הגוף שלך – הדרך שלך

אישה מביטה מעלה

חוסר איזון הורמונלי נותן אותות לאורך הדרך, לא כולן מקשיבות לסימנים ונשים רבות מתעוררות יום אחד ומגלות:
-אורך המחזור מאוד לא צפוי ולא סדיר
-שלל תופעות PMS אפשריות (מיגרנות, כאבי בטן, דכדוך)
-השיער הולך ומדלדל
-תחושת נפיחות ומלאות בבטן
-אקנה מופיע ומחמיר
-תשישות ועייפות שממש אין כח לכלום ורק חולמים על קפה או כל דבר מעורר אחר
הגוף מרגיש שהוא מתפרק, אין לו כח להחזיק והתקשורת משתבשת.
אם את מוצאת את עצמך בדברים האלו, עכשיו הזמן לקחת את האחריות על הבריאות והאיזון שלך לידיים שלך.

מה אני ממליצה לך לא לעשות?
1. לא לפתוח את הבוקר עם קפה לפני ארוחת בוקר – זהו מתכון ישיר לעייפות אחרי הצהריים, החמרת PMS שלך וענייני סוכר. אפשר לשמור את הקפה לשעה 11:00.
2. לא להימנע מלאכול או לאכול ממש ממש מעט, הגוף שלך זקוק לקלוריות האלו ולמרכיבים שבמזון שלך כדי להתקיים וכדי לתפעל את כל המערך שלשמו הוא הגיע לעולם, חשוב שהתזונה תהיה נכונה עבורך ולא מורכבת מג'אנק פוד, אוכל מעובד, שומני, מטוגן וכל מה שברור, אבל מעבר לכך – ניתן להיוועץ באיש מקצוע לגבי מה יועיל עבורך.
3. לא להתעלם מבעיות שקשורות במחזור החודשי – הן ביטוי לחוסר איזון הורמונלי שעלול להראות את פניו במקומות נוספים בחייך.
4. לא לטרוף את העולם ללא הכרה ולהיסחף למרוץ במלוא הכח – החודש מורכב מגלים, עליך למצוא את האיזון בין פעילות לבין מנוחה.
5. לא להתמקד באיך את נראית – אלא באיך את מרגישה. ביוצים סדירים, מחזורים קבועים ומאוזנים, עור בריא וחילוף חומרי תקין וחזק הם אינדיקציה חשובה לבריאות – ולא למה שמראה המשקל.
תאהבי את עצמך ותקשיבי לסימנים שאת מקבלת מהגוף,
ואם את עוקבת, מרגישה ויודעת שאמור להיות אחרת – בקשי עזרה מקצועית לאיזון ומציאת הדרך הנכונה עבורך לחיות בהרמוניה עם הגוף שלך.
כי באנו לכאן כדי לאהוב, לשמוח וליהנות בבריאות ואיזון.

בברכת בריאות שלמה

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 129
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן