Page 12 - medorledor129
P. 12
עם הלוגו והסלוגן ,שווקו עצמכם ,תנו לכל מי שנכנס לעסק עט, עסקים וכלכלה
מחזיק מפתחות ,ספל קפה עם הלוגו והסלוגן או כל דבר אחר
על גאוות העסק,
כמתנה אשר תמיד יחזיק אצלו ביד. מחזור ורווחיות
תהיו גאים בלוגו ובסלוגן שיצרתם ואלו יעזרו לכם להתגאות
מאת :ענבל יפת
ולהבליט את המוצר והשירות ראותו אתם נותנים.
תהיו גאים בעסק או בחברה שלכם ,דברו עליה בכל מקום בו אתם ה הקשר בין גאווה למחזור ורווחיות?...מ
נמצאים ,תראו שאתם גאים ,תראו שאתם טובים ,תהיו גאים
כולנו מכירים את Amdocs ,Appel ,Microsoft
בעצמכם ובעסק או החברה שלכם. ,Amazonסנו ,תנובה ,רהיטי דורון ועוד...
כאשר תשדרו את כל אילו החוצה ,אנשים ירגישו זאת ויהיו סקרנים
לדעת על מה כל המהומה ויבאו לראות ,כל אחד כזה הוא לקוח עוברים בין המדפים בסופר ולוקחים אריזות המוכרות לנו .קונים
פוטנציאלי שאם יהפוך ללקוח מרוצה הוא יהפוך גם לשגריר טוב בחנויות אשר השם שלהם ידוע .כל מרכזי הקניות למיניהם מלאים
של העסק .גם הוא יספר עלינו בגאווה. ברשתות ומותגים בהם אנו קונים.
אז אם אתם רוצים עוד לקוחות ,תבליטו את עצמכם באמצעות לוגו אין קשר ישיר בין כל אחד מהעסקים הללו ,אך יש קשר ישיר בדרך
וסלוגן המשקפים אותכם ,תהיו גאים במה שאתם עושים וספרו על
עצמכם בכל מקום ,תראו נוכחות ...אנשים אוהבים להיות חלק בא אנו רואים כל אחד מהם.
מהצלחה ויבואו אלינו .כך תאספו עוד לקוחות ,תגדילו את מחזור כל אחת ואחת מהרשתות והחברות הללו גאות במה שהן מייצגות,
המכירות ואף תצליחו להעלות מחירים להגדיל את הרווחיות. גאות בסחורה וגם בשירות אותו הן מעניקות לנו.
אנו נכנסים לכל אותן החניות ,קונים את כל אותם המותגים (פחות
מוזמנים לפנות אלי לכל שאלה. בסופר ,שם אנו לקוח שבוי לצערי) אף כי לעיתים הם עולים לנו
יותר ,וכל זה למה ,כי זה מותג בעל שם הנותן לנו איכות טובה
ענבל יפת -יועץ ומאמן עסקי -מפתח תבנית השילוש הקדוש
לניהול עסק מצליח -לנהל במקום להתנהל ולעתים אף סמל סטטוס.
כדי שגם אנחנו כבעלי עסקים נהיה כאילו ,ראשית כל אנו חייבים
[email protected] I 050-4242606 להגדיר את עצמנו ,מהו ערך המוסף אותו אנו מעניקים ללקוח
שאף עסק אחר אינו יכול להעניק .אך אל תהיו נאיבים ,כולם
לשיתופי פעולה בלחיצת כפתור
מעניקים שירות טוב ומחיר טוב.
תשאלו את עצמכם מדוע הלקוח יבוא אלי ולא
אל המתחרה שלי ,מה יש בי שאין באף אחד
אחר?
כתבו לכם סלוגן המתאר אותכם ,למשל הסולגן שלי כיועץ ומאמן
עסקי – לדעת לנהל ולא להתנהל.
לסלוגן הזה פתחו לוגו מתאים המתאר אתכם ,שווה להיוועץ
במעצב גרפי לשני אילו.
עצבו לכם דף לוגו ,דאגו שהלוגו והסלוגן יופיעו על כל מסמך
שלכם ,חשבונית ,קבלה ,הצעת מחיר ,זיכוי ,על מדבקת המחיר,
בראש כל עמוד בקטלוג ,במחירון ,דף חלק A4עוד ועוד ...עם
הלוגו והסולגן בתחתית או ראש העמוד כך שתמיד יראה ויבלוט.
הדביקו את הלוגו והסלוגן על הרכב שלכם ,הוציאו דפי ממו ועטים
12