אוהב / לא אוהב

שלום קוראים וקוראות יקרים,
הטיפ שלי היום מיועד לנותני שירות ומקבלי שירות.
ישנם לקוחות שפונים לייעוץ לא משום שהם בשלים לכך או נכונים לכך, אלא, ממקום של סקרנות או מישהו דחף אותם לקבל ייעוץ.
ואז קורה שהיועץ אומר דברים שלא כל כך ערב לאוזנם לזה לא מה שציפו לשמוע, ואם הם לא מוכנים להכיל זאת, הנזק יגבר על התועלת.
יועץ מקצועי חייב לומר את האמת שמתבררת לו מהאבחנה. כמובן שהדרך לומר את הדברים חשובה לא פחות מהייעוץ עצמו.
ללכת לייעוץ צריך החלטה, פתיחות ונכונות לשמוע גם מה שלא אוהבים. כמובן לא חייבים לקבל ולפעול לפי הייעוץ. אבל, צריך להיות פתוחים ונחושים לשמוע.

*אשמח לשמוע תגובתכם.

דבורה רוטמן
נומרולוגית

לפרטים נוספים ליחצו על הקישור המצורף:
דבורה רוטמן>

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 106
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
פרסומות
צור קשר
הכל מתחיל בך - הקול הגברי - באנר פרסום לקבוצת פייסבוק
סיגל גבאי, מלווה להתפתחות מקצועית ואישית, מאמנת מוסמכת, מאסטר ל- NLP.
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן