משנכנס אדר מרבין בשמחה

Pic

מה זה החודש הזה אדר? ולמה צריך להרבות בשמחה? התשובות הן מגוונות ורבות.
אנסה להביא נקודת מבט קצת שונה על התשובות.
ראשית מה זה חודש אדר – בשבילי חודש אדר הוא חודש מיוחד , זהו חודש של יום ההולדת שלי ומלבד זאת אדר מבחינתי זה סימן ההיכר שהחורף מתחיל להיפרד מאתנו והנה אנחנו דקה מהאביב. למעשה חגיגות על תחילת האביב קיימות מאז ומעולם יש משהו באנרגיה הזאת, שמשתנה ומביאה אנרגיה עוצמתית מאוד. אנרגיה עוצמתית זו מוצאת ביטוי בתחומי הפיריון והשמחה. המעבר מהחורף הקודר לחמימות קלה יוצרת אנרגיה של חום המופצת על תחומי החיים השונים.
האות א' באדר מסמלת לי ניצני אביב. האות א' היא האות הראשונה שפותחת את א"ב היא ראש והתחלה של דברים. נעבור לצירוף האותיות דר משמע מתגורר ואם מוסיפים גרשיים קטנים למעלה אז זה קיצור של דוקטור בשתי המקרים זה מחזק את התחושה שמריחים את האביב והוא מתחיל להופיע .
מבחינה נומרולוגית אדר =7. הסיפרה 7 היא סיפרה מיוחדת שמכילה בתוכה: סקרנות, למידה, הוראה, משחק ועוד אכן מתאים לחודש אדר להיות קשור למשחק וסקרנות.
למה צריך שמחה באדר – לפני שאני מדברת על שמחה בחודש אדר , אני מעלה שתי שאלות נוספות : מהי שמחה? ומדוע צריך שמחה בכלל?
שמחה – היא רגש חיובי.
מדוע צריך שמחה? ישנם מחקרים המראים שאדם המרגיש שמחה בריא ומתפקד ביעילות יותר מאדם המרגיש עצב או כעס.
למה צריך להרבות בשמחה? ככל שאנחנו יותר שמחים כך הגוף יותר בריא ומצליח להתגבר על הרבה תחלואים. ככל שאנחנו שמחים יותר האווירה סביבנו משתנה אנשים נהנים מחברתנו המשפחה יותר מלוכדת והאנרגיה חיובית זורמת לתוך חיינו.
לסיכום משנכנס אדר מרבין בשמחה – חודש אדר מגיע ועמו מגיעה אנרגיה עוצמתית של חמימות נעימה המלווה בשמחה כדי שנוכל להבריא את כל תחלואי החורף.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן