Page 8 - medorledor80
P. 8

‫גיבורי העל‬                                              ‫משפחה‬
‫ההיפר אקטיביים‬
                                                                          ‫‪8‬‬
                                        ‫מאת‪ :‬עופרה דוד‬

‫ני מכירה ילדים וילדות רבים שהם גיבורי על‪.‬‬
‫הם מציבים מטרות ‪ ,‬מתגברים על קשיים ועל‬

‫אכזבות‪ .‬וישנם ילדים וילדות מיוחדיםא‬
        ‫המתמודדים עם קשיי קשב וריכוז‪.‬‬

‫הבוקר שלהם מתחיל לפעמים עם קשיים של התעוררות‪,‬‬
                                 ‫התארגנות ‪ ,‬עמידה בזמנים ‪.‬‬

‫בבית הספר הם מחכים להפסקות שם הם מוציאים את המרץ‬
‫הרב‪ ,‬ואילו בשיעורים הם יושבים בחוסר מנוחה‪ ,‬מוסחים‪ ,‬נוטים‬

                          ‫לפטפוט‪ ,‬מתקשים לסיים משימות ‪.‬‬
‫בתקשורת עם חברים הם נוטים לומר מה שהם חושבים בלי‬
‫לחשוב על תוצאות דבריהם‪ .‬טיפלתי בילדים עם קשיי קשב שהפכו‬
‫לגיבורי על‪ .‬גיבורי העל למדו ליצור סדר יום תוך שימוש בשעון יד‪,‬‬
‫רשימות‪ ,‬תכנון לו"ז‪ ,‬יומן תוך אבחנה בין מה שחשוב ומה שפחות‬

                                                    ‫חשוב‪.‬‬
‫גיבורי העל ההיפר ‪-‬אקטיביים שילבו בסדר היום שלהם חוגי ספורט‬

                     ‫המשחרר דופמין ומחזק משמעת עצמית‪.‬‬

‫אימנתי את גיבורי העל להתמודד עם כעס‪ ,‬קנאה‬
‫ועלבון‪ .‬יחד למדנו לזהות מחשבות מזיקות ולהחליפן‬
‫במחשבות יעילות‪ .‬גיבורי העל הבינו את כוח‬

   ‫המחשבות המשפיעות על הרגשות ועל התגובות‪.‬‬

‫גיבורי העל למדו לבדוק את מה שהם כותבים בעבודות ובמבחנים‪.‬‬
‫גם ההורים של גיבורי העל לומדים כיצד לדחות את סיפוקיהם של‬

                          ‫ילדיהם הדורשים דברים כאן ועכשיו‪.‬‬
       ‫האימון ותיווך המצבים נעשה בקליניקה תוך ‪ 15‬מפגשים ‪.‬‬

        ‫עופרה דוד‪ ,‬פסיכותרפיסטית ‪ CBT‬מטפלת קוגניטיבית‪,‬‬
                         ‫התנהגותית רגשית לילדים ובני נוער‪.‬‬

               ‫‪ 050-9622458‬ו ‪[email protected]‬‬
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13