לקוחות ..החמצן של כל עסק !

עסק ללא לקוחות אין לו זכות קיום, כיום אנחנו נמצאים בעולם של לקוחות .
המשמעות לכך היא שהלקוחות הם המרכז ואנחנו בעלי העסקים באים לספק צורך אצל
הלקוח .
לעיתים אני פוגשת בעלי עסקים שעדיין לא מבינים זאת והם מרוכזים בעצמם, במוצר או
בשירות שלהם ונקודה מתפספסת ..
כמו שנאמר השאלה צריכה להיות " מה אני יכול לעשות למען הלקוחות? "
זו פרספקטיבה שונה לחלוטין מהעולם של מוצרים שבו המרכז הוא המוצר או השירות .
בעולם של הלקוחות אנחנו צריכים להבין את הלקוח, את הצרכים שלו, את הטעמים שלו את
הדברים שמניעים אותו, האמונות שלו ועוד ..
ככול שנדע את הלקוח שלנו טוב יותר נהייה מדויקים יותר במתן הפתרון ללקוח .
איך עושים את זה?
מתחילים בשאלת שאלות…
מקשיבים באמת לתשובות..
משקפים את צורך ללקוח כדי לוודא שהבנו ..
ונותנים את הפתרון בהתאם .
ותזכרו עסק ללא לקוחות אין לא זכות קיום .
בהצלחה !
בת שבע גרינברג
MBA יועצת ארגונית ועסקית
שאלות ניתן לשלוח למייל [email protected]
האתרwww.movingup.co.il

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 97
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן