מוצרים משמחים למטבח

01222

איך לשפר בקלות ולהנות מהשימוש באביזרי מטבח ואירוח?

20.11.15 כתבה: איילת יובל דרזנר [email protected]

רציתי להכיר מוצר שהשם שלו ידידותי ומזמין "ספגטי סקראב" (ולא אכיל….). הגעתי לפגישה עם מור וקסמן, שהיא שותפה בחברת "דיש וויש בע"מ" אותה הקימו חנה מוסנזון ודבורי הופמן-לוביץ' וכך נחשפתי לעוד אביזרים המכונים בשמה "מוצרים משמחים למטבח".

ספרי לי קצת על איך נולדה החברה?

"דיש-וויש בא לעולם כתוצאה של 'משבר יחסים עם מגבת'… כטיבן של המצאות, גם מוצר הביכורים שלנו, משטח לייבוש כלים (שעל שמו נקראת הסדרה כולה) נולד מתוך רצון למצוא פתרון חלופי למגבת המטבח שיכולתה לספוג מים מהכלים שנשטפו מוגבלת והיא במהרה הופכת לסמרטוט המדיף ריח לא נעים.

בעת ביקורה של חנה אצל בת דודתה, דבורי, הבחינה חנה ביריעת בד, פד עבה, המונחת על השיש במטבח ועליה מתייבשים כלים אחרי שטיפה. בשלב הזה, מתוך סקרנות ובעידוד בת הדודה, החלו השתיים לבשל את המיזם.

דבורי הגתה את הרעיון שנולד מפאת אהבתה הרבה לבישול ולמטבח. "תמיד ישנם כלים שאי אפשר להכניס למדיח מסיבות שונות וצריך לרחוץ ביד ולייבש". דבורי לא אהבה את מייבש הכלים שמונח על השיש, תופס מקום, מתמלא אבנית ומכער את השיש. האלטרנטיבה המוכרת לכולנו היתה לפרוש מגבת או סמרטוט מתחת לכלים.

כשנוכחה לראות שכושר הספיגה של המגבת לא מספק, החליטה ליצור פריט משוכלל יותר, תחילה לשימושה האישי. היא החלה בניסוי וטעיה. בעזרת חברה בעלת מתפרה היא ניסתה לייצר משטח בעל שתי שכבות בד וביניהן ספוג שיספוג את המים מהכלים, מהפירות והירקות ועדיין ישאיר את השיש יבש.

חנה התלהבה מהרעיון ושוכנעה ליישם ולפתח אותו. היא פינתה זמן וביחד החליטו השתיים לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה. חנה, על אף חוסר ניסיונה ביזמות, פיתוח מוצרים ושיווקם בכלל ובפרט בתחום טקסטיל, הרימה את הכפפה, התייעצה עם כמה אנשים מהתחום שהביעו התלהבות והציעו לבדוק אם הפטנט ישים גם מבחינה מסחרית. האתגר לא היה קל. במשך כשנה, עמלה על פיתוח המוצר. היא נסעה לחו"ל ועבדה מול ספקים זרים. המוצר עבר חבלי לידה קשים בתהליך ארוך ומייגע. היא בדקה, גזרה, תפרה, הרטיבה, ייבשה וכיבסה סוגים שונים של בדים וספוגים כדי להגיע לתוצאה שתשביע את רצונה.

בראשית שנת 2006, כשהמוצר היה מוכר ובמהלך רישום פטנט מספר US9134065 על שמו בארה"ב: יצא המשטח לייבוש כלים לשווקים. Golf & Co, היו הראשונים לתת בית חם להמצאה ומיד אחריהם רשת Cook-Store (כיום Cook & Back).

יש לו חיקויים רבים בארץ. הספוג נכנס למכונת כביסה וכדי שלא יעלה עובש, צריך לייבש אותו והוא מחזיק זמן רב.

מה הרקע שלכן?

חנה הגיעה לעולם העסקים מתחום החינוך וההייטק. היא בוגרת המדרשה לאומנות, עם התמחות בחינוך מיוחד, את התואר השני עשתה בארה"ב. כ-15 שנים עבדה במכון להוראה משקמת במשרד החינוך, כמאבחנת וכמטפלת בלקויות למידה. לבד מתחום החינוך, עסקה באומנות, גישור, ו-HMI (ממשק אדם מכונה) בהייטק.

דבורי, חוקרת לשעבר בתחומי הביולוגיה והכימיה. ניהלה במשך שנים לצד בעלה חברת הנדסה.

מור הגיעה ל – 'דיש וויש' מעולם העסקים. בעברה עסקה בטיפול בנפגעי נפש וחיפשה את הדרך לשלב את העולם העסקי עם מוצר שתתחבר אליו ומצאה את מקומה כאן.

מור משתפת: "הסיבות לחיבור שלי לפה הוא שמדובר באביזרים יצירתיים, מעשיים ומשמחים למטבח, וזו גם האג'נדה של החברה להשתמש במוצרים טבעיים, אקולוגיים ובעלי חיי מדף ארוכים."

"עיצוב המוצר, עיצוב הטקסטיל, בחירת הבדים, ההגייה והצבעים – מפותחים ומבוצעים בארץ. המוצרים מיובאים ומפוקחים על ידי החברה בהודו, סין ופורטוגל.

המוצרים שלנו נראים קצת "בוטיק" בזכות העיצוב, אבל שזה לא יבלבל אף אחד כי המחירים שווים לכל נפש.

חברת "דיש וויש" קיימת בישראל למעלה מ – 10 שנים."

לחברה 3 מותגים:

"דיש וויש", שהוקם בשנת 2005, ובה מוצר הדגל: משטח הייבוש.

"FabriKators" שמוצריו עשויים חומרים טבעיים, 100% כותנה, פוליאסטר ואבקת גלעין אפרסק/תירס המשמשים לניקוי, שאחד מהם הוא הספגטי סקראב, עליו נרחיב עוד מעט.

"Cord D3 " מדובר במוצרי שעם מקליפת עץ "אלון השעם" מיער Montado בפורטוגל בו חיים מגוון צמחים ובעלי חיים. מדובר במוצרי הגשה כמו קעריות.

 

"בואי נתמקד בכמה מהמוצרים הנפוצים שלכם:"

0111

סקוטש עדין וגס – ספגטי סקראב, המוצר שלשמו התכנסנו היום:

איך זה עובד?

"בהתחלה צריך להתרגל לצורה, כי זה נראה כמו פסטה שמכדררים אותה.

בכל מארז יש 2 סקוטשים העשויים בד: 100% כותנה משולבת עם פוליאסטר ואבקת גלעין אפרסק/תירס. אורך חיי המדף: מעל חודשיים.

סקוטש אפרסק נועד לניקוי מוצרים עדינים כמו פינות כיור, כוסות, צלחות וכו'

סקוטש תירס נועד לניקוי מוצרים גסים כמו עץ, פלסטיק ומוצרים בעלי נטיה להישרט.

התכונה החשובה ביותר של המוצר היא שאין צורך בחומרי ניקוי, אלא אם הלקוח 'רגיל' ומעוניין להוסיף ואז הוא ייווכח שמספיקה כמות זעומה של חומר ניקוי כימי עם הספגטי לתוצאה מצוינת.

בסיום השימוש תולים את הסקוטש על הכיור והוא מתייבש.

אני יכולה לומר לך שאני משתמשת בהם כבר חודשיים וחצי, הם עדיין מנקים נהדר, ללא ריחות לוואי ואני עוד לא רואה בטווח הנראה לעין את השחיקה שלהם. יש סוגים נוספים של סקוטשים שתוכלו לראות באתר.

 

 

כיסוי שומר חום

  1. המוצר תורם לקיצור זמן הבישול של אורז וקטניות, כיוון שאפשר להוריד את הסיר מהגז, לעטוף אותו בכיסוי, והמזון ממשיך להתבשל בעוד את יכולה לצאת מהבית.
  2. מפנה את הגז לתבשילים אחרים הזקוקים לבישול.
  3. הכיסוי שומר את החום למשך שעתיים-שלוש וכך תורם לחיסכון באנרגיית גז."

"והמוצר האחרון שאציג בפנייך הוא כפפות שמיוצרות ביפן, אחת לניקוי תפוחי אדמה והשניה לניקוי ירקות."

אנשים בדרך כלל מנקים ירקות עם הסקוטש שמשפשפים איתו כלים, שהוא לא הגייני במיוחד.

לעומת זאת, עוטים את הכפפה ואיתה שוטפים את הירקות.

מאחר ש-50% מהוויטמינים נמצאים בקליפה, כשאנו קולפים את הירקות אנחנו מאבדים חלק ניכר מהם. הרעיון הוא שנשטוף את הירקות באופן שנוכל לאכול גם את הקליפה ולזכות בתזונה נכונה ובריאה יותר שמעניק הירק.

הכפפה עשויה ניילון ואפשר לשטוף אותה במדיח כלים או במכונת כביסה.

חי המדף של הכפפה הם למעלה מ שלושה חודשים וצורתה נשמרת.

(מור מחזיקה כפפה לניקוי ירקות. אני מחזיקה ספגטי סקראב)

 

מי קהל היעד שלכם?

רוב הלקוחות שלנו פרטיים. יש לנו דיאלוג עם הלקוחות בפייסבוק, מדובר באנשים שיודעים להעריך מוצרי מטבח, אנשים שמחפשים מוצרים מהטבע והם אלו שחוזרים לקנות ומפיצים אותנו מפה לאוזן.

המוצרים שלנו נכנסים לאמזון בארה"ב כיוון שאנשים מזמינים דרך האינטרנט.

בנוסף, המוצרים שלנו נמצאים בחנויות כלי בישול כמו רשת "נחמד".

תרומה לצער בעלי חיים (:

אני גאה לומר שתרמנו משטחי ספוג, כמו אלו לכלים, לצער בעלי חיים כדי שיהיה לחתולים נעים יותר בחורף.

כמה מילים לסיום?

"הניסיון שלנו מוכיח שכשהמוצר קיים בבית, אתה משתמש בו והוא נטמע כחלק שגרתי מהחיים"

אולי אני קצת משוחדת, אבל מוצר שבהתחלה נראה לנו מוזר שיחליף מוצר שמוכר לנו, הופך תוך זמן קצר לחלק אינטגרלי. זו מתנה שכיף להביא ולקבל, מעניק הרגשה טובה שעשית שינוי ובפרט כשאת רואה תוצאות."

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן