מאיושה מציגה – קיץ 2015

מאיושה קיץ 2015 צילום איתן טל  (14)

המותג "מאיושה" משיק קולקציית קיץ מדוייקת, פתיינית ושיקית הכוללת מגוון רחב של פריטים אופנתיים בשילוב הטרנדים החמים ביותר לעונה אך עם שימת דגש על השפעות תקופתיות בולטות.

הצבעוניות בקולקציה משלבת בין צבעי המקרון הרכים והנעימים שישלטו בעונת הקיץ הקרובה ויבואו לידי ביטוי בעומקים שונים של ורוד, ירוק מנטה, סגול לילך, תכלת, טורקיז ועוד

כמו כן בקולקציה הנוכחית ניתן לזהות את ההשפעות הלקוחות מאדמה, פריחה ושמיים אשר באה לידי ביטוי באוסף נרחב של פריטים בצבעים כמו הניוד על גווניו לצד נגיעות של ורודים, ירוקים, כחולים וכל מה שמזכיר לנו את האביב ואת הטבע.

בנוסף, ההדפסים הפרחוניים והגיאומטריים נותנים את הטון המתוחכם ומגיעים במגוון רחב של פריטים שמשווים ללובשת לוק נועז ודקדנטי ועומדים בשורה אחת עם כל הפרינטים, הטקסטורות והגזרות הכי חמות בעולם האופנה כיום.

ההדפסים הגיאומטרים מלווים אותנו כבר משנות ה– 40 ויוצרים מראה וינטג'י, מעודן ואלגנטי המאפיין את המותג לאורך השנים. בעונה הנוכחית נוכל לראות את ההדפסים על מגוון פריטים בולטים כמו טופים, חצאיות פליסה, חצאיות מידי, גופיות ושמלות עשירות בד.

הפריטים בקולקציה כוללים שמלות, חצאיות וחולצות בגזרות מחמיאות ומבדים נשפכים וזורמים לצד בדים מחטבים וטבעיים. ניתן דגש רב על איכות חומרי הגלם והבדים על מנת להתאים לאקלים הישראלי וללקוחה הישראלית הלוהטת.

טווח מחירים:
120-240
ש"ח

ניתן להשיג:
בוגרשוב 32 ת"א 03-5284369
שנקין 5 ת"א 03-5289369

אודות המותג:
קוקלציית הקיץ של המותג כוללת מגוון רחב של פריטים אופנתיים המשלבים פריטי וינטג' לצד פריטים עכשוויים המקפידים לגעת במיטב הטרנדים העולמיים. מותג האופנה "מאיושה" החל את דרכו בשנת 1996 בחנות ברחוב בוגרשוב התל אביבי. לפני כ– 3 שנים נפתחה חנות נוספת באחד מרחובות השופינג הבולטים בתל אביב שנקין. את הפריטים מייבאים "מאיושה" ביבוא אישי וכן מייצרים בעיצוב בלעדי.

לפרטים נוספים: נעמה שטרית 0544431515

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן