מיזם אוצרות הגליל מזמין לשלל פעילויות מרתקות לכל המשפחה בחנוכה וחגי האור בגליל המערבי

ילדים בסיור עששיות בראש הנקרה

לקראת חנוכה חגי האור הנחגגים בחודש דצמבר, מציע מיזם "אוצרות הגליל" לקידום התיירות בגליל המערבי, מיסודה של אשת העסקים והפילנטרופית רעיה שטראוס בן דרור מגוון סיורים, סדנאות, פעילויות וטעימות ברחבי הגליל המערבי.

חג האור הם הזדמנות פז לחוות את הפסיפס האנושי של נוצרים, יהודים, מוסלמים, דרוזים, בדווים וצ'רקסים החיים ברעות ושכנות טובה בגליל המערבי.

בית זינאתי – סיורים בפקיעין העתיקה כפר 4 הדתות

פקיעין העתיקה "כפר 4 הדתות" טומנת בחובה סיפורי מורשת של העם היהודי שחי בארץ במשך אלפי שנים. לכפר מיוחסות מסורות עתיקות כדוגמת המערה בה התחבאו רבי שמעון בר יוחאי ובנו רבי אלעזר במשך 12 שנה, או למשל, סיפורה של משפחת זינאתי, המשפחה שמעולם לא עזבה את הארץ למעלה מ-2000 שנה, והמשיכה לקיים חיים יהודים בארץ ישראל גם בשנים בהן גלה העם היהודי מארצו. בסיור המומחז, יחוו המסיירים את סיפורו של הכפר לאורך ההיסטוריה.

הפעילות- חנוכה בבית זינאתי – סיור מנגן בכפר 4 הדתות והדלקת נרות עם מרגלית זינאתי שומרת הגחלת.

פירוט: מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי מזמין לחגוג את חג החנוכה בפקיעין העתיקה ולהצטרף לסיור קסום בכפר, ברוח חג החנוכה, עם מדריך וגיטרה. הסיור יתקיים באתרי פקיעין – מערת הרשב"י, כיכר המעיין, בית הכנסת העתיק של פקיעין, בית משפחת זינאתי, המוזיאון ומרכז המבקרים, כולל מיצג אורקולי, סופגניות והדלקת נרות חגיגית ומרגשת עם מרגלית זינאתי – שומרת הגחלת היהודית בפקיעין. נקודת המפגש: מערת רשב"י פקיעין העתיקה (לשים בווייז), על כביש 864

מתי- 26/12/19, 29/12/19 בין השעות 15:00-17:00

 

מחיר- מבוגר 35 ש"ח  ילד 25  ש"ח

השתתפות בסיורים מותנית בהרשמה מראש

לפרטים נוספים והזמנות- 077-9964430 

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

סדנת הכנות נרות מדונג במרכז המבקרים "עסל אלנור"

מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי מזמין אתכם לסדנת הכנת נרות מדונג דבורים, במרכז המבקרים לחקר הדבורים "עסל אלנור" (סמוך למערת הרשב"י) וליהנות מהסבר מלומד ומשעשע של מומחה הדבורים רסאן סאלח שהוא  במרכז המבקרים מתקיימות סדנאות לרדיית דבש ידנית – במסגרת הסדנה פורס רמאן חלת דבש המשתתפים טועמים מהחלה

מתי: בכל ימות חנוכה בין השעות 14:00-15:00

מחיר: עלות הכנת נרות מדונ-  10 ₪ לנר.

היכן: פקיעין העתיקה

לפרטים נוספים והזמנות- 077-2309966 

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

חג השמן אצל סבתא ג'מילה בפקיעין

במרכז המבקרים של סבתא ג'מילה בפקיעין  רואים את תהליך היצור, חיתוך והחתמה של הסבון תוך כדי הסבר עשיר על סגולות הסבון של ג'מילה על שמן הזית וסוגי השמן האחרים כמו שמן דפנה , שמן שקדים , שמן זרעי רימונים שמן קוקוס ועוד מהשמנים שמייצרים במקום..

מקום: פקיעין העתיקה

מחיר: הכניסה חינם , קפה חופשי… רק מי שקונה משלם🙏

לפרטים נוספים והזמנות- 077-9964500 

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

 

סיורי עששיות והדלקת נרות בגן לאומי מבצר יחיעם

מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי ממליץ על מסע בזמן במבצר יחיעם- אתם מוזמנים לסייר באולמות המבצר, בחצרות ובמרפסות רבות הרושם של מבצר יחיעם ולחזור בזמן- החל מתקופת המסד הטבטוני, דרך הסולטן

הממלוכי בייברוס ועד לשליט הגליל דאהר אל עומר (שרוב מבני המבצר כיום הם מתקופתו) ועד לתקופת מלחמת השחרור אז שימש המבצר את מגני קיבוץ יחיעם

הנתונים במצור. מראש המבצר תצפיות נוף מרהיבות לנופים המרהיבים של הגליל המערבי.

הפעילות- מבצר יחיעם מזמין אתכם לסיור לילי לאור עששיות, לשמוע את סיפורם של הגיבורים ההיסטוריים פרידריך הצלבני וד'אהר אל-עומר הבדווי האגדי נפגשים ביחד עם גיבורי שיירת יחיעם.  ולחזות בנוף הקסום של חיפה ועמק עכו המוארים באור יקרות. נסיים עם הדלקת נרות משותפת וסופגניות.

מתי- שלישי 24.12, חמישי 26.12, שבת 28.12   שעה 18:00

 

מחיר: מבוגר 55 ₪, ילד 45 ₪; מנויים: מבוגר 45 ₪, ילד 35 ₪.

הרשמה מראש בטלפון – 077-9964690

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

הרפתקאות לחנוכה במבצר הבריחה escape group יחיעם

מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי מזמין אתכם להרפתקאה היסטורית בחדרי הבריחה המקורים אשר במבצר יחיעם. נראה אתכם מצליחים לברוח…

 

המשך 60 דק' תשוטטו בין אולמותיו העתיקים של מבצר יחיעם בגליל המערבי, ולפתע – שיחת טלפון. על הקו לא אחר מאשר דאהר אל-עומר, מי שהיה שליט הגליל מהמאה ה-18. אותו שליט נועז נרצח על ידי משרתיו, וכעת רוחו מרחפת ברחבי המבצר. לרוע המזל, זוהי אינה רוח ידידותית, והיא תנסה למנוע מכם בכל מחיר להימלט מהמבצר. כדי לעשות זאת, תאלצו לפתור חידות, לשתף פעולה עם חברי הקבוצה שלכם ובעיקר לחשוב באופן מקורי ויצירתי. תוך כדי המשחק, נתקלים המשתתפים בשחקן תומר שרון, המגלם דמות משמעותית בסיפור, באמצעות סרטונים וקטעי שמע. החידות עצמן מגוונות, וכוללות מוזיקה, חידות ידע וגם תעלולי אלקטרוניקה מפתיעים.

מתי-בכל חנוכה ימים א-ו 08:00-20:00 בתיאום מראש

מחיר. 195 ₪ למשתתף. המשחק הוא רק חלק מהעניין. הוא נמשך כשעה, אך החוויה הכללית, האורכת כשעתיים ורבע, כוללת קבלת פנים עשירה, סיור היסטורי במבצר וגם קינוח בדמות יין, שוקולד ושאר פינוקים בכותלי המבצר הצופה לעבר מרחבי הגליל

לפרטים והזמנות 077-2308338

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

סיורי עששיות בראש הנקרה-

מה קורה: מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי מזמין לפעילות מרתקת ומלאת אור באתר ראש הנקרה חנוכה- סיור עששיות בלתי נשכחים בין הנקרות.  

פירוט: הסיור כולל נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות; סיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות. נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן;

נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים; נשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת ונצפה במייצג האור קולי. לסיום נדליק נרות,  ונשיר משירי החג.

מתי: בחופשת חנוכה  23-26.12, 29.12    בשעה 17:15 ו- 18:30. משך הפעילות כשעה ורבע. יש להגיע לרכבל כעשר דקות לפני תחילת הסיור. לכל המשפחה.

מחיר: 54 ₪ מבוגר; 48 ₪ לילד.

הנקרות והגלים ויספרו את סיפורם בצורה חווייתית לאורך המסלול המיוחד. הכולל גם נסיעה ברכבל, סיור עששיות בנקרה, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות. ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף (בתשלום נוסף)

לפרטים והזמנות- 077-9964433

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

יריד מכירות חגיגי של יצירות אמנות במרכז גוטסמן לתחריט

הפעילות: מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי ממליץ על יריד מכירת יצירות אמנות בחנוכה במרכז גוטמן לתחריט.
מתי: במשך עשרה ימים בתאריכים 21-31 בדצמבר

פירוט: יריד מכירת יצירות אמנות במרכז גוטסמן לתחריט. מבחר הדפסים בהנחות משמעותיות 20% – 50%. מדובר על עבודות של כמאה אמנים ישראלים ובינלאומיים שעבדו בסדנה ב25 שנים האחרונות. מתנת חג מושלמת לחנוכה או כריסמס.

היכן: קיבוץ כברי. מרכז גוטסמן לתחריט

לפרטים והזמנות 077-9964639

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

 

 

אמנות של אור במארג קפה-גלריה וסדנאות לבעלי צרכים מיוחדים

 

מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי ממליץ על ביקור בחנוכה במארג קפה וגלריה- מרכז סדנאות לבעלי צרכים מיוחדים ובליבו קפה גלריה המגיש ארוחות בוקר גליליות וארוחות חלביות..

לקראת חגי האור ובמהלכם יוצגו למכירה בקפה גלריה מארג, מוצרי החגים המיוצרים בסדנאות האומנות ע"י אנשים עם מוגבלויות המשתקמים במארג – כל ההכנסות מהמכירות לרווחת המשתקמים.
כמדי שנה נחגוג בברנצ' מארג עם ספיישל  חנוכה – מאכלים שכולנו אוהבים ומאפיינים את החג: פריקסה, לביבות וסופגניות מעשי ידינו
בנוסף, שולחן פעילות לילדים ברוח החג
מתי: ספיישל חנוכה ייערך ביום שישי ה 27/12 בין השעות 9:00-14:00
מחיר:  לסועד 62 ₪ / ילדים בגילאים 3-8 – 45 ₪ (מתחת לגיל 3 ללא עלות)
היכן: כפר ורדים

לפרטים והזמנות 077-9964544

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

אירוח וסיפורי אור בגלריה של הציירת רחל פולס

מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי מזמין אתכם להתארח בביתה הפרטי של הציירת המרתקת רחל פולס. בחדר האורחים עטור הציורים ועציצי הסחלב, מקבלת הציירת רחל פולס שעברה את גיל הגבורות, את אורחיה ומזמינה ל כיבוד תימני של קובנייה עוגיות תוצרת בית, תה קפה ומים. רחל מספרת את סיפור חייה המדהים- מילדותה הלא פשוטה בשעריים ועד לתפקידה כמפקדת לשכת אלוף ובכירה במרכז הגרעיני בדימונה. לצד הביוגרפיה הפרטית המרתקת שלה, מגוללת הציירת את  סיפור ציוריה המיוחדים, למשל הסיפור המיסטי על איש מודיעין ישראלי שנתלה כמרגל בירדן והיא אמצה אותו כבן משפחה ודאגה להנצחתו ועוד סיפורים כיד הדמיון הטובה עליה. לאחר מכן עולים לגלריה כדי לצפות בציוריה בהם פורטרטים של בני העדה התימנית וציורי נוף, תוך מתן הסבר מפיה על ההשראה שגרמה לה לצייר את הציורים ועל סיפורם.

 

מקום: רחוב החרמון כפר ורדים
מחיר: 15 שקל לאיש כולל כיבוד.
מקסימום אנשים בקבוצה: 50 איש.

לפרטים והזמנות 077-9976426

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

 

סיורי 'אולמות מספרים' בשת"פ עם תיאטרון עכו במהלך חנוכה

מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי ממליץ בחנוכה על בילוי באולמות האבירים בעכו העתיקה.

פירוט: עכו העתיקה נחשפה כעיר קדומה שהשתמרה בשלמותה מתחת לעיר הבנויה, בנוסף שימשה בעברה שער הכניסה לארץ הקודש ובשל חשיבותה נלחמו עליה עמים ואימפריות רבים. במסגרת סיורי אולמות מספרים, פעילות מיוחדת לחנוכה, ימחיזו שחקני תיאטרון עכו את ההיסטוריה המרתקת של המקום

מתי: יום שלישי 24/12/19, יום רביעי 25/12/19, יום שני 30/12/19

בכל יום פעילות יתקיימו 2 סיורים, בשעות: 11:00, 13:00

השתתפות בסיורים כרוכה ברכישת כרטיסי כניסה לאולמות והאתרים

תוספת 10 ₪ לכל משתתף בסיור ברכישת כרטיס "משולב הכול כלול" לאתרים

לפרטים והזמנות 077-9964650

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

חנוכה של אור בבית לוחמי הגטאות – סיורים ופעילויות למשפחה

בית לוחמי הגטאות הינו מוזיאון השואה הראשון בעולם המתמקד בניצחון הרוח. במתחם המוזיאון, במבנה ייחודי, נמצא גם מוזיאון הילד, המנציח את הילדים שנספו בשואה. במוזיאון ובבית הילד מתקיימים סיורים מודרכים וסדנאות משותפות לקבוצות, להורים ולילדים.

 

 

 

הפעילות- מיזם אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי ממליץ על "חנוכה של אור" – חוויה משפחתית איכותית בבית לוחמי הגטאות:

קאיטוש המכשף – עפ"י סיפור של יאנוש קורצ'אק (יותם הקסם), מפגש מרתק עם חיים בלפר, בנו של יצחק בלפר – מחניכי קורצ'אק שלאחרונה הוציא עיבוד מחודש לספר האהוב;  כתב חידה בעקבות סיפורי אור וגבורה במוזיאון יד לילד;  אוסף הסביבונים המיוחד של אריה מרגלית – למעלה מ 700- סביבונים;  הדלקת נרות חגיגית, סופגניות ושירי חנוכה

מתי: ביום שלישי, 24/12/2019 בשעה 10:00

מחיר:  20 ₪ לילד, 25 ₪ למבוגר.

איפה- בית לוחמי גטאות

גילאים: *הפעילות מומלצת לילדים בגילאים 8-12

לפרטים והזמנות- 077-9964401
ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

שלושה ימים של חגיגת אור וצלילים בסמינר החורף של קשת אילון

מיזם אוצרות הגליל מזמין לחגוג את חנוכה בסמינר החורף של 'קשת איילון', מרכז בינלאומי תוסס ומסקרן של עשיית מוסיקה איכותית וחוויה מוזיקלית מעשירה לכל המשפחה.

מתי: 19-21 בדצמבר

ביום חמישי, 19 בדצמבר, 20:30 יראיין דני אור סתיו את המלחינה אלה מילך שריף על יצירתו של חתן פרס ישראל, נועם שריף. בערב יוקרן סרט מסדרת "צלילים כחול לבן" על חייו ועל יצירתו של שריף. הכניסה ללא תשלום.

ביום שישי, 20 בדצמבר תיערך כיתת אמן עם הכנר המפורסם חיים טאוב. על המועד המדויק תבוא הודעה נוספת. הכניסה ללא תשלום

ביום שישי, 20 בדצמבר, 21:00 ייערך קונצרט של מוסיקה שהמוסיקאים הכי אוהבים לנגן: להיטים קאמריים בביצוע טריו בן-חיים. מהרו והזמינו כרטיסים: 04-98585131 או: 04-9858191 וכן באתר: www.keshetei.org.il

בשבת, 21 בדצמבר, 16:00, קונצרט סיום של סמינר החורף בביצועים מרגשים ומרעננים של מוסיקאים צעירים. אל תחמיצו. הכניסה ללא תשלום.

 

 

היכן: קיבוץ אילון הגליל המערבי

מחיר: הכניסה לכל הקונצרטים ללא תשלום, למעט הקונצרט בביצוע טריו חיים.

הפעילויות בהרשמה מראש :  077-9964447

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

 

 

 

חנוכה בכפר המחול בגליל

 

מיזם אוצרות הגליל ממליץ על ביקור בחנוכה בכפר מחול היחיד מסוגו בעולם, שבו פועלת להקת המחול הקיבוצית, אחת מלהקות המחול המודרני הידועות בעולם. צפייה בסרט המספר את סיפור הלהקה, השתתפות במופע ובחזרות, ומפגש עם הרקדנים. בכפר המחול הכינו לחגי האורות תכנית עשירה במיוחד:

יום שני 23/12 בשעה 18:00 ובשעה 20:30- מופע ניצוצות, רקדני מסע – עלות 10 ₪
יום שישי 27/12 בשעה 11:00 המופע החדש "יותר מפירורים"- מאת דני אשל, להקת המחול הקיבוצית 2 . העבודה עוסקת בחלומות, מבוסס על פירורי זיכרונות וחוויות לאורך השנים. תהליך ההופך נסתר לגלוי, דמיון למציאות כשבסופו הובלה וקבלה.  עלות 50 ₪
מקום: כל המופעים באולם זכרי, כפר המחול הבינלאומי, געתון
הפעילויות בהרשמה מראש :  077-9964405

ובאתר מיזם אוצרות הגליל https://www.ozrothagalil.org.il/

 

 

לפרטים נוספים: שלומי מינץ סמנכ"ל לקוחות קליגר תקשורת 050-8853121

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן