הצ'ק ליסט של חיי

אישה בזרועות פתוחות בשקיעה במדבר

בימים האחרונים שאלתי את עצמי על מה אכתוב הפעם. חיפשתי, התיעצתי עם סיגל שהיא הגרפיקאית במגזין וכמובן עם עוד כמה אנשים שאני יודעת שאקבל תשובות מדוייקות לי.

לבסוף הגעתי למסקנה שבעת הזו אתמקד על הצ'ק ליסט של חיי. למה תשאלו? כי לדעתי כל מה שקרה לנו בעבר משפיע על ההווה ועל העתיד. לפני כחודשיים ולאחר שלא מעט אנשים לחצו אלי החלטתי לקיים את הרצאתי הראשונה במסגרת ההרצאות של ארגון "עסקים עושים עסקים" שאני חברה בו. החלטתי לספר את סיפורי האישי ואיך הכל התחיל ממשבר גדול, ואיך מכאן התגלגל למי שאני כיום גם מבחינה אישית וגם עסקית.

הכל התחיל כשהיתי בת שש, עולמי אז השתנה מקצה לקצהו השני. פשוט עברתי סדרה של התעללויות מיניות הכוללים גם אונס במשך כמה שנים מצד השמרטף שתפקידו היה לשמור עלי ועל אחי ולא כך היה. כילדה בת שש מצאתי את עצמי בוחרת בחיים ומחליטה שהחיים יפים כל כך. המון אנשים שואלים אותי מהיכן שאבתי את הכוחות כשהסביבה הקרובה שלי (אבא ואמא שלי )לא יודעת כלום ממה שקורה לי.

את השקט והשלוה מצאתי במטבח מכאן אתם מבינים למה כיום אחד מעיסוקי הוא בישול, המקום השני היה קריאת ספרים שבה יכולתי לדמיין עולם טוב יותר.  

במשך השנים סגרתי את כל הזיכרונות האלה במגירה בתת מודע שלי וזרקתי את המפתח. היו עוד פה ושם משברים אבל את כולם צלחתי בראש מורם ובידיעה שאין דבר העומד בפניי. נישאתי וילדתי ולאט לאט בניתי את העולם המקצועי שלי. כיום אני הבעלים של המותג "יהודית לוטואק – תקשורת, משחקים ואוכל גורמה"

מכל משבר ידעתי להוציא את המיטב כדי להתקדם קדימה. היום כשאני מתקרבת לשנתי ה-62, אני מביטה לאחור וליבי מתמלא גאוה על מה שהשגתי ועל מה שאשיג עוד.

כמובן כל זה לא היה קורה ללא עזרתם של אנשים טובים בדרך, חברי הקרובים וכמובן ללא עזרתו של בן זוגי יהודה ובני להב.

כיום אני גם עבור לא מעט אנשים סוג של "מנטור" או "אמא אווזה"כך הם מכנים אותי.

אני גם מובילה קבוצה של בעלי עסקים במסגרת נטוורקינג וכן את קבוצת המומחים של מגזין מדור לדור.

באמת כשאני מסתכלת על חיי אני מדמה אותה לצ'ק ליסט בו כל משימה סומנה בווי. עוד נמצאים בה יעדים שעבורי הם הגשמת חלום.

אם סיקרנתי אתכם אשמח לראותכם בהרצאתי הבאה:"ממשבר למנהיגות".

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן