סדנת עיצוב יין רומנטי לרגל ט"ו באב, ברמות השבים, יום ד' 29.7

לה ברוכאנט שולחן עם פרחיםתמונה קלה


רוצים להכין בעצמכם/ן מתנה לאהוב לרגל ט"ו באב , או אולי לקנות מתנה ייחודית למי שכבר "יש לו הכל"? הגלריה הרומנטית החדשה בשרון La Brocante du village* תארח את המורה לעיצוב אירועים רוית חודורוב לסדנא כיפית של עיצוב בקבוק יין. בסדנא יודגמו שיטות שונות לעיצוב בקבוק יין – על ידי הוספת אביזרים כמו פפיון, ורדים אדומים, הוספת פרלינים עטופים ועוד. מגיעים לסדנא עם הבקבוק האהוב על אהובכם, ויוצאים עם בקבוק מעוצב וארוז בזמן לפני ט"ו באב. (התמונה להמחשה בלבד).
גלריית "La Brocante du Village " מהווה חנות קונספט שונה וייחודית. היא שונה מחנויות עתיקות אחרות בארץ , בכך שהיא מסודרת כמו בגלריה/מוזיאון בסגנון אירופאי קלאסי.
החפצים והרהיטים הם פריטי אספנות,שנבחרו בקפידה בירידי חפצים באירופה (ברוכאנטים)** ויובאו ארצה. לכל חפץ מוצמדת תגית בה מסופר סיפורו האישי הכולל את ייעודו במקור, התקופה והסגנון אליה הוא משתייך והייחודיות שלו.
רוית חודורוב מורה ומעצבת אירועים מזה 22 שנה . עיצבה מעל 700 אירועים , עבדה בחברות מובילות לעיצוב בארץ L.D.H , כריס וייס וחיה אלוני .מלמדת מכללות המובילות בארץ לעיצוב אירועים ופתחה את החוג הראשון לילדים בישראל "עיצוב אירועים " לילדים בני 9-12.
גלרייה La Brocante du village*
הלימון 19 רמות השבים 09-7656063
יום ד' 29.7 בשעה 19:30
מחיר הסדנא 70 שקלים בהרשמה מראש.
80
שקלים בערב הסדנא. הרשמה בטל 09-7656063
המחיר כולל חומרים (פרט לבקבוק):לפרטים נוספים ולתיאום ביקור בגלריה או בסדנא
אוצר תרבות, הילה קומם 052-3534666 , יהודה קורן 052-3350928

** ברוכאנט הוא יריד חפצים אירופאי, שנערך אחת לשנה. לכל כפר, עיירה או פרבר ישנו תאריך שנתי בו מורשים התושבים להוציא החוצה את מרכולתם ולהציע אותם למכירה.
"
לה ברוכאנט דו ווילג' בתרגום חופשי משמעה אסופת החפצים מהכפר."

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן