'האם אי פעם אכיר מישהו?'

אלונית-באומן-2020

מציאת אהבה עבורך יכולה להיות קשה מספיק גם מבלי לשמוע את הקולות המציקים של המשפחה, החברים והמדיה החברתית "את יוצאת עם מישהו?" או "מתי את מתכוונת להתחתן?"

בל נשכח את הדיאלוג הפנימי שמתרוצץ במוח. מוכר לך? מתכוונת למחשבות והאמונות שאת תוהה לעצמך, כמו:"האם אי פעם אפגוש מישהו? או "למה זה לוקח כל כך הרבה זמן?"

כאשר את שואלת את עצמך (ואת היקום), "האם אי פעם אפגוש מישהו?" את במצב של ספק. חשוב מכך, את שמה את השליטה על גורלך בידי הסביבה החיצונית שלך. במילים אחרות, "לפגוש מישהו" הופך לפונקציה של מקריות, מזל או אפילו מה שהיקום מחליט.

אז לפני שהייאוש מציף אותך שלעולם לא תפגשי מישהו, מזמינה אותך להביט לרגע פנימה לתוכך, למקום שיודע את כל התשובות. זה הרגע להיות כנה ולשאול את עצמך: אלו חוזקות שלך את רואה שיגרמו לך להיות מוכנה יותר לאהבה ואינטימיות בעתיד? מהם החלקים שבתוכך שזקוקים לשיפור?

חשוב להזכיר לעצמך שלעולם לא מאוחר לאהבה. לא משנה גילך, סטאטוס משפחתך, מצב החשבון בבנק, הגובה שלך, מידת המכנסיים, מה החברים שלך עושים וכמה בני זוג היו לך בעבר. תמיד יש הזדמנות לצמוח ולהתפתח ולמצוא אהבה בריאה ויציבה.

יש אנשים ואיני טוענת שזו את, אשר רוצים אהבה מתוך כמיהה לחוש שהם שלמים. "מחפשת מישהו שישלים אותי"? אם כן, תפסיקי לחפש בלופ אינסופי אחר "חבר הנפש", ותפני את החיפוש פנימה אל נפשך. תפסיקי לשאול, "האם אי פעם אפגוש מישהו", ותשאלי "מי אני צריכה להיות כדי לפגוש את האדם המיועד עבורי?" תכירי את עצמך לפני שתמצאי את בן זוגך לחיים.

תקפידי להכיר את החלקים בעצמך שהתעלמת מהם, תרפאי את פצעי העבר שלך ותקבלי את עצמך כפי שאת. תאהבי את גופך, נפשך, רוחך, את המתנות שבך ואת מה שאת מעריכה בך. תהיי מחויבת למודעות העצמית שלך ולהגשמה עצמית, כך תקריני ביטחון שמושך באופן מפליא את האחר עם מחויבות דומה.

אני יודעת שזה יכול להישמע מפחיד, אך זו הדרך הטובה והאותנטית להתכונן לאהבה ואינטימיות אמיתית.

כמאמנת לזוגיות המטרה שלי היא לעזור לך להכיר, להכיר ולפתח את האני הטוב ביותר שלך. ככה אני יכולה להוביל אותך לזוגיות הטובה ביותר.

הפסיקי לתהות "האם אי פעם אפגוש מישהו?", תאהבי את עצמך לפני שמישהו אחר יוכל לאהוב אותך.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן