אנחנו נמצאים כבר אחרי חגי תשרי…רבעון אחרון לשנת 2018.
הגשם כבר בפתח…מתחיל להתקרר קצת…
זה הזמן שלך, בעל העסק לבדוק את העשייה שלך בשנת 2018 .
מה עבד לך?
ומה לא עבד לך?
איזה ערוצי שיווק הניבו תוצאות יפות ואילו כלל לא…
איזה שירותים או מוצרים נמכרו טוב והגעת ליעדים איתם ואילו לא?
האם היו שינויים ברגולציה הקשורה לעסק שלך או בטעמים של הלקוחות שלך .
אילו שיתופי פעולה היו מוצלחים ואילו לא…
ולאחר בדיקה מדוקדקת של כל הדברים והמרכיבים של העסק צריך להתחיל לשחרר את הדברים שלא מסייעים או אף מעכבים ולהשאיר את אותם דברים שעובדים טוב ומניבים תוצאות .
בנוסף צריך להכין תכנית עבודה לשנת 2019 תוך שימת דגש על 4P
PRODUCT
PRICE
PLACE
PROMOTION
ונוסף להתייחס לתחרות, להזדמנויות בשוק ואז להכין תכנית עבודה מסודרת לשנת 2019 .
תכנית שתכלול בתוכה מטרות, תכנית שיווק כולל ערוצי שיווק ושיתופי פעולה, תכנית השקעות ותכנית יעדים מפורטת .
בהצלחה!
בת שבע גרינברג
M.B.A יעוץ ארגוני ועסקי
שאלות ניתן לשלוח למייל [email protected]
כתובת האתר www.movingup.co.il