כשבא לך בלי

אישה בשדה מחזיקה שבשבת ענקית בידה

Powered by Textkol.com

נטילת אמצעי מניעה הורמונליים יכולה להיות פתרון נוח לנשים שמבקשות להיות יותר בשליטה על התכנון המשפחתי ועל הימנעות מהרחבת המשפחה ללא כוונה, וניתנים על ידי רופאים למצבים נוספים מעבר למניעת כניסה להריון כמו דימומים כבדים בוסת, אקנה, שחלות פוליציסטיות ועוד.

זה אמנם פתרון נוח אבל להתערבות ההורמונלית הזו יש גם מחיר, ונשים רבות מגיעות לשלב שהן רוצות להפסיק לחלוטין את השימוש בהם, בין אם זה על מנת להכנס להריון, תופעות לוואי שיוצרות חוסר נוחות ברמות שונות או שפשוט רוצות לראות מה המצב הטבעי בגוף שלהן ואיך יעבור החודש שלהן ללא התערבות הורמונלית מלאכותית.

יכול לקחת זמן לגוף להתרגל מחדש למצב הטבעי ולעשות איתחול למערכת אחרי תקופה של נטילת הורמונים מלאכותיים, לכן כאשר מדובר למשל בגלולות – עדיף לסיים חפיסה ורק לאחר מכן להפסיק לקחת את הבאה על מנת לא ליצור יותר מדי תנודות ושינויים במחזור החודשי (כל הסייקל).
חשוב לדעת – ברגע שמפסיקים את השימוש באמצעי המניעה יש סיכוי להכנס להריון, כך שאם את לא מעוניינת כרגע להרחיב את המשפחה – כדאי שתשתמשי בדרך אחרת למעקב אחרי הסיכויים שלך להכנס להריון לאורך החודש

שימי לב – השתמשת באמצעי מניעה הורמונליים לטיפול בחוסר איזון הורמונלי על כל ביטוייו? זו אינה תרופה.
ברגע שתפסיקי את השימוש הסימפטומים שחווית לפני כן יחזרו, ולכן ההמלצה היא לטפל בחוסר האיזון מהשורש.
איך? אני ממליצה על רפואה סינית, דיקור, צמחי מרפא, אם צריך שינויים והתאמות באורח החיים, בתזונה – יש המון דרכים לעזור לך.
שימי לב שאת מקפידה על תזונה מאוזנת הנכונה לך, משלבת פעילות גופנית בשגרה שלך, דואגת לאיזון בין מנוחה לפעילות ועד כמה שניתן הודפת סטרס מהסביבה.
תבדקי עם הרופא שלך אולי נוצרו לך חוסרים בכל מיני חומרים החיוניים לגוף ובמידת הצורך השלימי אותם לאחר יעוץ עם בעל מקצוע מוסמך. אמצעי המניעה ההורמונליים עלולים לפגוע במחסני החומצה הפולית, ויטמין B2, B6, B12, C ומינרליים כמו מגנזיום, סלניום ואבץ.

בברכת בריאות שלמה

רעות מויאל l רפואה סינית וטיפולי מגע לנשים בשוהם l 050-9293378


שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן