Page 12 - medorledor129
P. 12

‫עם הלוגו והסלוגן‪ ,‬שווקו עצמכם‪ ,‬תנו לכל מי שנכנס לעסק עט‪,‬‬                                   ‫עסקים וכלכלה‬
‫מחזיק מפתחות‪ ,‬ספל קפה עם הלוגו והסלוגן או כל דבר אחר‬
                                                              ‫על גאוות העסק‪,‬‬
                          ‫כמתנה אשר תמיד יחזיק אצלו ביד‪.‬‬        ‫מחזור ורווחיות‬
‫תהיו גאים בלוגו ובסלוגן שיצרתם ואלו יעזרו לכם להתגאות‬
                                                                                                     ‫מאת‪ :‬ענבל יפת‬
              ‫ולהבליט את המוצר והשירות ראותו אתם נותנים‪.‬‬
‫תהיו גאים בעסק או בחברה שלכם‪ ,‬דברו עליה בכל מקום בו אתם‬      ‫ה הקשר בין גאווה למחזור ורווחיות‪?...‬מ‬
‫נמצאים‪ ,‬תראו שאתם גאים‪ ,‬תראו שאתם טובים‪ ,‬תהיו גאים‬
                                                            ‫כולנו מכירים את ‪Amdocs ,Appel ,Microsoft‬‬
                           ‫בעצמכם ובעסק או החברה שלכם‪.‬‬                            ‫‪ ,Amazon‬סנו‪ ,‬תנובה‪ ,‬רהיטי דורון ועוד‪...‬‬
‫כאשר תשדרו את כל אילו החוצה‪ ,‬אנשים ירגישו זאת ויהיו סקרנים‬
‫לדעת על מה כל המהומה ויבאו לראות‪ ,‬כל אחד כזה הוא לקוח‬       ‫עוברים בין המדפים בסופר ולוקחים אריזות המוכרות לנו‪ .‬קונים‬
‫פוטנציאלי שאם יהפוך ללקוח מרוצה הוא יהפוך גם לשגריר טוב‬     ‫בחנויות אשר השם שלהם ידוע‪ .‬כל מרכזי הקניות למיניהם מלאים‬

                        ‫של העסק‪ .‬גם הוא יספר עלינו בגאווה‪.‬‬                              ‫ברשתות ומותגים בהם אנו קונים‪.‬‬
‫אז אם אתם רוצים עוד לקוחות‪ ,‬תבליטו את עצמכם באמצעות לוגו‬    ‫אין קשר ישיר בין כל אחד מהעסקים הללו‪ ,‬אך יש קשר ישיר בדרך‬
‫וסלוגן המשקפים אותכם‪ ,‬תהיו גאים במה שאתם עושים וספרו על‬
‫עצמכם בכל מקום‪ ,‬תראו נוכחות‪ ...‬אנשים אוהבים להיות חלק‬                                        ‫בא אנו רואים כל אחד מהם‪.‬‬
‫מהצלחה ויבואו אלינו‪ .‬כך תאספו עוד לקוחות‪ ,‬תגדילו את מחזור‬   ‫כל אחת ואחת מהרשתות והחברות הללו גאות במה שהן מייצגות‪,‬‬

      ‫המכירות ואף תצליחו להעלות מחירים להגדיל את הרווחיות‪.‬‬                 ‫גאות בסחורה וגם בשירות אותו הן מעניקות לנו‪.‬‬
                                                            ‫אנו נכנסים לכל אותן החניות‪ ,‬קונים את כל אותם המותגים (פחות‬
                       ‫מוזמנים לפנות אלי לכל שאלה‪.‬‬          ‫בסופר‪ ,‬שם אנו לקוח שבוי לצערי) אף כי לעיתים הם עולים לנו‬
                                                            ‫יותר‪ ,‬וכל זה למה‪ ,‬כי זה מותג בעל שם הנותן לנו איכות טובה‬
‫ענבל יפת ‪ -‬יועץ ומאמן עסקי ‪ -‬מפתח תבנית השילוש הקדוש‬
                   ‫לניהול עסק מצליח ‪ -‬לנהל במקום להתנהל‬                                         ‫ולעתים אף סמל סטטוס‪.‬‬
                                                            ‫כדי שגם אנחנו כבעלי עסקים נהיה כאילו‪ ,‬ראשית כל אנו חייבים‬
                      ‫‪[email protected] I 050-4242606‬‬      ‫להגדיר את עצמנו‪ ,‬מהו ערך המוסף אותו אנו מעניקים ללקוח‬
                                                            ‫שאף עסק אחר אינו יכול להעניק‪ .‬אך אל תהיו נאיבים‪ ,‬כולם‬
   ‫לשיתופי פעולה בלחיצת כפתור‬
                                                                                          ‫מעניקים שירות טוב ומחיר טוב‪.‬‬

                                                               ‫תשאלו את עצמכם מדוע הלקוח יבוא אלי ולא‬
                                                               ‫אל המתחרה שלי‪ ,‬מה יש בי שאין באף אחד‬

                                                                                                 ‫אחר?‬

                                                            ‫כתבו לכם סלוגן המתאר אותכם‪ ,‬למשל הסולגן שלי כיועץ ומאמן‬
                                                                                         ‫עסקי – לדעת לנהל ולא להתנהל‪.‬‬

                                                            ‫לסלוגן הזה פתחו לוגו מתאים המתאר אתכם‪ ,‬שווה להיוועץ‬
                                                                                                 ‫במעצב גרפי לשני אילו‪.‬‬

                                                            ‫עצבו לכם דף לוגו‪ ,‬דאגו שהלוגו והסלוגן יופיעו על כל מסמך‬
                                                            ‫שלכם‪ ,‬חשבונית‪ ,‬קבלה‪ ,‬הצעת מחיר‪ ,‬זיכוי‪ ,‬על מדבקת המחיר‪,‬‬
                                                            ‫בראש כל עמוד בקטלוג‪ ,‬במחירון‪ ,‬דף חלק ‪ A4‬עוד ועוד‪ ...‬עם‬
                                                            ‫הלוגו והסולגן בתחתית או ראש העמוד כך שתמיד יראה ויבלוט‪.‬‬
                                                            ‫הדביקו את הלוגו והסלוגן על הרכב שלכם‪ ,‬הוציאו דפי ממו ועטים‬

                                                                                                                      ‫‪12‬‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17