עסק ללא לקוחות אין לו זכות קיום, כיום אנחנו נמצאים בעולם של לקוחות .
המשמעות לכך היא שהלקוחות הם המרכז ואנחנו בעלי העסקים באים לספק צורך אצל
הלקוח .
לעיתים אני פוגשת בעלי עסקים שעדיין לא מבינים זאת והם מרוכזים בעצמם, במוצר או
בשירות שלהם ונקודה מתפספסת ..
כמו שנאמר השאלה צריכה להיות " מה אני יכול לעשות למען הלקוחות? "
זו פרספקטיבה שונה לחלוטין מהעולם של מוצרים שבו המרכז הוא המוצר או השירות .
בעולם של הלקוחות אנחנו צריכים להבין את הלקוח, את הצרכים שלו, את הטעמים שלו את
הדברים שמניעים אותו, האמונות שלו ועוד ..
ככול שנדע את הלקוח שלנו טוב יותר נהייה מדויקים יותר במתן הפתרון ללקוח .
איך עושים את זה?
מתחילים בשאלת שאלות…
מקשיבים באמת לתשובות..
משקפים את צורך ללקוח כדי לוודא שהבנו ..
ונותנים את הפתרון בהתאם .
ותזכרו עסק ללא לקוחות אין לא זכות קיום .
בהצלחה !
בת שבע גרינברג
MBA יועצת ארגונית ועסקית
שאלות ניתן לשלוח למייל [email protected]
האתרwww.movingup.co.il
דף הבית » בת שבע גרינברג » לקוחות ..החמצן של כל עסק !
לקוחות ..החמצן של כל עסק !
- לחצו לקריאת עוד מאמרים של >> במה עסקית, בת שבע גרינברג, כלכלי-לי טיפ