כוחה של מילה – טיפולי פוריות ורצון להתרחב

כוחה-של-מילה-רעות-מויאל

על המחקר של ד"ר מסרו אמוטו שמעת?
הוא הניח כלי עם מים בצלחות פטרי בתנאי מעבדה מסוימים וחשף מים למילים חיוביות כמו "אהבה", "תודה", "אמת" או מוסיקה נעימה ומרגיעה ומצד שני גם למילים ורגשות שליליים כמו "שד", "כעס" ואפילו "אדולף היטלר".

במיקרוסקופ ניתן היה לראות שהמולקולות של המים שנחשפו למילים החיוביות יצרו קריסטלים מדהימים וציוריים ואילו המים ששויכו אל הרגשות השליליים יצרו צורות מאוד לא סימטריות עד כדי כיעור.

המסר שהוא מעביר מאז הוא שמים מהווים 60% ממשקל האדם – אם למילים יש השפעה גדולה כל כך על המים – תארו לעצמכם מהו הכוח של המילים עלינו? כמה כח יש למחשבה ולמילה.

חשוב מאוד להשתמש במחשבות חיוביות ובמילים שמגיעות ממקום של תודה, הוקרה, הכרה בטוב. 

אצל נשים רבות שעוברות תהליכי פוריות או בכלל נשים שמנסות להיכנס להריון ונתקלות במכשולים במהלך הדרך לפעמים מתנהלת מלחמה בראשן בין התקווה לבין האכזבה, ההרהורים על "מה יקרה? למה זה לא קורה אצלי? מה לא בסדר בי? למה אני צריכה את כל הטיפולים וההתערבויות האלו?"

בתקופה כזו של טיפולים ובניסיונות להרות חשוב מאוד לשמור על תקווה ועל מילים חיוביות עד כמה שניתן, כדי לאפשר את המקום של הקבלה ושל הקליטה. לעתים זה יהיה מאולץ ולא תמיד יבוא חלק, אבל נסי, זה יהפוך לחלק ממך.
וכן חשוב שהאישה תהיה מוקפת בסביבה תומכת, מכילה, אוהבת – חברה קרובה, מכרה שהיתה במקום שלה, מישהי שכרגע נמצאת באותו תהליך – לתמיכה והכלה.

ככל שנודה על מה שיש, שנשמח שיש לרפואה פתרונות מדהימים, שזכינו בזוגיות מוצלחת ותומכת בתהליך ובחיים –  כך נאפשר לגוף שלנו לעבור את התהליך ואת ההיריון בצורה בריאה יותר ונאפשר לו לשגשג בתוכנו.
ועל מה את מודה?


רעות מויאל – רפואה סינית וטיפולי מגע לנשים בשוהם l 050-9293378

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן