מה הקשר בין גאווה למחזור ורווחיות…?
כולנו מכירים את Amdocs, Appel Microsoft, Amazon, סנו, תנובה, רהיטי דורון ועוד…
עוברים בין המדפים בסופר ולוקחים אריזות המוכרות לנו. קונים בחניות אשר השם שלהם ידוע. כל מרכזי הקניות למיניהם מלאים ברשתות ומותגים בהם אנו קונים.
אין קשר ישיר בין כל אחד מהעסקים הללו, אך יש קשר ישיר בדרך בא אנו רואים כל אחד מהם.
כל אחת ואחת מהרשתות והחברות הללו גאות במה שהן מייצגות, גאות סחורה וגם בשרות אותו הן מעניקות לנו.
אנו נכנסים לכל אותן החניות, קונים את כל אותם המותגים (פחות בסופר, שם אנו לקוח שבוי לצערי) אף כי לעיתים הם עולים לנו יותר, וכל זה למה, כי זה מותג בעל שם הנותן לנו איכות טובה ולעתים אף סמל סטטוס.
כדי שגם אנחנו כבעלי עסקים נהיה כאילו, ראשית כל אנו חייבים להגדיר את עצמנו, מהו הערך המוסף אותו אנו מעניקים ללקוח שאף עסק אחר אינו יכול להעניק. אל תהיו נאיבים, כולם מעניקים שירות טוב ומחיר טוב. תשאלו את עצמכם מדוע הלקוח יבוא אלי ולא אל המתחרה שלי, מה יש בי שאין באף אחד אחר.
כתבו לכם סלוגן המתאר אתכם, למשל הסלוגן שלי כיועץ ומאמן עסקי – לדעת לנהל ולא להתנהל.
לסלוגן הזה פתחו לוגו מתאים המתאר אתכם, שווה להיוועץ במעצב גרפי לשני אילו.
עצבו לכם דף לוגו, דאגו שהלוגו והסלוגן יופיעו על כל מסמך שלכם, חשבונית, קבלה, הצעת מחיר, זיכוי, על מדבקת המחיר, בראש כל עמוד בקטלוג, במחירון, דף חלק A4 עוד ועוד… עם הלוגו והסלוגן בתחתית או ראש העמוד כך שתמיד ייראה ויבלוט. הדביקו את הלוגו והסלוגן על הרכב שלכם, הוציאו דפי ממו ועטים עם הלוגו והסלוגן, שווקו את עצמכם, תנו לכל מי שנכנס לעסק עט, מחזיק מפתחות, ספל קפה עם הלוגו והסלוגן או כל דבר אחר כמתנה אשר תמיד יחזיק אצלו ביד.
תהיו גאים בלוגו ובסלוגן שיצרתם ואלו יעזרו לכם להתגאות ולהבליט את המוצר והשירות ראותו אתם נותנים.
תהיו גאים בעסק או בחברה שלכם, דברו עליה בכל מקום בו אתם נמצאים, תראו שאתם גאים, תראו שאתם טובים, תהיו גאים בעצמכם ובעסק או החברה שלכם.
כאשר תשדרו את כל אילו החוצה, אנשים ירגישו זאת ויהיו סקרנים לדעת על מה כל המהומה ויבאו לראות, כל אחד כזה הוא לקוח פוטנציאלי שאם יהפוך ללקוח מרוצה הוא יהפוך גם לשגריר טוב של העסק. גם הוא יספר עלינו בגאווה.
אז אם אתם רוצים עוד לקוחות, תבליטו את עצמכם באמצעות לוגו וסלוגן המשקפים אתכם, תהיו גאים במה שאתם עושים וספרו על עצמכם בכל מקום, תראו נוכחות… אנשים אוהבים להיות חלק מהצלחה ויבואו אלינו.
כך תאספו עוד לקוחות, תגדילו את מחזור המכירות ואף תצליחו להעלות מחירים להגדיל את הרווחיות.
מוזמנים לפנות אלי לכל שאלה
ענבל יפת
יועץ וממאן עסקי
לגעת לנהל ולאל להתנהל
050-4242606