"במגרש המשחקים של דוד וגוליית"

מוזיאון ארצות המקרא קרדיט יחצ מוזיאון (1)

קיץ 2017 במוזאון ארצות המקרא ירושלים:

"במגרש המשחקים של דוד וגוליית"
מוזיאון ארצות המקרא פותח את קיץ 2017 ומציע מבחר עשיר של פעילויות לכל המשפחה: שעת סיפור של אגדות עם מיתולוגיות המשלבות סיור, המחזה ויצירה בין מוצגי המוזיאון; השקת ספרה החדש של ד"ר שירלי גרץ, סופרת הילדים, אשר תחשוף את ההרפתקה של גילגמש בת אלפי השנים; אפליקציה ייחודית, באמצעותה ניתן להתחרות בגלריות המוזאון במרוץ משפחתי אינטרקטיבי הכולל חידות ומשימות; הזדמנות אחרונה לבקר בתערוכה "בין דוד וגוליית- חידת קיאפה" ולהתארח בחצרו הפרטית של דוד המלך, בה יציגו שחקנים את הווי החיים של תושבי ממלכת יהודה

שעת סיפור ויצירה עם ד"ר שירלי גרץ
סופרת הילדים והאשורולוגית ד"ר שירלי גרץ, תשיק את ספרה "גילגמש הצעיר והמסע לשאול" ותקריא פרקים נבחרים מספרה בגלריית המוזיאון. שלל המוצגים הארכיאולוגים בני אלפי השנים הכתובים בשפה האכדית מתקופת אשור ובבל, יהוו את התפאורה המושלמת למפגש הייחודי. הספר הינו סיפור הרפתקאות המתרחש בארץ שׁוּמֵר לפני כ 5,000 שנה, והסיפור מבוסס על דמויות מתוך "עלילות גילגמש", האפוס הגדול של המיתולוגיה הבבלית. בסיום המפגש יכינו הילדים לוחות טין מחמר עליהם יכתבו ויציירו בכתב היתדות הקדום בהדרכה מיוחדת.

הפעילות מיועדת לגילאים 7 – 12 ונמשכת כשעה וחצי
מועדי הפעילות: מידי יום ד' בחודש יולי, ה-5, 12, 19, 26 ביולי, בשעה 18:00

המרוץ למוזיאון
חוויה אינטראקטיבית בלתי נשכחת למשפחות בה המשתתפים מתחרים באמצעות אפליקציה חדשה ייחודית למוזיאון הכוללת חידות, משימות ותחרות. האפליקציה מעניקה מבט רענן וזווית חדשה למוצגי המוזיאון העתיקים בני אלפי השנים אשר מקבלים פרשנות טכנולוגית מודרנית לכל המשפחה. התחרות שולחת את המשתתפים בהנחיית מדריך של המוזיאון ברחבי הגלריות לאתר חפצים אבודים, משימות מאתגרות וחידות עתיקות.
הפעילות מיועדת לכל המשפחה, משך הפעילות כשעה
מועדי הפעילות: מידי יום ד' במהלך חודש אוגוסט, ה- 2, 9, 16, 23 באוגוסט, בשעה 18:00

שעת סיפור במוזיאון מהדורת הקיץ החדשה
סדרה חדשה של שעות הסיפור במוזיאון חוזרת במהדורת קיץ חדשה ומרעננת!
שעת סיפור קסומה יחידה במינה תתקיים אחת לשבוע בחודשים יולי ואוגוסט בגלריות מוזיאון ארצות המקרא. הילדים וההורים מוזמנים להיכנס לשעה אחת לעולמם העתיק והסודי של דמויות רבות מתוך אגדות עם מהמזרח הקרוב הקדום. ממלכות העבר הקדומות של מסופוטמיה, כנען, מצרים ויוון יקומו לתחייה בין שלל המוצגים הארכיאולוגים האותנטיים במוזיאון אשר יהוו את התפאורה המכושפת ההולמת ביותר. בישיבה מזרחית על השטיח, ראשים זקופים אל על, בין מוצגים בני אלפי שנים תישא אותנו בבטחה מספרת הסיפורים רבקה שבתאי אל עולם שהיה ואיננו עוד בעזרת הדמיון.

הסדרה מיועדת לילדים בגילאי 4 – 8, משך הפעילות כשעה ורבע
מועדי הפעילות: מידי יום ד' במהלך חודשים יולי אוגוסט, בשעה 16:45

בחצר האחורית של דוד וגוליית
הצטרפו לארכיאולוג הצעיר 'קֶדֶם' להרפתקה בעקבותיהם של דוד וגוליית בעמק האלה. 'קֶדֶם' הצעיר יתמודד עם משימות מאתגרות ותגליות מעניינות בגלריות ובתערוכה המיוחדת "בין דוד לגוליית – חידת קיאפה". בואו להיות ארכיאולוגים ליום אחד ולפגוש דמויות מהתנ"ך שיקומו לתחיה.
בסיום הסיור נבקר בחצר הקדומה של דוד המלך בצעירותו. הילדים מוזמנים לקחת חלק בחיי היום יום של תושבי עמק האלה מהמאה ה-10 לפנה"ס. הילדים יחפרו, יתלבשו, יבשלו, יכתבו ויצרו כפי שהיה נהוג לפני 3000 שנה.
הפעילות מיועדת לילדים בגילאים 5 עד 10, משך הפעילות כשעתיים
הפעילות תתקיים בתאריכים: 13 עד ה-29 באוגוסט (בימי חול), בשעות 10:00, 11:00, 12:00

יש לרכוש כרטיסים מראש בקופות המוזאון בטלפון: 02-56110066. מספר המקומות מוגבל.
קרדיט צילום: יח"צ מוזאון ארצות המקרא
אורטל מוסקוביץ'
יועצת תקשורת | 0528684836

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן