כשמיתוג ו-NLP נפגשים

מה זה מיתוג?

מיתוג‭ ‬זו‭ ‬הפעולה‭ ‬הנדרשת‭ ‬על‭ ‬מנת‭ ‬להפוך‭ ‬את‭ ‬העסק‭ ‬שלנו‭ ‬למותג‭.‬ מותג‭ ‬הוא‭ ‬בעצם‭ ‬עסק‭ ‬שיש‭ ‬לו‭ ‬זהות‭.‬ המיתוג‭ ‬כולל‭ ‬יצירת‭ ‬מסרים‭ ‬שיווקיים‭ ‬ובניית‭ ‬עולם‭ ‬תוכן‭ ‬לעסק‭.‬
עסקים‭ ‬רבים‭ ‬טועים‭ ‬לחשוב‭ ‬שמיתוג‭ ‬קשור‭ ‬רק‭ ‬בגרפיקה‭ ‬של‭ ‬העסק‭.‬ גרפיקה‭ ‬היא‭ ‬רק‭ ‬הביטוי‭ ‬החיצוני‭ ‬‮–‬‭ ‬הלוגו‭,‬ הצבעוניות‭,‬ אתר‭.‬ למעשה‭ ‬המיתוג‭ ‬הוא‭ ‬שלל‭ ‬הפעולות‭ ‬שגורמות‭ ‬לעסק‭ ‬שלנו‭ ‬להיות‭ ‬בלתי‭ ‬נשכח‭.‬
ו- NLP?
זו‭ ‬גישה‭ ‬פרקטית‭ ‬המחברת‭ ‬אותנו‭ ‬למאגר‭ ‬העצום‭ ‬של‭ ‬המשאבים‭ ‬שלנו‭,‬ עוזרת‭ ‬לנתב‭ ‬את‭ ‬החשיבה‭,‬ השפה‭,‬ ההתנהגות‭ ‬לפעולות‭ ‬ותוצאות‭ ‬רצויות‭. ‬התגובה‭ ‬שלנו‭ ‬לפירוש‭ ‬המציאות‭ ‬כפי‭ ‬שפירשנו‭ ‬במוח‭.‬
איך‭ ‬זה‭ ‬מתחבר‭?‬
מאחורי‭ ‬כל‭ ‬עסק‭ ‬יש‭ ‬אדם‭ ‬ולאותו‭ ‬אדם‭ ‬יש‭ ‬עולם‭ ‬פנימי‭ ‬בלתי‭ ‬נפרד‭.‬ אנשים‭ ‬באים‭ ‬ומקבלים‭ ‬מתכון‭ ‬מה‭ ‬הם‭ ‬צריכים‭ ‬לעשות‭ ‬קהל‭ ‬יעד‭,‬ לוגו‭,‬ חומרים‭ ‬לשיווק‭..‬אתר

אבל‭ ‬מה‭ ‬קורה‭ ‬כשנתקעים‭ ‬בדרך‭?‬
הרבה‭ ‬פעמים‭ ‬תהליך‭ ‬הגדילה‭ ‬של‭ ‬העסק‭ ‬קשור‭ ‬באופן‭ ‬ישיר‭ ‬להתפתחות‭ ‬האישית‭.‬
לדוגמא‭:‬

אם‭ ‬אני‭ ‬לא‭ ‬אדע‭ ‬מה‭ ‬הדבר‭ ‬המיוחד‭ ‬שבאתי‭ ‬לתת‭ ‬לעולם‭,‬ לא‭ ‬אדע‭ ‬להביא‭ ‬את‭ ‬זה‭ ‬לידי‭ ‬ביטוי‭ ‬בצורה‭ ‬ויזואלית‭ ‬בלוגו‭,‬ באתר‭ ‬וכך‭ ‬הלאה‭.‬

בדרך‭ ‬כלל‭ ‬בפיתוח‭ ‬העסק‭ ‬יש‭ ‬תהליך‭ ‬רגשי‭ ‬שצריך‭ ‬לעבור‭.‬ כאן‭ ‬נכנס ה-‭ ‬NLP‭ ‬אשר‭ ‬נותן‭ ‬לנו‭ ‬כלים‭ ‬עוצמתיים‭ ‬ומשמעותיים‭ ‬לעבור‭ ‬שינוי‭ ‬בצורה‭ ‬מהירה‭.‬
הגדילה‭ ‬משותפת‭.‬ כדי‭ ‬שהעסק‭ ‬יצליח‭ ‬ויהיה‭ ‬מדויק‭ ‬חשוב‭ ‬לעבור‭ ‬תהליכים‭ ‬אישיים‭.‬ שילוב‭ ‬מנצח‭ ‬לדייק‭ ‬את‭ ‬העסק‭ ‬שלנו‭ ‬ממקום‭ ‬שלדייק‭ ‬את‭ ‬עצמנו‭.‬

משנים‭ ‬של‭ ‬עבודה‭ ‬עם‭ ‬עסקים‭ ‬למדתי‭ ‬שבשביל‭ ‬שהתהליך‭ ‬יהיה‭ ‬שלם‭ ‬ומדויק‭ ‬לעולם‭,‬ חשוב‭ ‬שנקבל‭,‬ מעבר‭ ‬לחומרים‭ ‬הויזואלים‭,‬ את‭ ‬הבפנים‭ ‬שלנו‭,‬ ברגע‭ ‬שמקבלים‭ ‬את‭ ‬עצמנו‭ ‬הבחוץ‭ ‬מקבל‭ ‬ביטוי‭.‬

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

 

גיליון החודש
שער מגזין 83
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן