עולם של משתמשים..

• העולם העסקי נמצא כל הזמן בתהליכים משתנים, קצב החיים מהיר, שיווק מהיר וצפייה לתוצאות מיידות, מרבית העסקים עסוקים בהישרדות ומרבית הסטרטאפים נסגרים.
• מרבית הסטרטאפיסטים יוצאים עם תשוקה ורעיון שהם מאמינים שישנה את העולם.
• רבים מהם חושבים שהשקעה מקו האפס נחוצה להצלחה.
• המציאות היא שלמרות שסכום ההשקעות הכולל הוא במגמת עלייה, סך העסקאות יורד, מה שמעיד שרב המשקיעים מחפשים היום סטרטאפים בשלים עם מוצר.
• יתרה מכך החסם הטכנולוגי היום דורש פחות כסף, כלומר ניתן לפתח ברמה גבוהה ועלויות פחותות לעומת ה עשור קודם. כמו כן ישנה אפשרות היום להשיג הון ראשוני באמצעות קרנות שונות ובפרט הרשות לחדשנות.
• גופים בנקאיים וחברות פרטיות גם מוכנים לתת הלוואות בתנאים טובים.
הצלחה איננה מקרית היא מתוכננת
סטרטאפ הוא קודם כל עסק. והדרך הכי מתוחכמת היא הפשטות.
ולכן הטיפ שלי היום הוא:
תכננו להצלחה. אפיינו את הצורך והערכים שאתם עומדים לענות עליהם.
ככל האפשר תכננון כיצד להצליח ללא משקיע.
אם תצליחו להביא ולו מספר לקוחות משלמים קטן, סיכוייכם להשקעה גדלים.
טעות נפוצה היא השמת דגש על מצגת משקיעים טרום מוצר.
תאוריה ופרקטיקה לעיתים רחוקות זו מזו בשנות אור.
וכדי שכל זה יתקיים זכרו –
רב הסטרטאפים המצליחים, עדיין לקח להם שנים עד שפרצו.
אין קיצורי דרך, אין אינסטנט.
אני רוצה שתלכו אחר החלום, תעזו לפרוץ, תתכננו את המרתון נכון.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

 

גיליון החודש
שער מגזין 84
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן