הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות מאי 2022

קצין צה"ל מחבק אישה

חגיגה בחווה

הצגה מוזיקלית מרהיבה, צבעונית ומשעשעת, המצדיעה למיטב שירי החיות של כל הזמנים! סיפור העלילה מלווה את גיא פרידמן (קרוקודייל גיא) שמחפש בית לפילפילון שהציל באפריקה. במסעו הוא מגיע לחווה חקלאית ללא חיות אותה מנהלת ביד רמה שרון שחל (שרוני אגרונומי). גיא מפגיש את שרון עם תרנגול, כלב, חתול, ברווזה ופר מדבר (מו-שון) שהופך עצבני בכל פעם שנתקל בצבע אדום. הם לומדים  יחד לחלוב פרה, רוכבים על סוסים, צופים בלידת ברווזים ושרון לומדת לקבל ולאהוב חיות. בנוסף לשירים המוכרים, מלמדים גיא ושרון את פילפילון הפיל ואת מו-שון, להתמודד עם פחדים וחששות ומאמצים באהבה את כל החיות לחווה. בין השירים בהצגה: לדוד משה הייתה חווה, רוץ בן סוסי, פילפילון, לשפן יש בית, מקהלה עליזה, סבתא של אפרים, פרת משה רבנו, אצא לי השוקה, כושי כלב קט, פרפר נחמד ועוד. משתתפים: גיא פרידמן, שרון שחל, אביתר בר דוד, עידו ביאליק, ענבר גל. ההצגה מיועדת לגילאי 2-6.

יום ראשון 1.5 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-85₪.

 

אלוף העולם- מופע מוזיקלי משיריו של חנן בן ארי

להקת הנוער מתקשה להמריא, הם מחפשים נואשות מישהו שיכתוב להם שירים, והם ממש לא מסתדרים. כשמגיע נער חדש, תום, ומצטרף ללהקה, הכל משתנה. תום מתגלה ככותב שירים מוכשר והלהקה מתחילה לעלות בחזרה על המסלול, אבל תום מסתיר סוד גדול שקשור בתאומה שלו, שירה, נערה כבדת שמיעה ורגישה. הסוד מאיים להרוס לתום את כל מה שבנה ומאלץ אותו להסתכל במראה. המחזה עוסק במציאת הקול הפנימי, האותנטי וביכולת של כולנו ליצור, לקבל ולחיות יחד, בהרמוניה. שיריו של חנן בן ארי מציעים לנו מבט חומל עלינו כפרטים וכחברה. ומלמדים אותנו שאם נדע להתמודד עם הפחדים שלנו כל אחד יכול להיות "אלוף עולם". מחזמר מרגש ומעצים עם השירים האהובים: אם תרצי, תותים, ויקיפדיה, אלוף העולם, אמא אם הייתי, שמש ואחרים. משתתפים: אייל שכטר, גלעד מרחבי, סלי-עדן בר, ליאור כהן, סתיו וקנין, דניאל אביטל מחזה: שלומית ארנון בר לב וליאת פישמן לני. בימוי: עמית אפשטיין. ניהול מוזיקלי: אייל מזיג.

יום שני 2.5 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-85₪.

 

"החיים הם קרנבל" – אילנה כץ מארחת: הזמרת המדהימה, האנרגטית והמפתיעה אורלי סולומון.

במופע מחבק, מרגש ומקפיץ, הזמרת אורלי סולומון, שהחלה את הקריירה הבימתית שלה כבר בגיל שמונה, שחייה עברו בין צרפת, ישראל וקובה, מביאה איתה את סיפור חייה המיוחד והמרתק המשולב בין השירים היפים והרומנטיים מצרפת  והשירים הקצביים והסוחפים מקובה – ארץ הסלסה.

יום שבת 7.5 בשעה 21:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 119-159 ש"ח 

 

 

 

אליס בארץ הפלאות – תיאטרונצ'יק, תאטרון השעה הישראלי

ההצגה מבוססת על סיפור הרפתקאותיה של אליס בארץ הפלאות.
עלילה מקסימה רוויית חן, הומור ודמיון, המראה לכולנו שלפעמים במקומות שהגדולים נכשלים דווקא זווית הראייה של ילדים צעירים מובילה להצלחה ולמעשים גדולים.
מחזה: אפרים סידון, משה בן שושן, רענן ניסים פררה  בימוי: משה בן שושן ורענן ניסים פררה,  מוסיקה: ליאור רונן  כוריאוגרפיה: מיכל שי. שחקנים: גיל כהן, מיטל סלקמון, עדי איזנמן, עדי רביד, עינת סגל כהן.

יום שני, 9.5 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-80₪.

 

לאן פוטין רוצה להגיע?– נינו אבסדזה
31 שנה אחרי התפרקותה של ברית המועצות – מלחמה בלב אירופה: איך בקייב קמה הממלכה הסלאבית הראשונה בעולם ומדוע אוקראינה הפכה לזירת הקרב בין רוסיה לארצות הברית? על אמביציות, כוחה וחולשתה של רוסיה הגדולה ועל חוסר ההבנה הטוטאלי בין מוסקבה למערב. איך כל פעם, אחרי שהמערב קורא עליה תיגר, שבה רוסיה ומחזירה לעצמה את המעמד של מעצמה עולמית, מערערת על מנהיגותה של אמריקה ואף מתיימרת לעשות סדר במזרח התיכון? מה פוטין רוצה מאוקראינה והאם חומת קייב תחליף את חומת ברלין באירופה? שילוב קונטרסטים בין תרבות למציאות, בין היסטוריה לאקטואליה, בין מיתולוגיה לפוליטיקה. בהרצאה מלווה בקטעים ויזואלים של העיתונאית, פרשנית ערוץ 12 וח"כ לשעבר נינו אבסדזה.

יום שני, 9.5 בשעה 20:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 59-65 ₪.

 

תרבויות מבעד לעדשה – "המלים הפשוטות"

ניילה גדלה בפרברים של פריז, בשכונה שרוב תושביה מהגרים כמוה. היא תמיד חלמה להיות עורכת דין והצליחה להתקבל לאוניברסיטה למשפטים המובילה בפריז. אבל כבר ביום הראשון היא נתקלת בפייר, פרופסור חד לשון ופרובוקטיבי שידוע בנטייתו להסתבך באמירות עוקצניות וגזעניות. בעקבות דיון שהתלהט, צולם והופץ באינטרנט, נאלץ פייר לקחת את ניילה כבת חסותו על מנת לטהר את שמו. זוהי הזדמנות נדירה בשבילה לקבל את ההכשרה והידע שלהם היא זקוקה – רק אם הם יצליחו להתגבר על הדעות הקדומות שלהם, ללמוד לקבל זה את זה ולעבוד יחד. שחקנים: דניאל אוטיי, קמליה ג'ורדנה. מרצה: יונית קמחי.

יום שלישי 10.5 בשעה 20:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 55-99 ₪.

 

מחול- להקת קמע "זעם"

רגע לפני שכל העולם שלנו נעצר, תמיר גינץ חזה את כל מה שקרה…. הג'וקר המשחק בהמון, הקרע, הנפילה והגאולה. מה שהיה רק תחזית הפך למציאות ועכשיו מגיע לבמה. להקת המחול קמע גאה להציג את "זעם" , יצירה חדשה של המנהל האמנותי תמיר גינץ ל 12 רקדנים, לצלילי מוזיקה מקורית של אבי בללי. 

גינץ נוגע בפנים השונות של האלימות המסעירה את חיינו והכוחות המניעים את ההתרחשות בין מציאות להזיה. זו עבודה רלוונטית, עוצמתית ומטלטלת על הקרע מבפנים. 

יום שלישי, 10.5 בשעה 20:30 30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 89-169 ש"ח.

 

ג'אז בלוז ורוק & רול

לאוניד פטשקה, פסנתרן ווירטואוז בינלאומי שזכה ב- 17 פרסים בינלאומיים בתחום התרבות. הופיע בפסטיבלים בינלאומיים עם כוכבי הג'אז הידועים בעולם. רוי יאנג זמר אפרו-אמריקאי מלונדון. אחד מהמובילים בסגנון של מוזיקת סול בלוז ו רוק & רול.  עוד בהרכב: המתופף אלכס אקופון ונגן הבס וולרי ליפץ.

יום רביעי 11.5 בשעה 21:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 109-180 ₪.

 

ערים מרתקות – פרובאנס סוד הקסם הצרפתי

דבורה רוטבארד תיקח אותנו לערים ניס ואקס אן פרובנס , לנופים  ולשווקים. נשוטט בחוף התכלת  נכיר את האמנים שהתאהבו באזור ויצרו בו ונבין את סוד הקסם. בליווי אנסמבל "מונדו" והזמרת עדן הולן במופע שאנסונים צרפתיים.עדן הולן – שירה  .יוסי הרמן – ניהול מוסיקלי, ארקודיון וקלידים .אריק פולקובסקי – גיטרה בס.ליאון חביב -כלי הקשה .אלן בסין – סקסופון .

יום חמישי 12.5 בשעה 20:00 אולם עינן עזריאלי. מחיר 109-159 ₪.

 

כשהקלאסי והפופ נפגשים – גיל שוחט מארח את מירי מסיקה: ברכת המלכה.

מופע המפגיש בין מזרח ומערב, בין השירים היפים והמרגשים ביותר של מירי מסיקה בעיבודים תזמורתיים חדשים ובין הקונצ'רטו לפסנתר של מוצארט והקונצ'רטו למנדולינה של ויואלדי. מופע שבו הרגש נושק לאיכות, המהוואל נוגע בקלאסי, ומעל כולם קולה הנדיר, האיכותי והעוצמתי של מירי מסיקה.

יום שבת, 14.5 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 109-210 ש"ח.

 

קלאסי וקלאסיקה – "מרתון צ׳ייקובסקי – רחמנינוב" גיל שוחט מארח את איליה אובצ'נקו

בשעה קשה זו של העולם שם המנצח גיל שוחט במרכז הבמה פסנתרן וירטואוז מאוקראינה: איליה אובצ'רנקו – פסנתרן בינלאומי, חתן פרסים רבים ברחבי העולם, גאון צעיר – וירטואוז חסר גבולות! מאסטרו אובצ׳רנקו יהיה הסולן, אורחו של המנצח מאסטרו גיל שוחט – בקונצרט החגיגי המאחד את הגאונות של צ׳ייקובסקי ורחמנינוב. שלוש יצירות פאר של התרבות המוזיקאלית הזו – יבוצעו בערב מרתוני אחד, עם הרכב הקשת של הסימפונית ירושליים, במסר של גדולתן של האומנות והמוזיקה ככוח העומד מעל הפוליטיקה. הסרנדה הנפלאה למיתרים מאת צ׳ייקובסקי והסוויטה מפצח האגוזים שלו, פוגשות את הקונצ׳רטו לפסנתר מס׳ 2, הקונצ׳רטו הפופולארי ביותר במאה העשרים, מאת רחמנינוב. יצירות המהוות קנבאסים לציור – גדולים ומרשימים במיוחד, רחבי היקף, אהובי הקהל, וירטואוזים ופורצי דרך.בהשתתפות: התזמורת הסימפונית ירושליים.

 

יום שני 16.5 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129 ש"ח.

 

אבא עושה בושות

אבא עושה בושות – הצגה מוסיקאלית לילדים הצגה מוסיקאלית לילדים עפ"י ספר הילדים רב המכר של מאיר שלו. אבא של אפריים (עודד פז) הוא אבא במשרה מלאה, לו ולאפריים יש מערכת יחסים מיוחדת במינה למען בנו אפרים הוא מוכן לעמוד בכל משימה, אבל… בדרך הוא מסתבך ונכנס למצבים משעשעים. אפריים חושב רק על דבר אחד- אבא עושה בושות. האם בסוף אבא של אפריים יצליח לגרום לו להיות גאה בו? בואו ותראו. אבא עושה בושות, קלאסיקת הילדים המצליחה-עכשיו בהפקה בימתית מוסיקאלית, מלאת הומור, שזורה במיטב השירים ובכיכובו של עודד פז. חוויה מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה!

יום שבת, 21.5 בשעה 11:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75 ש"ח.

 

סינדרלה

אגדת הילדים האהובה והקסומה בגירסה חדשה. הצגה מוסיקלית, צבעונית, מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה. ההצגה מלווה בשירים קליטים, תפאורה מרהיבה, תלבושות ססגוניות. בהשתתפות: דורי בן-זאב          . 

יום רביעי 25.5 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 75-85 ש"ח.

 

חיים שפירא – על טבע האדם

פריז  – לונדון "כי יצר לב האדם רע מנעוריו" (בראשית כח, א). האמנם? ההוגה האנגלי תומאס הובס  סבר שהפסוק אמת לאמיתה ואילו הפילוסוף, יליד ג'נבה, ז'אן-ז'אק רוסו הציג את התיזה המתחרה כי יצר לב האדם טוב מטבעו והחברה היא זו שמשחיתה  את "הפרא האציל". בוויכוח הגדול על טבע האדם ישתתפו: דרווין, דוקינס ושייקספיר מצידה הבריטי של תעלת למאנש ומונטיין, פרוסט וסארטר מצידה הצרפתי.

יום רביעי 25.5 בשעה 20:30 אולם עינן עזריאלי. מחיר 95 ₪.

 

רבקה זוהר "לשמוע את הלב"

מופע חדש של רבקה זהר "לשמוע את הלב", המשלב את שיריה המוכרים והאהובים בעיבודים חדשים "הדרך אל הכפר", "חלקת אלוהים", "זמר 3 התשובות" ועוד רבים, עם שירים חדשים, עוצמתיים, מרגשים, כפי שרק רבקה זהר יודעת להגיש."לשמוע את הלב" נרקם ונטווה יחד עם אודי תורג'מן המפיק המוזיקלי והאומנותי של המופע, ובין השירים שוזרת רבקה סיפורים קצרים ומרתקים מחייה. חוויה מוסיקלית ואנושית מיוחדת במינה.

יום חמישי 26.5 בשעה 20:30 אולם עינן עזריאלי מחיר 120-130 ₪.

 

 

אחד משלנו – תיאטרון ב"ש

ליחידת צנחנים המוצבת בשטחי יהודה ושומרון מגיע חוקר מצ"ח בשם רפא  לחקור את מותו של מחבל פלסטיני. החוקר, מופתע לגלות שמפקד היחידה בהווה, יותם, הוא חברו הטוב מהטירונות ושהמחבל, שאת מותו נשלח לחקור, אחראי לרצח חבר אחר שלהם מאותה תקופה. ככל שהחקירה מתקדמת מגלה רפא שגרסת חבריו על מות המחבל רצופה שקרים,  אי דיוקים וחצאי אמיתות. גם עכשיו, במהלך החקירה, מצופה מרפא להתיישר על פי התכתיב הקולקטיבי תוך שמירת נאמנות מוחלטת ליחידה, על חשבון נאמנות לערכים אחרים כמו החוק, האמת והמוסר. הפעם, בניגוד לעבר, מדובר בחקירת רצח שכולם מנסים לטשטש את עקבותיו. ההצגה "אחד משלנו" מגוללת סיפור על עימות מר וקשה בין היחיד, המנסה להישאר נאמן לערכיו ומצפונו, לבין היחידה/השבט/העם הדורש ממנו נאמנות מוחלטת גם במחיר התכחשות למצפונו וכפירה בערכיו. זהו מחזה המשקף אירועים שקרו, שקורים ושימשיכו לקרות בחברה שבה הסולידריות הופכת לחזות הכל ודבר ביקורת כלשהי או הסתייגות נחשבים ללא פחות מאשר בגידה. מאת: בני ברבש. בימוי: כפיר אזולאי. משתתפים: עמית רהב, תום גרציאני, אמיר קריאף, נגה כץ, לוטם חכמון, אימרי ביטון, אסף זגה, אלון בראל, אמיר גולדמן.

יום חמישי 26.5 בשעה 20:30 וביום שבת 28.5 בשעה 21:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129-239 ש"ח.

 

"אגם הברבורים" תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב. גאה להציג: בלט ב-2 מערכות ו-4 תמונות "אגם הברבורים" לראשונה בישראל! בביצוע כוכבי ההרכב הראשון של התיאטרון! מוסיקה מאת פ.א. צ'ייקובסקי, בימוי: ו. גורדייב, כוריאוגרפיה: ל.איבנוב, א. גורסקי, מ. פטיפה, ו. גורדייב.

יום ראשון 29.5 בשעה 19:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 249-279 ש"ח.

 

ראש המועצה – הבימה

בעקבות מותו המפתיע של ראש מועצת זרזיף, מתמנה לתפקיד, לראשונה בתולדות המדינה, ראש מועצה ערבי בישוב יהודי. למרבית האירוניה, האירוע הראשון בו הוא צריך לנאום הוא בטכס חנוכת גשר על שם רחבעם זאבי גנדי.אם לא די בכך אמא של אשתו היהודייה מגיעה לליל הסדר והיא אינה יודעת שבתה התחתנה עם ערבי. ואם לא די גם בכך- הוא הופך להיות חשוד ברציחת ראש המועצה המנוח ובשחיתות בהליך בנית הגשר שעומד לקרוס כשראש הממשלה ופמלייתו עליו בביקור ראשון לכבוד ראש המועצה הערבי. קומדיה משוגעת על גזענות משוגעת לא פחות עם סוף מפתיע במיוחד. מחזה מאת: גיא מרוז,. בימוי: אלון אופיר, יונתן אסתרקין, קריינות: אלי ראכלין, שחקנים: נורמן עיסא, שיפי אלוני, שיר אברמוב, יעל לבנטל, ספיר אזולאי, ניל משען, רבקה גור, אורי הוכמן, רוני דלומי, רעות אלוש, שמוליק כהן, דניאל סבג, איתן כבל.

יום שלישי 31.5 בשעה 20:30 וביום רביעי 1.6 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 129 ש"ח.

 

לפרטים נוספים: יוליה ארדורונאי פורטוס דולפין יחסי ציבור 0523854447

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן