שינויים, פונקציונליות, עיצובים, טכנולוגיות חדשות..

בתחום השיווק ובפרט השיווק הדיגיטלי, יש צורך לעקוב אחר שינויים, פונקציונליות, עיצובים, טכנולוגיות חדשות..
למשל בזמן אחרון, פייסבוק הציע לנו הרבה שינוים בעיצוב וממשק שלהם: כדוגמה עיצוב פוסטים, רקע, עיבוד תמונות עם פילטרים, הוספת חוצצים של קהילה וקבוצות בדף עסקי ועוד…
בפרסום ממומן, יש אפשרות להגדיר קהלים חדשים – מעורבות בפוסט, בסרטון ועוד.
שינוים רלוונטיים לא רק במערכת אלא גם בשיווק עצמו. פתיחת קהל חדש בפייסבוק נותן לנו אופציות לתקשר עם מסר אחר, מסר יותר מדויק, למקד את הפרסום ובהתאם לקבל תוצאות טובות יותר ו – ROI(Return on Investment) גדול יותר.
בנוסף, אני שומעת הרבה "פייסבוק זה סתם ! פרסמתי ולא הביא לי כלום, גוגל גנבים… עשיתי פרסום ממומן ולא קרה כלום.."
שתי אופציות, או שלא העליתם את הפרסום כמו שצריך או שערוץ השיווק הספציפי לא מתאים לכם. אבל זה בדיוק החוכמה של שיווק דיגיטלי, תמיד אפשר לשנות, לשפר, לעצור ובעיקר ללמוד מסטטיסטיקות של הקמפיינים.
אז אני מציעה לכולכם לעבור על תוצאות מסע הפרסום שלכם ולהחליט איך אתם מתקדמים – תמיד תזכרו משפט חכם של אלברט איינשטיין: "אי שפיות היא לעשות אותו דבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות"
סלין עזריה
ליווי והדרכה לשיווק ברשת

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן