מה הקשר בין משקפי שמש והעסק שלנו?

שאלה מצחיקה. אין בכלל קשר, תגידו לי.

מי שמרכיב משקפי שמש הוא אדם, וכל אחד מרכיב לפי טעמו: עגולים, מרובעים, עם מסגרת עבה, עם מסגרת דקה.

חלקנו אוהבים משקפיים שחורים, חלקנו אוהבים צבעים כמו כחול סגול וורוד או חום.

אז מה הקשר?

משקפי שמש צובעים בצבע שלהם את התמונה שאנחנו רואים. במילים אחרות, אפילו מעוותים את הצבע שלה לפי צבע העדשות.

אנחנו, כאנשים, צובעים את העולם והמציאות שלנו בצבעים שונים, חלקנו בשחור או אפור וחלקנו בוורוד.  

למעשה אנחנו מרכיבים משקפי שמש בלתי נראות, שצבועות בצבעי הפרשנות שלנו למה שאנחנו רואים מרגישים או שומעים.

תתפלאו, בעל עסק מנהל את העסק שלו בהתאם לצבע העדשות במשקפי השמש שלו:

כשהוא מיואש ואומר “אין ברירה, אני לא רואה מוצא, לא יודע מה לעשות” עדשות המשקפיים שלו שחורות.

כשחנות עומדת ריקה, אין יוצא ואין בא, והבעלים יושב בה ואומר “יהיה טוב” יום אחר יום, המשקפיים שלו בצבע ורוד עז.

הסוד, שהרבה בעלי עסקים לא מכירים, הוא שאפשר בקלות להחליף את המשקפיים. עניין של דקות.

האמת היא: צריך לבחון את העסק דרך עדשות שקופות. מה הנתונים, העובדות, המספרים היבשים.

ואז אני, כיועצת עיסקית, עוזרת לכם להחליף את משקפי השמש שלכם לצבע ורוד אמיתי.

כי התקווה וההזדמנויות תמיד קיימות. צריך רק למצוא אותן.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן