אני רוצה לדבר היום על הערך המוסף שאנחנו מביאים לחברה ובמיוחד את המידע שאנו חולקים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק. היום אנו משתמשים בפייסבוק ככלי שיווקי שמאפשר לנו להפיץ את הערך המוסף שלנו, בפוסטים שאנו מפרסמים בקבוצות שונות. מה שקורה הוא, שרוב האנשים שאנחנו מגדירים כקהל היעד גם שייכים לאותם קבוצות.
כך שבסופו של דבר, מה קורה, אותם אנשים רואים את אותו פוסט בקבוצות השונות בו זמנית למשך זמן מקסימלי של כמה דקות .
דבר ראשון, זה יכול להיות מעצבן עבור אותו אדם אשר בסופו של דבר מקבל את אותה אינפורמציה כמה פעמים באותו רגע, ויש סיכוי שאנחנו נחשבים כמפיצי דואר זבל.
הדבר השני, פייסבוק לא כל כך אוהב שמפיצים פוסט בקבוצות שונות באותו רגע, הוא ישר מבין שאנחנו מפיצים פרסום לעסק ולא פוסט אישי. ויש סיכון שיסגור את חשבון הפייסבוק שלכם.
כדי להדוף את הבעיה זו יש לך כמה פתרונות:
דבר ראשון – קיימים כלים כמו slacksocial שמאפשרים לתכנן שיתופים ברשימת קבוצות.
דבר נוסף-לפרסם דרך ממשק פרסום של פייסבוק, ממשק מתקדם המתחדש כל הזמן.
חשוב להבין שפייסבוק מאפשר לנו לקבל חשיפה, מוניטין אז במקום להשקיע זמן רב בשיתופים בקבוצות שונות ולסכן חסימה של העמוד עסקי שלכם.
אני ממליצה ליהנות מפיתרונות השיווק של פייסבוק ולקדם את העסק שלכם ברשת. לתשומת לבכם, מומלץ מאוד לעבור לממשק פרסום של פייסבוק ולהגדיר את מטרת מסע הפרסום שלכם וקהלי יעד שונים – ולא לפרסם דרך הכפתור הכחול המופיע בכל הפוסטים שנכתבו .
אל תהססו צרו איתי קשר לקבלת מידע נוסף על קידום הערכים שלכם ברשתות חברתיות ובאינטרנט באופן כללי.
סלין עזריה
יועצת עסקית – ליווי מקדם עסקים באינטרנט