הפיכת אתר לאפליקציה

אילוסטרציה קוביות צבעוניות מונחות על טלפון נייד

תמיד חלמתם על אפליקציה משלכם? אם כבר יש לכם את עסקי, בלוג אישי או חנות אינטרנטית אתם כנראה קרובים להגשים את החלום הזה יותר מאי פעם! הכל התחיל כשאחד מלקוחותיי לפני כחצי שנה ביקש שנחשוב יחד על פתרון להנגיש את האתר שלו ליותר אנשים אשר גולשים בעיקר מהטלפונים הניידים ואמרו לו שיהיה נחמד מאוד אם במקום שהם יצטרכו כל פעם לחפש אותו בגוגל או בדרכים אחרות כדי להגיע לאתר יהיה להם פשוט איזה לחצן… ככה נולד המיזם webtoapp מבית החברה הגלובלית המתמחה בבניית אתרים.

אז עושים אפליקציה?

אפליקציה היא לא רק חלום של כל אחד מאיתנו, היא גם הזדמנות מדהימה ופשוטה להפליא להזמין את העסק, להגדיל הכנסות ולחזק את המיתוג של שלנו. אם הגעתם עד פה אני מניח שאתם כבר יודעים שאני לא מתכוון לבזבז את זמנכם על חלומות שאינם ברי השגה או אפליקציות בעלויות של עשרות אלפי שקלים. נכון זה השוק וזה עוד נחשב זול ולכן מצאנו את הפתרון לאותו לקוח מהסיפור שלי מלפני חצי שנה – פשוט יצרנו מהאתר שלו שכבר קיים אפליקציה שנראית טוב, נוחה לשימוש ופשוטה. התפעול מהצד שלו הוא אפס לחלוטין ומהצד שלנו יש לעשות עדכון גרסא מדי חודש או חודשיים.

מודל חדש שיחסוך לכם המון!

המודל שלנו פשוט, אין עלויות פיתוח בכלל! כן שמעתם נכון! אין צורך לבזבז סכומי עתק כי אתם לא משלמים על פיתוח! אנחנו גובים 330 ש"ח בחודש וזהו, אין עלויות משתנות, הכל ברור, בטוח וקבוע. בסכום הזעום הזה אנחנו נדאג לבנות לכם את האפליקציה, לייצר תמונות לחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, להעביר את כל האישורים הנדרשים ולפרסם אותה בשתי הפלטפורמות האלו. יצירת האפליקציה לוקחת פחות מחודש ורישומה בחנות של גוגל כשבועיים עד שלושה, עם זאת באפל התהליך יכול לקחת עד שלושה חודשים ולא מובטח שהיא תאושר בפועל ולכן בכל הקשור לאפל מדובר בשירות בונוס ולא מחייב שאנחנו כרגע נותנים ללקוחות לבחור.

אז איך מתחילים?

רוצים שבעוד חודש תהיה לכם אפליקציה בחנות של גוגל? בואו נדבר, נאפיין יחד את הפרויקט ונצא לדרך בפחות מ-48 שעות., מבצע לחודש הקרוב בלבד לקוראי מדור לדור: 230 לחודש לשנה הראשונה (חיסכון של 1,200 ש"ח).
054-4458687

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן