מה הקשר בין  Black Friday לקניות רגשיות?

לנוצרים Black Friday זהו היום הפותח את חגיגת הקניות שבין חג ההודיה לחג המולד.

אנחנו כיהודים ובכלל, מצטרפים לכל השמחה והששון ופותחים את הארנק. בקיצור…חגיגת קניות בעיצומה.

והינה סיבה טובה לתרץ לעצמנו כמה אנחנו צרכים או זקוקים לבגד הזה, לנעל הזו, לכלי הזה…

כולנו ללא יוצא מן הכלל קונים מתוך רגש ולא מתוך היגיון. אנחנו קונים את הצבע שאנו אוהבים, קונים חולצה בה אנו נראים טוב, קונים מוצר שמוצא חן בעינינו. אנחנו מתרצים את הקניה בהסבר שכלתי, אך בפועל אנו קונים זאת מתוך דחף רגשי ולא מתוך צורך אמיתי

איך כל זה מתקשר אלינו כבעלי עסקים???

אם נדע ונבין מהו הצורך עליו המוצר שלנו עונה ללקוחות, נדע להנגיש את המוצר ללקוח בצורה רגשית, רוב הסיכויים שהלקוח יקנה את המוצר שלנו או את השירות אותו אנו מציעים.

לכן, כאשר אנו מתכננים למכור מוצר או שירות, חובה עלינו לחשוב מהו הצורך עליו עונה המוצר או השירות בעבור הלקוחות שלנו. כאשר נדע את הצורך, נדע טוב יותר לשווק את המוצר ולבנות מבצע התואם את צורכי הלקוח.

אז עכשיו, לאחר שהבנו מה מניע אותנו לרכוש מוצרים ושירותים, כל שנותר הוא לתכנן את Black Friday אצלנו בעסק…

אז ראשית, הכינו רשימת מוצרים או שירותים אותם אתם מבקשים להציע ללקוחות שלכם.

לאחר מכן, בדקו על איזה צורך עונה אותו מוצר או שירות בעבור הלקוח שלכם…

ואז צאו במבצעים לאותם המוצרים עם הדגשת הצורך ללקוח (לא רק מחיר)

שווקו את המבצעים שלכם במדיות השונות אשר יגרמו לתנועת לקוחות אליכם לעסק.

תהיו סבלנים וחייכנים. לקוחות לא אוהבים מוכרים זועפים או חמורי סבר…

דברו ללב של הלקוח במילים כמו… אתה נרה טוב עם זה, אתה אוהב את זה, זה ממש מחמיא לך… זה הטעם שאתה אוהב… כאשר נדבר ללב ונעצים את הלקוח, אנו מדברים לרגש, שהוא כפתור הקניות של הלקוח הטיפוסי.

אז הסבירו בצורה שכלתנית אך רגשית ותגדילו מכירות

Black Friday שמח לכולכם

ענבל יפת

פיתוח ויעוץ לעסקים

לנהל ולא להתנהל

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 99
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן