בטור הקודם דיברנו על הטבות שעסקים נותנים ללקוחות חדשים ולא ללקוחות הקיימים שלהם.
הפעם נדבר על טיפוח מערכת היחסים עם הלקוחות הכי טובים של העסק.
הפריבילגיה שיש לבעלי עסקים קטנים היא האפשרות שיש להם להכיר אישית את הלקוחות שלהם.
אנחנו לא מצפים מרשתות השיווק או האופנה הגדולות שיכירו אותנו.
הם לא ידעו איך קוראים לילדינו, הם לא ידעו שעברנו דירה לאחרונה והם לא ידעו שטעם הגלידה שאנחנו אוהבים הוא וניל פצפוצים.
בעלי עסקים שנותנים שירות אישי זכו בכלי חשוב מאד שמקנה להם יתרון על הגדולים, והוא היכולת ליצור קשרים בינאישיים עם לקוחותיהם.
טיפוח מערכת יחסים עם הלקוחות שומר על נאמנות לקוח גבוהה מאד ואחוז נטישה אפסי.
איזה לקוח יכול, או אפילו רוצה, לעזוב בעל עסק שכבר שזור כל כך עמוק בחייו?
כשאתם מכירים את הלקוחות שלכם, אתם כבר אוטומטית רוצים בטובתם, יודעים טוב יותר מה הם צריכים ולכן מה ניתן להציע להם, ואתם מקדמים את שביעות הרצון של שני צדדי מערכת היחסים הזו. גם שלהם וגם שלכם.
השקיעו זמן בטיפוח הלקוחות שלכם, אל תרוצו מיד ללקוח הבא.
זו ללא ספק השקעה שתחזיר את עצמה.