איך תרמתי הרבה כסף בלי להרגיש את זה בכיס

כלב

בחרתי לתת לתור החודש כותרת קצת לא סטנדרטית, את חלקכם היא אולי מרתיעה, מה זאת אומרת תרמת בלי להרגיש? נשמע מפחיד קצת כי כשאנחנו חושבים על כסף אנחנו חושבים על שליטה ואחד הפחדים הכי גדולים של כל אחד מאיתנו הוא לאבד שליטה על הכסף שלנו. למרות זאת את חלקכם הכותרת אולי דווקא סקרנה, הייתם רוצים גם לתרום אבל לא להרגיש שזה יושב עליכם? היום אני הולך לספר לכם איך עשיתי בדיוק את זה, אין פה קסם או טריק מסוים, לא ירושה ולא זכיה בלוטו, רק סיפור נחמד ואישי שלי ושל עמותה מרגשת.

חלקכם אולי שמעתם עליו, ראיתם את הכתבה בטלויזיה וחלקכם אולי לא, אבל יובל מדלוביץ' הוא בשבילי גיבור ענק והתגשמות של הפוטנציאל האנושי הגבוהה ביותר. כמה אנשים אתם מכירים שהבינו שיש להם מטרה שהיא גדולה הרבה יותר מהם ובאמת אבל אשכרה היו מוכנים לעזוב הכל ולהקדיש לה את חייהם? ולא אני לא מדבר על הסטארטאפ שלכם, אני מדבר על מטרה שלעולם לא תכניס כסף ולא רק זה היא גם תמנע מכם להתפרנס בכבוד, תשאב מכם כל דקה של פרטיות בחיים, היא תהיה קשה ותהיה כרוכה בהתנגשות חזיתית עם עבריינים ומתעללים ואפילו לעיתים מסוכנת.

זה מה שיובל בחר לעשות.. ללכת להציל את הכלבים שנראים הכי קשוחים מבחוץ אבל בפנים הם הכי עצובים, הכי מוכי צלקות, אכזבות והכי בודדים בעולם. ככה הוקמה העמותה למען הכלבים המס(ו)כנים של יובל. בחווה שלו כל כלב הוא ילד ולא משנה כמה הילד הזה אלים ומופרע, רואים אותו רק כעוד ילד שעבר התעללות, עוד ילד שהוחזק בתת תנאים וחונך לרצוח כלבים אחרים או להירצח בעצמו בזירה מתועבת למען בידור של בני אדם, יש בחווה ילדים שישתקמו וימצאו בית טוב דרך אימוץ ויש כאלו שישתקמו רק חלקית ולכן ישארו תמיד בחווה אבל לפחות בתנאים טובים ויקבלו אהבה.

כשנחשפתי לסיפור במקרה כדרכם של החיים כמעט תמיד… התחלתי לעקוב אחרי יובל ברשתות ולא יכולתי להישאר אדיש, זה אותנטי ואמיתי ובנאדם אחד עם צוות קטן שעושה דברים מטורפים (תבדקו בעצמכם ותגלו כמה מטורפים…) ובאותו הזמן הייתי במצב הכלכלי הכי גרוע שהייתי אי פעם, לא רק שלא היה לי גרוש והעסק לא צמח בכלל התקשרו אליי כל יומיים מהבנק ומי שיודע יודע שהבנק דואג לשמור על קשר כזה הדוק ומחבק רק עם טייקונים או חייבים וזו הנקודה שישבתי וחשבתי מה אני עושה קיבלתי החלטה לעשות הוראת קבע דרך החברה של 100 שקל לעמותה של יובל, 100 שקל לא יפילו ולא יושיעו אותי, זה רק 100 שקל ויובל צריך אותם יותר ממני. לא מזמן עברה שנה ועצרתי רגע לחשוב, הבנתי שתרמתי השנה 1,200 שקל לעמותה… וואו! אני יודע שזה אולי לא המון אבל זה פתאום היה נראה לי די הרבה כסף וזה בכלל לא הכביד עליי, אם הייתם באים אליי לפני שנה ומבקשים תרומה על סך 1,200 שקל, לא משנה מה הייתה המטרה הייתי אומר לכם "מצטער חברים אבל אפילו שאני רוצה אין לי איך למשוך כרגע את הסכום". וככה נתרמו להם 1,200 שקל לטובת הילדים של יובל שצריכים אותם יותר ממני וסכום שממשיך להצטבר גם היום מדי חודש, הרחבתי את התרומות של החברה בהוראות קבע לעוד כמה מטרות שנחשפתי אליהן השנה ואין מאושר ממני לראות איך ככל שהזמן עובר יותר ויותר כסף זורם ממני לעוד מטרות טובות. דמיינו שרק 1000 אנשים יתרמו 100 שקל בחודש למטרות שהם יבחרו, כמה כסף יגיע למקומות טובים!

רוצים לתמוך בעמותה למען הכלבים המס(ו)כנים?

אני מברך אתכם לבחור לכם מטרה שנוגעת לליבכם ולתרום לה באופן חודשי, זה יכול להיות ממש כל סכום אבל תרומה חודשית מייצרת יציבות וזה הרבה יותר משמעותי. אם אתם רוצים לקרוא עוד על העמותה למען הכלבים המס(ו)כנים של יובל מנדלוביץ'תוכלו להיכנס לאתר: https://www.yuval4pit.org.il/ או למצוא אותם ברשתות החברתיות.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן