סיכום מפגש הכרות ויציאה לדרך חדשה 16.2.17

DSC_0199

התכנסנו בסלון ביתה של יהודית לוטואק, בעלת המגזין. פנים מוכרות ולא מוכרות, לחצנו ידיים, אכלנו ארוחת ערב מצוינת והתחלנו במינגלינג. יהודית קיפצה בין כולנו, התעניינה בשלומנו והחלה ליצור חיבורי הכרות, לפי תחומי עניין.

הארוחה כללה: סלט אבוקדו עם צ'ילי (אם לא חשבתם על השילוב, נסו בבית. הנאה מובטחת !), סלט חצילים, גבינות קשות, רביולי ממולא, פשטידת כרובית, וגרטאן דופינואה (פשטידת תפוחי אדמה מוקרמת), סלט חסה ועגבניות שרי בשלושה צבעים, לחם גרעינים מיוחד – רעבים לא יוצאים ממנה אף פעם.
אחרי שהקיבה חדלה מלקרקר התחלנו לדבר.

יהודית פתחה ואמרה שבהתחלה חשבה שיחולו במגזין שינויים קלים (צוחקת) שהפכו להיות גדולים, כך שכל אחד יכול להציע הצעות והיא פתוחה להאזין לנו וכיף לה לעבוד אתנו. אפרת קראה בקול "תמיד שינוי זה לטובה".
יהודית הוסיפה: "מכולכם המענה יחסית מהיר וזה לא ברור מאליו מבחינתה. אני רואה את ההתחדשות שהמגזין עובר כיוון שבכל פעם שסיגל שלחה לי חלק חדש, מאוד התרגשתי.
יותר מזה, שלחתי את המגזין החדש במייל לתפוצה הרגילה, ופנתה אליה מישהי ואמרה לי "זה עיתון של הגדולים", "זה עיתון של הביוקר".
אז כמו שהיא תמיד מספרת ביחס לעניין שלכל עיתון לוקח זמן 'להמריא': "לפני שנה ביקרתי בבורמה והכרתי אדם שהיה בעל עיתון. הוא מכיר את כל העיתונים בארץ ויש לו מעל 4 מיליון קוראים. ישבנו בערב על קוקטייל והוא ביקש לראות את העיתון. הוא אמר "אני לא מבין כלום בעברית, אבל הוא נראה ממש טוב" ואז שאלתי אותו כמה זמן לוקח להמריא והוא השיב "בין 3 ל – 5 שנים". במרץ הקרוב אנחנו נהיה ארבע שנים ואני כמקימת העיתון רואה את השינוי.
אני מרגישה שכל אחד מכם צריך מדי פעם קצת דחיפה ואני יודעת שלפעמים אני נשמעת קצת נודניקית, אבל רואה שהתוצאות של המעשה שלי הן רק לטובה."


ואלו המשתתפים הנכבדים:
ריקי זהבי, צלמת האירוע, מתמחה בצילום אדריכלי ותדמיתי, מגדרה.
ליטל אסיף פתחה במילים: "אני המיסטיקאית המוזרה" שכותבת בעיתון על מיסטיקה, רוחניות ועוד. יש לי עוד כובע של צחוק ואני בעיקר אוהבת לגרום לאנשים להיות מאושרים.
טל חיון, מורה ומטפלת בתטא הילינג. מעבירה סדנאות של תטא בנות שלושה ימים לכל מי שמעוניין בהכשרה, כדי לדעת איך לשחרר אמונות מגבילות מהחיים שלנו. זו חוויה מיוחדת במינה.
אצלי המטופל שוכב על מיטת הטיפול (ולא לדאוג, הוא לא יירדם…), עובר דמיון מודרך ותשאול על ידי שאלות מתורת התטא, וכך השכל הוא חלק מהתהליך, עם הרוגע והמגע, מגיעים לפריצות דרך.
אפרת ננר, "אני מאשדוד. כיום אני מטפלת NLP בטיפולים אישיים. אני מלמדת את התורה באופן פרטני ובקבוצות מיקוד. למשל מדריכים שצריכים להדריך בבית ספר להורים, זוגות, אני מסבירה את החלק שלי הקשור לתקשורת.
ומוסיפה איש עסקים אחד אמר לי אחרי שסיימנו טיפול, אני חושב שאני אשאר אצלך. אמרתי לו: בשביל מה? הטיפול הסתיים. הוא ענה 'את עושה אותי איש נחמד'.
לאחרונה פיתחתי 2 משחקים למבוגרים שהבסיס שלהם הוא תורת NLP. מעגל החוויה שבנוי מפאזל ואמונות מגבילות המורכב ממשחק קלפים. חוץ מזה, אין לי חתול. הוא מת. כחצי שנה אחרי שחזרנו מאוסטרליה. כנראה מבדידות."
יהודית מוסיפה שאפרת היא מוותיקי העיתון והיא גאה בזה.
איילת י. דרזנר, "אני עוסקת בכתיבת תוכן ושיווק. אני לא מחפשת לכתוב את המילים "מקסים/ מדהים" כדי ליצור עניין אלא לדעת מה התוכן שהאדם מולי עוסק בו ואת זה אני מוציאה בצורה כזו שכשאנשים קוראים את הכתבה הם אומרים "עכשיו אני מבין למה הוא איש כזה מדהים ומסקרן".
חלק מהלידים אני מקבלת מיהודית, חלק מיח"צ וחלק הן פרי יוזמה מצידי כשאני נמצאת באירוע חברתי והאנשים מסקרנים אותי, אני פונה אליהם לכתוב עליהם.
אני יכולה לספר לכם על בחורה שמתעסקת ביצור כובעים שנקראים BEBE, וכתבתי עליה לפני למעלה משנה והתחברנו בפייסבוק, פנתה אלי בצ'אט לאחרונה וכתבה לי 'היי, את זוכרת את הכתבה שעשינו אז, ואמרתי שבוודאי שכן, את יודעת שהגיעו יותר מ – 4,000 שיתופים, אז בעוד חודש כשאחזור מלונדון, אשמח לכתבה נוספת'."
יהודית מוסיפה "מה שאיילת מתביישת להגיד, הוא שהיא מעוניינת בהפניות מאנשים שרוצים שתכתוב עליהם לאתר, לפייסבוק או לכל מקום אחר שיחפצו. המחירים שלה הגונים ולא מה"ביוקר" אבל הכתבות בהחלט מה"ביוקר" והיא זריזה."
דבורה רוטמן, "אני נומרולוגית. אני אומרת 'התיישבת לידי וזה המקום הנכון' והיא צוחקת ואומרת שיש לה מה לומר על זה'. נמצאת המון שנים בביז.
אנשים שהיו אצלי אמרו אחר כך, חבל שלא הגעתי אלייך שנה קודם כשהייתי בזמן ההתלבטות. וזה עושה לי טוב, לא כי מישהו פספס, אלא כי אותם אנשים מבינים שהנומרולוגיה היא תורה ומידע מהותי שתורם מאוד לאדם להסתכלות העתידית שלו. אני עוזרת לאנשים להעלות את המודעות שלהם מתי ומה לעשות. אני לא מאמנת זוגית, אך יש לי המון ניסיון עם אנשים, נשים ובני נוער.
הנומרולוגיה היא בבחינת כללים בסיסיים, מה מסמל כל מספר. אני מנתחת את המפה ומוסיפה לה מהניסיון וזו בעצם הדרך הייחודית שלי.
אני שכנה של יהודית, גרה ברחוב ליד. אני אומרת 'אז יש לכן יופי של ארוחות בוקר משותפות והיא עונה 'אנחנו לא מספיקות, זה בדרך לקבוצות'.
אפרת שאלה את דבורה "למה לא כתבת עליי לאחרונה?" דבורה משיבה "הנושא לא התאים." אפרת עונה "אני לא משפחתית. את צודקת" וכולנו צוחקים.
מוטי, "אני בן זוגה של סיגל. אני מכניס את התכנים שלכם לאתר. קראתי קצת מהכתבות שלכם ועכשיו אני מתחיל לקשר את הפנים והתכנים זה לזה. עכשיו אני אתחיל לקרוא יותר.
יש לכם אפשרות להעלות פעמיים תכנים נוספים לפינת מומחה, ניתן להעלות גם סרטונים ואתם לא מוגבלים ב – 150 מילה."
סיגל גבאי, "אני עוסקת בעיצוב מקדם עסקים, מעיתון דיגיטלי, לעיצוב דפי נחיתה, עיצוב אתרים וכל מה שהלקוח רוצה שאעצב לו. הפייבוריט שלי הוא עיצוב אתרים כיוון שבו דרושה הכי הרבה חשיבה, העמקה ובעצם לפצח את האדם. בעיצוב אני גם אוהבת את העבודה המשותפת עם מוטי שמוסיפה ממד של כיף לעבודה.
אני יכולה לומר שהרבה פעמים אני אוהבת לקרוא את הכותרת לכתבה ששלחתם ולחפש בעצמי תמונה מתאימה. יהודית מוסיפה שהיא מסתכלת על עבודת ההתאמה של סיגל בין התוכן לתמונות והיא רואה שיש לה עין נהדרת. יהודית הכינה כתבות על אוכל והיה בהן הרבה גוון של לבן. סיגל תוך מספר דקות מצאה משהו שהיה בול מה שחסר לכתבה כדי להרגיש שהיא שלמה."
עומר טייכר, "חוץ מזה שאני גבוה, אני טכנאי בתחום המחשבים ועוסק גם בהדרכה. מה שאני אוהב בהדרכה הוא להיכנס לראש של המודרך. יש מדריכים שבאים עם משנה סדורה. אני לא כזה. אני מעדיף להאזין ללקוח ולשמוע ממנו מה הוא צריך כדי לענות על הצורך שלו. אני בעיקר מדריך אנשים בגיל השלישי, כי הם גם קהל נאמן יותר. הדרכה אינה 'זבנג וגמרנו' אלא להתמיד בה לאורך זמן כדי שתיטמע. בגלל שיש לי מוגבלות, אני מתחבר יותר לאנשים עם מוגבלויות מפני שאני יכול להבין את הצרכים שלהם. לאחרונה, בזכות ביז כמות הלקוחות שלי שולשה וכדי להעניק שירות איכותי, התחלתי להדריך גם בבית."
רחל סטיקלרו, "תקראו לי רחלי או חלי, רק לא 'רחל'. אני מנחת קבוצות, SUPER VISION באימון ומסיימת אימון NLP למאסטר אצל "קדר", עוסקת בקורסים לחינוך, מורים, צוותי חינוך, מטפלים ולהתפתחות אישית בהן עובדת רק עם נשים. אני סוג של 'אופטומטריסטית' כי אני גורמת ללקוחות שלי להתבונן דרך משקפיים ורודות וחיוביות יותר, למרות שהמציאות לא משתנה.
אני אמא להילה, מור ושגיא, בן זוגי הוא גילי ואני עושה את מה שאני אוהבת בחיים."
בת שבע גרינברג, "אני יועצת ארגונית ועסקית וכשאני מלווה עסקים אני מפצחת את הרעיון שמאחורי העסק. מה הייתה כוונת בעל העסק כשהוא הקים אותו. לאחר שאני מבינה מה המקור ומהם היעדים, אני עוזרת לו להכין תכנית שבעזרת צעדים פשוטים הוא יוכל לממש אותה.
חשוב לשים לב לסביבה המשתנה. אני אדגים על סוכני ביטוח שכמו שבסרטים המצוירים אנחנו רואים את העיניים המתגלגלות של הדמויות כשיש בהן דולרים, זה בדיוק אותו דבר. כי על פי החוק החדש של הפנסיה, לצורך העניין, נפתח שוק הזדמנויות ענק שלא הייתה לפני שנה ועל בעל עסק לזהות את הזדמנות, לקלוט את השינוי בטעמים ולהיות מודע כשמוצר מסוים הופך לא רלבנטי.
אני חושבת שהערבים אצל יהודית חשובים לעיתון וליהודית בפרט, כי זה נותן מקום לכל המפרסמים להביע את הרצונות שלהם ולהכיר."

עם סיום ההצגה העצמית, איש איש פנו לשוחח עם אנשים שמכירים או נפגשו בפעם הראשונה. יהודית בחרה להמתיק את סיום הערב עם צלחת תותים ואין ספק שתחושת הנוחות שררה באוויר.
אני בחרתי לדבר עם דבורה הנומרולוגית, כיוון שהתחום הנסתר תמיד סיקרן אותי וגיליתי אשת חינוך ותיקה שיודעת להנחות אדם איך לפעול באופן חיובי ואיך להסתכל בזוית חדשה על "המספרים שנפלו בגורל", גם אחרי עשרים דקות.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן