הדרך שלי בעולם השיווק הדיגיטלי

אילוסטרציה חיפוש בזכוכית מגדלת

עולם השיווק הדיגיטלי פתח לכל אחד שיטה משלו לעבוד עם לקוחות.
הדרך שלי היא לסייע ללקוחות בצורה הוגנת ככל האפשר. חוסר הידע של בעלי עסקים בנושא השיווק הדיגיטלי
אפשר להרבה חברות בנושא השיווק לגבות מחירים מאד גבוהים, ולהשאיר את בעלי העסקים מתוסכלים מחוסר
תוצאות. 
דוגמא קלאסית היא הקידום האורגני. בהתחלה מבטיחים ללקוח שהוא יגיע למקום 1 בגוגל. הוא משלם הון
תועפות ואחרי שהוא מגיע ולא רואה תוצאות, הם אומרים לו שאין לנו שום התחייבות לתוצאות.
אז…. למה לא אמרתם מהתחלה? למה לא באתם והערתם האם האתר מספיק שיווקי להמרות ומכירות?
העיקר לגבות את הכסף?
מכיוון שהדרך שלי עם לקוחות להיות הוגנת וכיום עברנו לעידן של דפי נחיתה, אני לא פותח קמפיין עד
שאני לא מוודא שעברנו בדיקה יסודית שהדף יש לו פוטנציאל מספיק טוב להמרות והרשמות.

שוב פעם – שיווק ושיווק דיגיטלי זה לא מדע מדויק, אך פעולות נכונות יכולות להביא לתוצאות!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 129
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן