אוקטובר בתיאטרון הסימטה: הצגות ומופעים באווירת החגים

חודש אוקטובר המלא בחגים וחופשים הינו זמן אידיאלי לבילוי בהצגות והמופעים בתיאטרון הסימטה. הצגות חדשות וותיקות, מופעי ג'אז ומופע תיאטרון אימרסיבי לילדים שלא תרצו לפספס. האירועים השונים ייערכו בקאנטרי הקהילתי גורן גולדשטיין, שם מתקיימת כרגע פעילות התיאטרון, שמבנהו המקורי ביפו מצוי בעיצומה של תקופת שיפוצים משמעותית.

להלן פירוט ההצגות והמופעים לחודש אוקטובר בתיאטרון הסימטה:

Jazz Alley

מועדון הג'אז של תיאטרון הסימטה.  מידי שבוע, מתארחים מיטב המוסיקאים, אמני ג'אז מהארץ ומחו"ל המופיעים במסגרת ליין הג'אז שמנוהל על ידי הסקסופוניסט והמלחין הבינלאומי, שלומי גולדנברג.

יום רביעי 9.10 בשעה 20:30 : הזמרת נדיה קודס בערב מחווה לזמרות הג'אז הגדולות: אלה פיצג'רלד , שרה וון , אטה ג'יימס , בילי הולידיי , ארטה פרנקלין ונינה סימון  עם: נדיה קודס – שירה , גלעד שמעיה – פסנתר , שלומי גולדנברג – סקסופון 

ולרי רובינסקי – בס , אולג סטרובינטס – תופים.

יום רביעי 23.10 בשעה 20:30: ג'אז לטיני OYE COME VA מחווה לקלאסיקות מדרום אמריקה. הפסנתרן תמיר מילר , הסקסופוניסט שלומי גולדנברג. מארחים את הזמרת הארגנטינאית סילביה.

תיאטרון הסימטה, אודיטוריום קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו.

"פרדוקס" – הצגה חדשה

" אך מהי האמת? האם האמת היא ההפך מהשקר? או שמא השקר הוא ההפך מהאמת? או שמא האמת היא שוות ערך לשקר? "

עם תום סיום מגפת הקורונה חוזרת ד״ר אורלי לב להרצות בפניכם את הרצאתה המרתקת המבוססת על ספרה המפורסם ״פרדוקסים בלתי פתורים״ שהפך להיות רב מכר עולמי ונכתב בהשראת משפטו המפורסם של סוקרטס שהתרחש במאה החמישית לפני הספירה.

במהלך ההרצאה אנחנו נחשפים לא רק למשפטו של סוקרטס אלא גם לסיפורה האישי המרתק של ד״ר אורלי לב ועל הדרמה המשפחתית שטלטלה את עולמה בזמן המגפה.

*ההצגה בהשתתפות הקהל*

כתיבה ובימו: רון ישועה. משחק: גליה לב אור. מוזיקה מקורית : דמיאן בנדה.

יום חמישי 10.10 בשעה 20:30 תיאטרון הסימטה,

אודיטוריום קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו

"מט"

רגע לפני שדנה מנסה להתאבד, היא מוצאת עצמה עדה לרצח של שכנה, סגן ניצב אריה גרנות, תחנת משטרת רמת השרון.עתה, היא מחליטה לנצל את ההזדמנות לחשבון ולהתחיל את החיים מחדש. בימוי ומשחק: סיון רוזנברג.

יום חמישי 10.10 בשעה 21:00 תיאטרון הסימטה,

קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו

חדש- מופע KishCash"" – מופע ישיבה (מופע אינטראקטיבי)

KishCash היא חברת השקעות בין לאומית עם שווי נקי של כמה מיליארדי דולרים והקהל – חברי הדירקטוריון! כמו בכל שנה, ישיבת חברי ההנהלה עומדת להתחיל. יש מצגת, כיבוד, מסמכים, רק ש….לא הכל קורה לפי התוכנית. בעזרת רמזים, הומור ומשחקי מילים נחשפים הסודות מאחורי הקלעים.

המופע מזמין את הקהל לשבת מסביב לשולחן קבלת ההחלטות, להיות עדים למחלוקת ושותפים לרווחים ולתוצאות. בצורה הומוריסטית, אבסורדית ומפתיעה מעלה המופע שאלות על הקשר בין כסף, כוח, השפעה ויחסים בסביבת עבודה.

חוויה אינטראקטיבית שהופכת את הקהל לשותפים בהחלטות גורליות של חברת השקעות. המופע נוצר בתמיכת הקרן ליוצרים עצמאיים – משרד התרבות והספורט והבית הפתוח בירושלים. בימוי וקונספט: מיכל מג. פרפורמר ויוצר שותף: יהודה דרומי. עיצוב וידיאו: חנן אופנר. עיצוב תלבושות: מאשה למברג.ייעוץ אמנותי: עידית הרמן, חיים אברמסקי, חנן מרס.

יום שישי 18.10 בשעה 14:00 תיאטרון הסימטה,  רחבת קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו.

"מארי קירי"

סיפורה של ילדה חכמה ובעלת תושיה שסקרנותה ותשוקתה לידע מובילות אותה להישגים יוצאי דופן. מניה סקלודובסקה (לימים מארי קירי) בת ה – 12 מתגוררת בוורשה, שנתונה בסוף המאה התשע עשרה תחת שלטון רוסי. למרות המגבלות שהטילו השלטונות הרוסים על לימודי המדעים ואזהרותיו של אביה, מניה מתגנבת עם אחותה הבכורה לספריה כדי לקרוא בספר מדעי שמושך את תשומת לבה. היא משיגה את הספר במבצע נועז, אולם מה שמתחיל כשעשוע לא מזיק מסתיים בהכנסתה למעצר. כשנראה שמניה עומדת לוותר על חלומה, היא זוכה לתמיכה לא צפויה שדוחפת אותה להגשים את ייעודה.

מחזה וליווי אמנותי: עדו סתר,בימוי: ליאור ישראל, משחק: אביה סדי, כרמל סלע, אלעד פייבל קונפינו, עיצוב תפאורה ותלבושות: לאל עזר.

*ההצגה מתאימה לילדים ולמבוגרים מגיל 8.

יום שישי 25.10  בשעה 14:00 תיאטרון הסימטה,

אודיטוריום קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו

"אל תקרא לי פסטרמה"

שגיא סובל מפוסט טראומה משירותו הצבאי, אבל הוא לא מוכן להתמודד. בת זוגו, גלי,

מתמודדת עם כל ההשלכות. עד לרגע בו  היא מחליטה שעד כאן

ומאיימת לעזוב את הבית , מה שדוחף אותו להסכים ללכת לטיפול שבמהלכו הוא לומד לחיות עם הטראומה ולמצוא לה את המקום בחיים שלו. הצגה מקורית המבוססת על חיי היוצרים. "פסטרמה" – כינוי הניתן לפוסט טראומה על ידי הסובלים ממנה על מנת להקליל אותה.  יוצרים וכותבים: איתי ורותם ולמן.  בימוי: רותם ולמן. שחקנים:  איתי ולמן ויולי ליאני

ע. בימוי: עידן ארגוב, עיצוב במה ותלבושות : לירון כהן, מוזיקה מקורית : דן כהן.

יום שלישי 29.10 בשעה 20:30 תיאטרון הסימטה,

אודיטוריום קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו

שוק חצות-

מופע ללא במה וללא אולם המזמין את הקהל לחקור שוק מסתורי, בו סוחרים מפתים מציעים לקהל את מרכולתם הייחודית – זיכרונות, מרשמים, נבואות, ושלל מוצרים נדירים אחרים. בתמורה לכך, הסוחרים לא מבקשים כסף, אלא רגעי שיתוף, כנות ואינטימיות.

הקהל מוזמן להשתתף ולמי שיהיה את האומץ להתמסר ולסחור עם המוכרים, ייהנה מאוסף חוויות סודיות וחד פעמיות, ויוכל לגלות אט אט את סודותיו של השוק והכוחות המניעים שמאחוריו. החוויות הקטנות ששזורות בשוק נועדו להעביר את הקהל בקשת רחבה של תחושות, זיכרונות ורגשות, ובעזרתם ליצור רגעים אישיים של סקרנות, תעוזה, פגיעות ורגש בתוך המולת השוק.

יוצרת ובימאית: סמדר קרמפף . שחקנים: אורטל פז, איתמר קרביאן, אליזבט וייסמן, דניאל צירין , עמיחי שריון, שי גלאור, תמרה סטיל כהן, סמדר קרמפף .

גרסת קיץ לילדים- יום  רביעי 30.10 / יום חמישי 31.10/ יום שבת 2.11 בשעה 19:00

גרסה למבוגרים- יום רביעי 30.10/ יום חמישי 31.10/ יום שבת 2.11 בשעה 21:00

תיאטרון הסימטה, אודיטוריום קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו

"כל הדרכים וההוא"

מחזה מקורי, קומדיה אבסורדית.

ברוכות וברוכים הבאים ללוטו החיים! הזוכות, הזוכים, יזכו בגלגולים! אבל קודם…

מיכאלה, אלי ומוטי אמנם לא מכירים אחד את השני, לא זוכרים דבר על עצמם או על האופן שבו הגיעו לכאן אך הם נקלעים למסע משותף בו הם מנסים להבין היכן הם נמצאים ומה עלה בגורלם. את מסעם בעולם שאחרי המוות מלווה דוד שמציג את עצמו כ"בייביסיטר המוות". ואיפה אלוהים? הקומדיה האבסורדית של רועי אלחני-לדני בבימויה של עירית פרנק נוגעת בפינות הכי רגישות של בני-האדם מזווית של אלו שאולי כבר איבדו את הכל.

מאת רועי אלחי לדני.  בימוי: עירית פרנק.  ע. במאית: נטע רודיך.  מנהל הצגה: דניאל ג'ונס.  שחקנים: אירית סוקי, גל בן ארצי, רועי אלחי לדני, איתמר זנדני.

יום רביעי 30.10/ יום חמישי 31.10 בשעה 20:30 תיאטרון הסימטה,

אודיטוריום קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין ,רחוב אהובה עוזרי, תל אביב – יפו

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 133
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן