משחקים תוצרת בית

bigstock-school-things-26346530

היום, כשיש כל כך הרבה משחק על המדפים בחנויות, אנחנו רגילים שממצאים אותם בשבילנו. אבל בעצם זה אחד הדברים הכי כפיים שאפשר לעשות- ליצור יחד משחק חדש, יחיד ומיוחד מסוגו!

אז למה זה טוב? יש כל כך הרבה סיבות…                                                                                     נתחיל בזה שהמצאת משחק מפתחת סקרנות ויצירתיות אצל כל השותפים היוצרים. בנוסף, היא תומכת בדיאלוג על חוקים ומוסכמות (שיש כאלה הרבה בבית…) מתוך עמדה שוויונית שיתופית. כך אפשר לבחון יחד מתי החוקים תומכים בנו ומתי הם מעכבים או שרירותיים וללמוד באילו דרכים ניתן להגמיש את החוקים ומתי עלינו להתמודד ולקבל אותם. והדובדבן שבקצפת, יצירת משותפת של משחקים מהווה חלק מתשתית להוואי משפחתי מלא חוויות מהנות ומחזקות.

ואיך עושים את זה? הנה כמה טיפים…

  • התבססו על משחקים קיימים שאתם מכירים היטב ונסו לשלב בניהם: דוקים ודומינו, זיכרון וארבע בשורה… תנו לחלקים המוכרים לעשות את העבודה.
  • הצטיידו בחומרי עזר: כלי כתיבה, מספריים, כרטיסים ומעטפות שיתנו לכם השראה מה אפשר להוסיף.
  • הוסיפו חוקים למשחקים קיימים בהם יש "פרצות" בהוראות הקיימות ושלבו בהם את "חוקי הבית" לפי יד הדמיון הטובה עליכם- כך תצרו את הגרסה שלכם.

וזכרו, ילדים הם ממציאני משחקים מעולים מטבעם. פשוט עודדו אותם לשתף אתכם ותעדו בכתב את המשחק שיצרתם כדי שתוכלו לשוב ולשחק בו שוב!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן