כשיצאתי לדרך של פיתוח פלטפורמת מועדוני לקוחות לעסקים קטנים, לנגד עיניי עמד צורך מאד ברור: בעלי העסקים היום משקיעים אינסוף זמן בדברים שהם "המסביב" של העסק: קידום בגוגל, תוכן אורגני וממומן לעמוד העסקי שלהם, קמפיינים להבאת לקוחות, אתר אינטרנט ועוד.
איני אומר שהדברים האלה לא חשובים, הם חשובים מאד.
אבל רציתי להביא איזשהו פתרון שמרכז עבורם מספיק כלים יעילים, שהם יצטרכו להשקיע בהם הרבה פחות, על מנת לקבל תוצאות טובות יותר, או לפחות – מתאימות יותר. וזה כל ההבדל.
הקדשתי לכך זמן רב, והבנתי שמועדון לקוחות זה מה שבאמת יזניק עסק שרוצה לעוף קדימה.
אז ניגשתי לעבודה ופיתחתי.
תלחצו על ה"קדימה" ותריצו שנה וחצי. עומדת לנגד עיניכם פלטפורמה שכל לקוח יכול להירשם למועדון הלקוחות של העסק האהוב עליו. לקבל התראות ממוקדות ולא סתם כלליות, ליהנות מתוכן מותאם אליו של העסק ולצבור נקודות שיביאו אותו לקנות עוד ועוד ולהרוויח.
הדרך עוד ארוכה, והחליפה שקלאבר מציעה לעסקים גדלה כל הזמן, בעיקר בזכות העסקים שכבר מרוויחים ממנה ומבקשים עוד ועוד פיצ'רים, אבל המטרה לייעל את עבודת השיווק של העסקים בישראל ולהפוך את קלאבר לפלטפורמה המרכזית למועדוני לקוחות בישראל נראית קרובה מתמיד.