בוקר טוב, מה שלומך?
איזה יופי – נפגשים שוב באותו מקום !
שמחתי מאוד שבפעם שעברה מצאת את הסוודר שמתאים לך!
בדיוק קיבלנו משלוח של חולצות פלנל שיתאימו לצבעים שחיפשת ……
ברור שהגישה הופכת את מעמד המכירה לשונה, באותו רגע שנוצר קשר עין,
והלקוח מרגיש "בבית" בגישה לבבית, שרואים אותו ואפילו זוכרים אותו,
מתקיים שלב תת מודע של חיבור בין אישי, שעוקף למעשה את ההתלבטויות
הראשוניות, בשלב הכניסה למרחב הקנייה!
השידור הוא – שישנו מענה לחיפושים שלך שמתאימים באופן אישי – לך!
ההתנהלות הזו בכל מצב שאתם נמצאים מפנה את תשומת הלב אל הלקוח אם
זה בפלאפל, בגדים, שירות, או כל מוצר אחר !
ברגע שאנחנו נכנסים לעסק שלנו מסיכת ה " שרותיות " נמצאת עלינו לכל שעות הפעילות,
בפנייה ללקוחות, בפנייה לעובדים, בשיחות הטלפון, ואם חלילה זה עובר גם לחיים זהו רווח
כפול, שיקל עלינו בכל נגזרת שהיא – אישית, בין אישית, משפחתית, חברתית וסביבתית.
מאחר ואנחנו היחידים המפיחים חיים לשאר המוצרים והשירותים השונים,
חשוב לעטות את המסכה עד הרגע שיהיה זה טבעי עבורנו!