אמירת אמת היא דרך חיים עבורי

אבני חן בתצוגה

מי שמכיר אותי יודע שאמירת אמת הוא אחד הערכים החשובים בעיני. כל חיי העדפתי שיגידו לי מה חושבים עלי, גם אם לפעמים לא נעים לשמוע! לכן גם אני תמיד אומרת את מה שעל ליבי, כמובן שאני עושה זאת בצורה מכובדת ומכבדת את האדם הנמצא מולי. כניראה שיהיו אנשים כשיקראו את דברי ירימו גבה ויגידו מה היא חושבת על עצמה, מה רק האמת שלה היא הנחשבת?
אז זהו שלא. לכל אחד ואחת יש את האמת שלו/ה, ישנם כאלה שיעדיפו לשתוק ולא לפגוע באחר ושכאלה שאמירת האמת היא בליבם ובלי לחשוב פעמיים ובלי כפפות יאמרו לכל אחד ואחת בלי אזהרה את כל האמת בפנים.
עבורי אמירת אמת היא כמו סלע או עמוד תווך באישיות שלי, למה תשאלו? כמו שידוע לכם עברתי בילדותי חוויה די מטלטלת שהשאירה בי במשך שנים כתם שהסתרתי וסגרתי בתת המודע שלי. לתת מודע יכולות נפלאות אבל לפעמים גם הוא בוגד בנו ואז ההתפרצויות שלו גורמות לנו לאי שקט, לאי נוחות ולתחושת מועקה קשה, שלרוב לא מובנת. בגיל חמישים הכל צף החוצה, התחלתי לספר את אשר על ליבי ועל מה שעברתי. כמובן היו כאלה שחיבקו וכאלה שפשוט אמרו שכל מה שאני מספרת הוא פרי דמיוני ואף השתמשו במילה שקר. אני חייבת לומר לכם שמאותם אנשים מאוד נפגעתי אבל מצד שני התחלתי להשמיע את קולי והלכתי עם האמת שלי. עבורי זה הפך להיות מסע שבו התחלתי את הריפוי שלי, כמובן שהכל יתאפשר בעזרת אנשי טיפול, חבריי וכמובן בני ובן זוגי.
אמירת האמת על הילדה שהייתי והאישה שהפכתי להיות הולידו את הרצאת הדגל שלי: "ממשבר למנהיגות", הרצאה שבה אני מספרת על סיפור ילדות לא פשוט, על העלייה לישראל ועל הקשיים להיכנס להריון.
אך בעקבות ההרצאה שלי ואמירת האמת הצלחתי להעביר מסר להמון אנשים ולהפוך לקול לכל אלה שעדיין קשה להם לדבר על חוויות דומות לשלי.
לסיכום אמירת אמת היא דרך חיים בו אני מרגישה חופשייה ומאושרת יותר. ממליצה לכם לבחון דרך זו כי בלילה תלכו לישון רגועים יותר, הדבר היחיד שחשוב שתזכרו, היא הצורה בה תגישו ותאמרו את האמת בלי לפגוע באחר.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן