רשתות חברתיות שינו את התקשורת הבין אישית והביאו כוכבים אנונימיים אל הבמה
כשלפני 30 שנה כשהיה ערוץ 1 כל זמר שפרץ הפך למגה סטאר. כיום יש הרבה זמרים או ידוענים
שקשה לזכור אותם מאיפה באו. היתרון ברשת חברתית שהכול תלוי בך.
ככל שתתמיד להשמיע את קולך, ככה יכירו אותך יותר. החיסרון הוא שיש כל כך הרבה סטארים שזה כבר לא
מרגש. בנוסף המוסיקה נהפכה בנאלית, איבדה מהאיכות שלה וכל זמרת
שהתפרסמה ברשת החברתית של יוטיוב עם שיר בודד, הפכה פתאום למגה סטאר משעמם.
רשת חברתית כיום עוברת תפנית בעסקים לתקשורת אישית. עד היום התרגלנו לפרסומות בין התוכניות, כיום יש
תוכניות בין הפרסומות בכל ערוצי המדיה. בעלי עסקים מתחילים להבין שרשת חברתית
היא כלי עצמתי לבניית מערכת יחסים עם לקוח ולא בפרסום. בתוך קבוצות פייסבוק
נוצרות אינטראקציות אישיות בין בעלי עסקים ללקוחות ובכך נוצרות כאן מערכות יחסים.
לצערי יוטיוב לא בנתה את עצמה נכון, כשהיא לא מאפשרת אינטראקציה בין אישית. היא הייתה צריכה ליצור
בנוסף לערוצי היוטיוב, פיד ראשי כמו פייסבוק ולינקדאין שמחבר חברים ובצורה מגדיל את האינטראקציה בין
לקוחות ואנשי עסקים ובכלל אנשים. האסימון לצערי עדיין לא נפל! אבל ליוטיוב יש את גוגל שקנתה אותה ומגבה
אותה עד היום. ולמרות הכול יוטיוב מהווה רשת חברתית עוצמתית.