איך התיק תק של מרוץ החיים ומשבר הקורונה קשורים?

אישה יושבת על חומה ומתבוננת בכדורים פורחים בשמיים

דצמבר 2020 ,חורף משולב עם קורונה. כמו הריון הוירוס נמצא עימנו כתשעה חודשים. אבל עם כל זאת אנו חייבים להמשיך לשחק את החיים. שנת 2020 היתה עבורי כמו עבור רבים שנה מאתגרת מכל הבחינות, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.

השנה התחילה בצורה מושלמת אפילו הייתי מעיזה להגיד בצורה חלומית. שמענו על התחלואה בסין, אבל מי חשב שזו תהפוך למגפה עולמית. השגרה אז היתה עבור רבים תקינה ואולי אף משעממת. כמו שרבים אומרים "מרוץ החיים" .

עבורי הכול התהפך ב-15 למרץ כאשר הודיעו שהחוגים שאני מעבירה בצהרונים נפסקים מיידית ובאמת באותה שבוע נכנסנו לסגר הראשון. עדיין לא ידענו שהמצב הזה ימשיך עד היום ויהפוך לשגרה החדשה. כמו רבים שאלתי את עצמי (עצמאים כמוני ):"מה אני עושה?לאן פניי?איך אני ממשיכה מכאן במציאות החדשה ומה יהיה עם העסקים שלי?".

ואז כמו תמיד הרמתי את הראש, והתחלתי לחשוב על ההתאמה של עסקים שלי לקורונה. נזכרתי בתקופה שפוטרתי בלי התראה מראש ואיך באותו יום בעזרת חברה רותי כהנא נולד החוג למשחקי חשיבה שאני מעבירה בצהרונים ואיך ממצב של יאוש ואי ודאות הקמתי עסק נוסף משגשג.

במשך כל השנים אנשים שאלו אותי למה אין לי חנות וירטואלית בה יוכלו לרכוש את המשחקים שאני משווקת, לא הרגשתי נוח לפתוח אותה בגלל לבטים רבים (תחרות אגרסיבית, הורדות מחירים ועוד )פשוט לא התרבחתי לרעיון. כנרא שזה לא היה העיתוי הנכון עבורי אז. בעיני כל דבר בעיתו.

חשבתי לאן פני ואיך אני מתאימה את עצמי למציאות החדשה. התיעצתי עם לא מעט אנשים שדעתם עבורי הוא סוג של סיעור מוחות. וכמו שרבים מכם מכירים אותי אני לא נותנת למצב להכניע אותי ובימים אלה נולדה החנות האינטרנטית שלי שבה אני משווקת לא משחקים אלה את תחום העיסוק השני שלי תחום הקולינריה ובעקבות זה מהחודש הקרוב גם אעביר חויות קולינריות בזום.

https://judithlutvak.co.il/shop/

זום עוד דבר שגיליתי בזמן הקורונה ושגרם להמון שינויים בעסקים שלי ובמיוחד במגזין מדור לדור. התחלתי גם להרצות בעקבות סיפורי האישי: "ממשבר למנהיגות".

דעו לכם שהתיק תק של השעון לא מפסיק, שהזמן לא עומד מלכת, שאם נמתין המצב לא ישתנה לטוב. ההחלטות הם בידינו ואני מאמינה שכל אחד מאיתנו יכול להמציא את עצמו מחדש רק אם הוא יאפשר זאת, גם אם אתה עצמאי וגם אם אתה שכיר.

עבורי הקורונה היא ההזדמנות לחשוב על דברים חדשים, על עשייה מותאמת ובימים אלה כבר עובדת על עוד פרוייקט שעליו אני בטוחה תשמעו בהמשך .אז אל תתנו לזמן לעצור אתכם.  מכאן אני מאחלת לכולכם וגם לעצמי ששנת 2021 תהיה פריצה של דברים חדשים ומפתיעים לרובינו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן