חוסר זמינות לעולם

מרגישים מותשים ועייפים במיוחד? חשוב לבדוק מאיזו סיבה, למשל:
חוסר שינה: מומלץ לישון 6-8 שעות בלילה.
אנמיה: ניתן לאבחן בבדיקות דם ולה יש מקורות רבים אפשריים.
דכאון וחרדה: מצב נפשי קשה וירוד יכול לגרום לתחושה של חוסר אנרגיה.
השמנת יתר: עודף משקל יכול לנבוע מסיבות הורמונליות או אכילת יתר, ועלול לגרור בעקבותיו עייפות.
בלוטת התריס: תת פעילות של בלוטת התריס יכולה לגרום לעייפות ולירידה בחיוניות ובמרץ.

איך להטען בעוד אנרגיה?
לישון – לפחות שש שעות שינה איכותית בלילה.
לזוז – מומלץ לעסוק בפעילות ספורטיבית מס' פעמים בשבוע, אירובית ואימוני כח.
לאכול – מזון בריא (מותאם) ולא עתיר קלוריות או מלא בסוכר לבן, מטוגן ועמוס בשמן, מעובד: הרבה ירקות ומזונות שמכילים חלבונים, ויטמינים ומינרלים.
לשתות – מים, מומלץ גם כוס יין אדום כל יום-יומיים.
לצאת – להתרעננות, חופשה קטנה בשביל הנפש, לשבת בחוץ בפארק, בספסל שליד הבית, לא חובה להוואי.
לפתח – עיסוקים שמפעילים את המוח, כמו לימוד, קריאה, פתרון תשבצים וחידות.
להשלים – תוספי מזון אם צריך, בהתייעצות עם רופא, נטורופת, דיאטן או בעל מקצוע מוסמך.
לטפל – באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא מותאמים על פי אבחנה אצל מטפל מוסמך.

ברפואה הסינית אנחנו בוחנים לעומק באיזו עייפות מדובר, האם האדם מותש ונטען לאחר שינה, האם מדובר בעייפות כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי, או מדאגות יתר, רגשות ותחושות שמייצרים חוסר שקט ועייפות,
ונפנה לטפל בשורש הבעיה על מנת להביא את האדם לאיזון ולסייע לו בהחזרת האנרגיה והמוטיבציה ליומיום שלו ולתיפקוד בצורה מיטבית והרמונית,
כי העייפות משפיעה על כל רבדי החיים ואמנם התלונה תהיה עייפות אך נוכל לראות סימנים נוספים אצל אותו אדם שיכולים להתבטא למשל בין השאר בכאבי שרירים, בסחרחורות, בהפרעות שונות בעיכול ועוד.

תהיו בריאים ולכו לישון:)

רעות מויאל l רפואה סינית וטיפולי מגע לנשים בשוהם l 050-9293378

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 99
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן