Page 26 - medorledor60
P. 26

‫עסקים וכלכלה‬

‫ותחושת בדידות‪ .‬תחושת הבדידות מקורה בצורך התמידי‬              ‫אם נאבדת‬
‫לקבל החלטות בכל רגע נתון‪ .‬בין אם מדובר בהחלטות‬               ‫בג'ונגל‪ ,‬מה‬
‫קטנות או משמעותיות‪ ,‬עצם הצורך לקבל החלטה לקחת‬
‫ואחריות יוצרת לא פעם תחושות שלא פשוט להתמודד‬                    ‫עושים‪?...‬‬

                                                   ‫איתן‪.‬‬                                         ‫נימראתמ‪:‬קובסקי‬
‫כמו כן אין ‪ / GPS‬וויז‪ .‬מה נכון לעשות‪ ,‬לאן ללכת‪ ,‬לאורך‬
                                                          ‫פני ‪ 30‬שנה ראיתי הרצאה של יוסיל‬
                                              ‫הנהר או‪...‬‬
                                                          ‫גינסברג‪",‬בחזרה מטואיצ'י" ולאחרונה ראיתי את‬
  ‫לא חייבים לבד‪ .‬אז בג'ונגל לא תמיד‬                                                        ‫הסרט‪ .‬מומלץ‪.‬‬
  ‫יש אופציות‪ .‬בעסקים‪ ,‬יש אפשרות‬
  ‫להושיט יד‪ ,‬להודות שאנחנו לא תמיד‬                                     ‫סיפור גבורה‪ ,‬הישרדות‪ ,‬בתנאים לא תנאים‪.‬‬
                                                          ‫כשאני מדבר עם בעלי עסקים‪ ,‬רבות הם מתארים‬
                          ‫יודעים הכל‪.‬‬
                                                                                             ‫סיטואציה של ג'ונגל‪.‬‬
‫נכון שגם כשאנחנו צריכים עזרה ודחיפה‪ ,‬לא מעט אנשים‬         ‫ניהול עסק היא משימה מורכבת‪ .‬עולם השיווק המודרני‬
‫ימנעו‪ .‬עצם ההודאה בצורך בעזרה נתפסת אצל לא מעט‬            ‫הוא מלא חיות טרף וסבך שלא רואים מימין ומשמאל‪( .‬וזה‬
‫אנשים כאקט של חולשה‪ .‬בעל העסק מעדיף להמשיך‬                ‫בלשון המעטה‪ )...‬אתגרים‪ ,‬אינספור מטלות ומשימות‪ .‬אין‬
‫ולהיאבק ולשרוד במקום להיעזר בשירותי איש מקצוע‬             ‫זה פלא שבעלי עסקים קטנים מתארים חוסר אונים‬

                           ‫לביצוע פריצת דרך‪ .‬לא חבל?‬                                                               ‫‪26‬‬
                                  ‫בשורה התחתונה אגו‪.‬‬

               ‫ועם אגו לא ממש הולכים לקניות בסופר‪...‬‬
                                 ‫אנחנו לא סופר וומן‪/‬מן‬

      ‫כולנו יודעים שיש לנו מידת הבנה שונה בכל תחום‪.‬‬
‫להשקיע זמן בדברים שאנו פחות חזקים בהם‪ ,‬זה בזבוז‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31