מה הקשר בין משקפי שמש והעסק שלנו?

שאלה מצחיקה. אין בכלל קשר, תגידו לי.

מי שמרכיב משקפי שמש הוא אדם, וכל אחד מרכיב לפי טעמו: עגולים, מרובעים, עם מסגרת עבה, עם מסגרת דקה.

חלקנו אוהבים משקפיים שחורים, חלקנו אוהבים צבעים כמו כחול סגול וורוד או חום.

אז מה הקשר?

משקפי שמש צובעים בצבע שלהם את התמונה שאנחנו רואים. במילים אחרות, אפילו מעוותים את הצבע שלה לפי צבע העדשות.

אנחנו, כאנשים, צובעים את העולם והמציאות שלנו בצבעים שונים, חלקנו בשחור או אפור וחלקנו בוורוד.  

למעשה אנחנו מרכיבים משקפי שמש בלתי נראות, שצבועות בצבעי הפרשנות שלנו למה שאנחנו רואים מרגישים או שומעים.

תתפלאו, בעל עסק מנהל את העסק שלו בהתאם לצבע העדשות במשקפי השמש שלו:

כשהוא מיואש ואומר “אין ברירה, אני לא רואה מוצא, לא יודע מה לעשות” עדשות המשקפיים שלו שחורות.

כשחנות עומדת ריקה, אין יוצא ואין בא, והבעלים יושב בה ואומר “יהיה טוב” יום אחר יום, המשקפיים שלו בצבע ורוד עז.

הסוד, שהרבה בעלי עסקים לא מכירים, הוא שאפשר בקלות להחליף את המשקפיים. עניין של דקות.

האמת היא: צריך לבחון את העסק דרך עדשות שקופות. מה הנתונים, העובדות, המספרים היבשים.

ואז אני, כיועצת עיסקית, עוזרת לכם להחליף את משקפי השמש שלכם לצבע ורוד אמיתי.

כי התקווה וההזדמנויות תמיד קיימות. צריך רק למצוא אותן.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 94
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן