מודעות עצמית וגאווה – היופי שבשונות ובייחוד

אשה מביטה במראת פאזל

לא משנה אם אתם נוסעים לחו"ל או סתם טסים בארץ, חשוב לזכור שתמיד כדאי לקחת את עצמכם באהבה ולהיות גאה במי שאתם. מודעות וגאווה עצמית הן חלק בלתי נפרד מהחיים, ועוזרות לנו להרגיש טוב יותר ולחוות את העולם בצורה חיובית יותר.

בואו ונגיד ששונות זה חלק מהחיים. כולנו שונים זה מזה ואני לא מדברת רק על המשפחה, החברים או השכנים המיוחדים שלנו. כשאני אומרת שונים, אני מדברת על כל ההיבטים של החיים: הגבהים, הצבעים, הדעות וההעדפות שלנו. כולנו מובילים את החיים במסלולים שונים ורחבים. לכן חשוב להיות מודעים לעצמנו ולהיות גאים בדרך שאנחנו בוחרים ללכת בה.

איפה מתחילים?

קודם כל, עצרו שנייה. ראו את עצמכם במראה – זה אתם, עם כל מה שיש, בלי פילטרים ובלי מסכות. כל פישוט וטעות, כל ניצחון והישג, כל חלק בכם הוא חלק מהפאזל הגדול והייחודי שהוא אתם. תנו לעצמכם רגע להכיר בזה – יש לכם סיבות להיות גאים.

מודעות עצמית זה גם להקשיב למה שבאמת חשוב לכם. מה החלומות שלכם? לאן אתם רוצים להגיע? כשאנחנו מודעים לרצונות ולשאיפות שלנו, קל לנו יותר להתמקד בהם ולפעול בהתאם. אולי אתם חולמים על מדליה אולימפית? אולי על סטארט-אפ שישנה את העולם? כל מטרה שלכם – תשאפו אליה, תהיו גאים בה וזיכרו שמדובר בדרך שלכם.

כמו כן, הגאווה היא לא רק כלפי עצמכם. כשאתם גאים בבחירות שלכם, אתם גם משתפים בכך את האנשים שבסביבתכם. זה מדבק – כשרואים אתכם גאים בעצמכם, גם אחרים מרגישים שיש להם זכות להיות גאים בעצמם. והכי חשוב, קבלה עצמית וגאווה יוצרת חברה תומכת וחיובית יותר, שבה כולם מרגישים בטוחים ונאהבים.

אז זכרו – מודעות וגאווה עצמית הן לא מותרות אלא חלק מתהליך של גדילה והתפתחות. זה המסע שלכם וחשוב להקדיש לו את תשומת הלב שהוא ראוי לה. תהיו אמיצים, תהיו מודעים, תהיו גאים והמשיכו לנסוע במסע החיים שלכם במלוא הגאווה.

זהו הדרך בה אני מתהלכת כבר המון שנים. ובכל פעם אני מופתעת לגלות שכך גם רואים אותי הסביבה שלי, הן בתחום האישי והן בתחום העסקי. חשוב להיות נאמן לעצמנו, לדרך החשיבה שלנו וכך גם במעשים שלנו, והכי חשוב לא לנסות להיות מישהו שאתם לא. תשמרו על השונות ועל הייחודיות שלכם והכי חשוב להמשיך ולהתמיד בכך לאורך שנים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן