משחק מעגל מחלום למציאות על קו הזמן

אישה שמחה עם אגרופים קפוצים

להגדרת מציאות יש יאמרו מה שהיה בעבר, אחרים מה שיהיה בעתיד או מה שיש עכשיו בהווה. מהי המציאות שלך? ואם כבר בחרת, מתי באמת מתקיימת המציאות שלך? או שאולי אני חושבת על זמן אחד וחיה זמן אחר? ושאלה נוספת האם המציאות שאני חיה בה היא האמת? במה היא תלויה – בי או באחרים או אולי בכוח עליון? על אלה ועוד במאמר הבא מנקודת המבט שלי.

אז מציאות היא מה שקורה לי כאן ועכשיו, ברגע הזה. מודה לעיתים אני נודדת באופן מודע או לא מודע למה שקרה, במיוחד כשאני ניצבת מול אתגרים. והמוח שלי מנסה לאתר אירוע דומה שקרה לי בעבר, וכיצד התמודדתי איתו. לעיתים הצלחתי בעבר ולעיתים לא, בכל מקרה המוח מחזיר אותי לפעם האחרונה בה התמודדתי עם אתגר דומה.

 

אז היכן הבעיה?

הבעיה היא אם גם בפעם הקודמת לא הצלחתי, ואז הפעולה האוטומטית שלי תהיה חזרה על אותה פעולה או התנהגות, וכמובן שהתוצאה שאקבל תהיה דומה. במקרה הזה המציאות שלי, המסתמכת על העבר שוב מוגדרת כחוסר הצלחה. וברגעים שכאלה הנטייה היא להסיק תובנה מאוד משמעותית: "אני לא יכול/ה…. אני כישלון…. זה לא בשבילי…"

 

ומה עושים אם המטרה מאוד חשובה לי?

לשמחתי יש פיתרון נגיש, בסיוע מנחה ומאמן NLP. הכלי הוא המשחק "מעגל מחלום למציאות על קו הזמן" – האחד מתוך סדרת משחקים חדשה שהוצאתי לאור. מטרתו לסייע לך להגשים חלום, להפכו למטרה הניתנת ליישום, ובכך ליצור את המציאות שהיית רוצה לחיות בה. כך ניתן ליצור מציאות ההופכת להיות הדרך האמיתית והנכונה עבורך, כמו חליפה הנפתרת בדיוק למידותייך, בתהליך התלוי אך ורק בך.

 

איך משחקים?

אידאלי יהיה עבודה עם מנחה מאמן NLPיסטי, ויחד עם זאת ניתן גם לעשות תהליך באופן עצמאי. כדאי במקרה זה לכתוב את התשובות לשאלות העולות במשחק.

המשחק תהליכי עם 12 צעדים למען מטרה מסוימת, כשכל צעד מקדם אותך להגשמה. מומלץ גם בסיום כל צעד להחליט על 3 פעולות קטנות להגשמת המטרה שלך.

בשלב הראשון: בחירת חלום / מטרה, והמשך הצעד הראשון כבר כאן:

 

 

 

בהצלחה!

רחל סטיקלרו

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן