לשחרר כבלים ומחסומים

03

חג הפסח המתקרב ובא , שמו הנוסף של החג זה חג החירות. זו הזדמנות מצוינת לשחרר מחסומים, עכבות וכבלים שאנו סוחבים ביומיום ומעכבים אותנו מעשייה או מהגשמה עצמית בחיים. שחרור הדברים המעכבים בחיים גורם לנו להתנהל בצורה יותר מאושרת בחיים.
קלף 8 חרבות בטארוט בדיוק נוגע בנושא הכבלים והחסימות שיש לכל אחד והם אלו הגורמים לנו לא לראות את הפתרון או את המוצא מהמצבים השונים שגורמים לנו למורת רוח ולרגשות שליליים. הקלף מראה דמות כבולה עם כיסויי לעיניים ומסביבה חרבות. כשאנחנו לא משחררים את הכבלים והמחסומים שלנו אנו נשארים רק עם מחשבות שלא מרפות. הקלף קורא לכל אחד שנמצא במצב הזה לשחרר את המחסומים ולראות שהמצב יכול להיות אחרת ויותר טוב. לעיתים אנו נושאים חסמים אלו מהילדות. יש להבין שהחסמים האלו שרתו אותנו כשהיינו זקוקים להם אבל עכשיו הם אינם משרתים אותנו יותר. כדי לשחרר את המחסומים הקלף מסמל שצריך דבר ראשון לעשות דברים אחרת ולשחרר את זה בעשייה, כלומר להוריד את הכבלים הפיזיים שחוסמים אותנו. אחר כך נוכל לראות את הדברים ביתר בהירות ולבסוף גם נוכל לשחרר את המחשבה ואת הרגש.
לסיכום בואו נאפשר לעצמו להשתחרר מהכבלים שחוסמים אותנו וגורמים לנו תקיעות בחיים ואולי נראה שהעול שאנו נושאים על כתפנו נעלם והחיים יותר יפים ומאושרים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן