מוזיאון מגדל דוד בירושלים מזמין את הקהל לחגוג את חג הפסח באירוע מימונה ישראל-מרוקו ועם מגוון סיורים ומופעים במוזיאון

מגדל דוד והחומה צילום לילי

מוזיאון מגדל דוד מזמין את המבקרים להגיע למוזיאון בחול המועד פסח ומציע מגוון סיורים ייחודים: "הבנאים: זאת המנגינה שלנו", "ירושלים ממעוף הציפור", "תעלומת ארמון הורדוס והקישלה" ו"סיפורי חומות" ומופעי לילה מרהיבים המוצגים בהקרנות ענק על חומת המצודה: "מופע המלך דוד" ו"חיזיון הלילה".

22.03-02.04.2021

בנוסף, אירוע לייב – ״מימונה במגדל״ 2021 – ממרוקו לירושלים – בהפקת מוזיאון מגדל דוד ו'תחריר', העיר העתיקה ירושלים – אסווירה מוגדור, מרוקו

יום ראשון | 4.4 | יום המימונה

בחול המועד פסח 2021, מוזיאון מגדל דוד בירושלים, מזמין את הקהל להגיע לשערי המוזיאון ולהנות מהסיורים הייחודיים במוזיאון, "הבנאים – זאת המנגינה שלנו", "ירושלים ממעוף הציפור", "סיפורי חומות" ו-"תעלומת ארמון הורדוס והקישלה". בנוסף מופעי הלילה של מוזיאון מגדל דוד חזרו לפעילות וביניהם: מופע המלך דוד ומופע החיזיון הלילי- על רקע הלילה הירושלמי, וכשחומת מצודת דוד ושרידיה משמשים כתפאורה, מוקרנים המיצגים האור־קוליים, ומובילים את הצופים למחוזות היסטוריים מרתקים.

״מימונה במגדל״ הוא אירוע המימונה המסורתי בהפקת ׳תחריר׳ ומוזיאון מגדל דוד המתקיים השנה במתכונת דיגיטלית בתאריך ה-04.04. בימים כתיקונם התקיים האירוע פיזית בין כותלי מוזיאון מגדל דוד ומשך אליו מאות אנשים לחגיגת מימונה שונה ומרגשת. התכנית המוצעת לאירוע השנה תהיה בסימן חגיגה ישראלית-מרוקאית. אירועים פיזיים ווירטואליים שיערכו במקביל ויקיימו ביניהם נקודות השקה בשידור חי. בין שני אולפני שידור, משתי הארצות במקביל, נחגוג את ייסודם של ״הסכמי אברהם״ ואת כינון היחסים הרשמיים בין מדינת ישראל וממלכת מרוקו.

פרטים נוספים והרשמה באתר המוזיאון

אודות הסיורים:

"הבנאים – זאת המנגינה שלנו" – חוויה מוזיקלית ייחודית של קולות, צלילים ומראות, המספרים את קורותיה של משפחת בנאי, שסיפורה מתחיל בפרס של סוף המאה ה-19 וממשיך אל שכונות שוק מחנה יהודה, משוטט בין נופי הילדות, במרחבי ההשראה, באירועים ההיסטוריים ובהווי המשפחתי חוצה הדורות.

"ירושלים ממעוף הציפור" – מסלול סיור בין דגמים היסטוריים המציגים את ציר הזמן של ירושלים. המסלול החדש, באוויר הפתוח של חצר המצודה רחבת הידיים, מזמין את המבקרים להכיר את ירושלים ולגלות כיצד השתנו פניה לאורך ההיסטוריה.

"תעלומת ארמון הורדוס והקישלה" – מסלול המזמין את המבקרים למסע מרתק אל עברה של העיר, אל האירועים הגדולים והסיפורים שעיצבו את פני ההיסטוריה; מסע שנפתח במתחם מצודת דוד וממשיך למתחם החפיר והקישלה.

מחיר כניסה למוזיאון (המחיר כולל מדריך קולי לסיורים) – החל מ-₪40

"סיפורי חומות" – סיור למשפחות עם ילדים המשלב שירים , אגדות וסיפורים על אירועים, דמויות ואתרים בירושלים. הסיור מתחיל במגדל דוד, עובר דרך חפיר המצודה, הקישלה, טיילת החומות ומסתיים בכותל המערבי. הסיור אורך כשעתיים ויארך במספר מועדים – יום שני 29.3.21, יום שלישי 30.3.21, יום רביעי 31.3.21, יום חמישי 1.4.21. בשעות 11:00, 14:00. מספר המקומות מוגבל, מתאים למשפחות עם ילדים מעל גיל 6

מחיר השתתפות בסיור – ₪50

אודות מופעי הלילה:

מופע המלך דוד- סיפור חייו של הנער דוד, שהפך למלך ולמנהיג רב השפעה לדורי־דורות, מתעורר לחיים ומוקרן על חומת מצודת דוד ובינות שרידי התקופות השונות.  במעין סגירת מעגל מוקרן סיפורו על אבני ירושלים, העיר שהקים ובנה בעצמו לפני אלפי שנים.

מופע החיזיון הלילי- סיפוריה ופניה הרבים של ירושלים נשזרים בתוך מיצג מולטי־מדיה עוצמתי ורב-חושי. המופע האור־קולי מוביל את הצופים אחורה בזמן למחוזות היסטוריים ולאירועים משמעותיים, שעיצבו את פניה של העיר.

מחיר כרטיס כניסה למופע לילה – ₪65

יש להירשם מראש באתר מוזיאון מגדל דוד.

www.tod.org.il

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן