Page 20 - medorledor104
P. 20

‫שיווק וקידום‬

                                                                       ‫אפצ'י‬
                                                                    ‫וזה נגמר‬

                                                                    ‫מאת‪ :‬שירטל עמנו‬

                                                ‫א ‪ -‬אותנטי‬          ‫כירים את האנשים האלה שמדברים המון‪,‬מ‬
                                  ‫דברו אמיתי‪ ,‬תכתבו מהלב‬
                                  ‫אין אף אחד כמוכם בעולם‬            ‫עושים מלא רעש‪ ,‬אבל בעצם לא אומרים כלום?‬

                                                  ‫פ ‪ -‬פשוט‬                                    ‫הכל נשמע כמו בלה בלה אחד גדול‪.‬‬
                ‫אם יש מסר שאתם יכולים להגיד בארבע מילים‬             ‫המסקנה לא ברורה‪ ,‬המטרה מעורפלת וההרגשה בסוף ‪ -‬בעיקר‬
              ‫אל תכתבו ‪ 4‬משפטים רק כדי לנפח לשם הניפוח‬
                                                                                                                     ‫מבולבלת‪.‬‬
                                                  ‫צ ‪ -‬צלמו‬
                      ‫אם יש לכם מה לכתוב‪ ,‬יש לכם מה לומר‬            ‫יש מצבים מסוימים בהם זה אפילו נעים‪ ,‬כמו לדבר עם חברה‬
                                                                                                 ‫שעות בטלפון בלי סיבה מיוחדת‪.‬‬
                              ‫אם החשש גדול‪ ,‬תתחילו בקטן‬
                                                                      ‫אבל כשזה קורה ממקום שיווקי‪ ,‬שם דברים מתחילים להסתבך‪.‬‬
                            ‫י ‪ -‬יותר‪ ,‬יותר טוב‬                      ‫כשכולם נמצאים ברשתות החברתיות וגם ככה מוצפים בהמון‬
                  ‫תפיצו בכמה שיותר מקומות‬
  ‫אתם לא יכולים לדעת איפה הצופה יחליט‬                                                                                ‫בלה בלה‪.‬‬
                                                                                        ‫שם חשוב להיות ממוקד‪ ,‬מדויק‪ ,‬חד וחריף!‬
                      ‫לצרוך את התוכן שלכם‬
                                                                                             ‫ולשמור על פשטות ‪keep it simple -‬‬
‫צריכים עזרה לשמור על הפשטות? מסתבכים בלהוציא את‬
                                 ‫המחשבות שלכם לפוסטים?‬                                                            ‫למה?‬
                                          ‫אני כאן בשבילכם‪.‬‬
                                                                    ‫כי גם ככה מאתגר למצוא קונקשן עם אנשים שאנחנו לא מכירים‬
                                                    ‫‪Keep it Simple‬‬                                         ‫ברשתות החברתיות‪.‬‬
                                                   ‫‪Keep it Sehugel‬‬
                                                                    ‫בתוך הצפת המידע המטורפת‪ ,‬אנחנו רוצים להיות שונים‪ ,‬בולטים‪,‬‬
                    ‫שירטל עמנו ‪ -‬סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל‬         ‫מיוחדים ולייצר לאותם זרים סיטואציות בהן הם יקראו או יצפו‬
                    ‫‪[email protected] 050-9444373‬‬
                                                                                                       ‫בחומרים שאנחנו מעלים‪.‬‬

                                                                    ‫אז למי מכם שהפריחה מביאה איתה מלא אפצ'ים בכל בוקר‪ ,‬את‬
                                                                                                         ‫זה יהיה לכם קל לזכור ‪):‬‬

                                                                                             ‫זו הדרך לשים את עצמכם מעל כולם‪.‬‬
                                                                                                                  ‫אפצ'י וסיימנו‪.‬‬

                                                                                     ‫‪20‬‬
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25