ביטוחים פרטיים , בריאות, סיעוד, ביטוח חיים ומה שבינהם

תומר-גלס-יולי

במתכנן פיננסי , וסוכן ביטוח , אני נתקל לא מעט בלקוחות , בד"כ כאלה שעברו כבר את גיל ה50 , ועברו כבר מקום עבודה אחד או שניים , עם ערימה מכובדת של ביטוחים פרטיים .
ראשית מהו ביטוח פרטי ? , ובכן ביטוח פרטי הוא לא ביטוח פנסיוני , המשלום בד"כ ע"י המעסיק כמו פנסיה או מנהלים או ק. השתלמות או קופ"ג , אלא זה ביטוח שבד"כ לא נושא בתוכו חסכון , אלא הגנה ביטוחית בלבד .
לדוגמא – ביטוח בריאות פרטי , בא להגן עליי בשעת צורך לתרופה שאיננה בסל הבריאות , כלומר הביטוח לא יניב לי פנסיה , אלא ילווה אותי כהגנה לשעה של קטסטרופה רפואית .
עולם הביטוחים הפרטיים , נמכר תמיד בגדול באמצעות 2 דרכים עיקריות :
1. ע"י סוכן מקצועי שנפגש עם הלקוח במקו עבודתו , או בביתו עושה בידקה של צורך ביטוחי, בהתאם למצב המשפחה , גיל ,מצב רפואי וכו ואז מתאים את המוצר ללקוח .
2. או ע"י מוקד טלפוני כזה או אחר ש"דג" את הלקוח ממאגר נתונים ומבצע מולו מכירת לחץ טלפונית ,
3. מכירה טלפונית אגב מכירה אחרת , נניח שטלפנת לביטוח ישיר כזה או אחר לרכוש ביטוח לרכב , בסוף השיחה יציע הטלפן רק לך ביטוח תאונות אישיות מוזל בגלל שעכשיו רכשת ביטוח לרכב .

2 המקרים האחרונים שתיארתי – מכירה ע"י מוקד טלפוני לא מוכר ולא ידוע , או מכירה טלפונית אגב רכישת ביטוח אחר נניח רכב או דירה – הם תרחיש מכירה שקורה כמעט כל יום , ותרחיש זה עולה לנו המון כסף שדי מתבזבז לאורך הזמן , למה ??
רוב הלקוחות , לא ממש מבינים בביטוח , וקונים את הביטוח לאחר שיחת הפחדה כזו או אחרת , ביום המקרה , כשקורית מחלה או שבר ביד , הם בכלל שוכחים היכן ומה מכסה הביטוח , ואז גם אין להם מושג למי פונים ואיך תובעים את הביטוח .

יוצא מכך שאני פוגש בשנה האחרונה , הרבה לקוחות שמשלמים חודש בחודשו , מספר ביטוחי תאונות אישיות במספר חברות , ובטוחים שיש להם ביטוח בריאות מושלם …

כמו תמיד , אני טוען שביטוח , חיים, בריאות , סיעוד , שהוא מוצר מורכב , וייתכן שיום אחד נזדקק לו , לא קונים בטלפון !!
ובטח לא אצל טלפן כזה או אחר ש"דג" אותו בשיחה אקראית ממקור לא ברור ..
השאלה שאני תמיד שואל , ואם קרה לך מקרה ביטוחי , למי בדיוק אתה תפנה ?

ביטוחים שכאלה רצוי ואף הכרחי לקנות אצל סוכן ביטוח מוסמך , כזה שאתם מכירים או הומלץ על ידי מכרים , כזה שבשעת הצורך ניתן יהיה לפנות ולהתייעץ עימו , מה עושים

ביטוח – רק אצל סוכן ביטוח
אחרת זה יעלה לכם הרבה כסף בשנים הבאות …
ושלא ייעבדו עליכם ..

מוזמנים לפנות ולהתייעץ
תומר גלס ביטוח פיננסים , אנשים
052-6672719

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן