תערוכה חדשה נפתחת בגלריית רמת אביב: "מעבר לקשת"

3 אמניות יציגו  בתערוכה החדשה: דניאל פאונסקו: "מאגיה",

יפית סרנגה: "זמן חמלה" ובתיה כהן: "קופסת צבעים"

תערוכה חדשה נפתחת בגלריית האמנים של עופר רמת אביב, תחת השם: "מעבר לקשת" over the rainbow, שתוצג לקהל הרחב החל מה – 1.8.2024 עד ה 4.9.2024.

במסגרת התערוכה יציגו 3 אמניות ישראליות: דניאל פאונסקו: "מאגיה", יפית סרנגה: "זמן חמלה" ובתיה כהן: "קופסת צבעים":

דניאל פאונסקו: מאגיהאמנית ומעצבת רב תחומית, מציגה ציור בצבעי מים המשלב סגנון מערבי בהשראת אלמנטים מהמזרח. הציור שלה מושפע רבות מעולם הכישוף ומתרבויות המזרח הרחוק ועוסק בסמלים ובמשמעותם. כך לדוגמא החלזונות, מוטיב חוזר המופיע בעבודותיה מסמלים בעולם הכישוף את ההתמדה והסבלנות, להנות מהתהליך, מהדרך. דוגמא נוספת הן הארנבות המביעות את הכמיהה לחופש. בציור "מזל עקרב"  לדוגמא מופיעים שלושה ציורי פנים של האמנית שמביעים את שלושת הפרצופים על פי התרבות היפנית. הרקעים נעים בין גריד של משבצות כמו לדוגמא בציורים: "סבלנות" ו"מזל עקרב" לבין נזילות חופשיות בציורים: "לוציפר" ו"המימד החמישי".

יפית סרנגה: זמן חמלהאומנית המתמקדת בעיקר באתיקה, ובדילמות הרלוונטיות לעידן המודרני. בעבודותיה היא  מתבוננת בקשרים בין האדם לבעלי  החיים,  בעיקר בהיותנו אוכלים אותם. היא מציירת בצבעי שמן ומשתמשת בטכניקות קלאסיות כדי להביע מסרים אתיים ופילוסופיים. ההשראה שלה מגיעה ממקורות שונים, אך אי אפשר כמובן לנתק את הנרטיב הרחב ממנו היא מגיעה, כנכדה למשפחת קצבים, ואת החוויות האישיות שלה במסע הפילוסופי שלי לעבר הטבעונות. יפית מוצאת את הפסקת שיעבוד בעלי החיים וצריכת המזון מהחי קריטית לקיום אנושי מספק ולהפתחות אישית וחברתית. היא מאמינה בכוח האמנות לעורר רגש ולחולל שינוי. כל ציור בתערוכה שלה  הוא קריאה לחשיבה מעמיקה והנו חלק מהמאבק שלה לקידום חברה מוסרית וצודקת יותר, הכוללת לתפיסתה שחרור בעלי חיים מצלחתו של האדם. האמנות שלה מביעה זעקה פנימית עמוקה, ובקשה מהצופה להסיר את הכיסוי מהעיניים, לראות את הקשר הישיר בין בחירות המזון שלנו ובין סבלו של בעל החיים.  כמו כן בתערוכה החדשה מציגה סרנגה את התחושות הקשות  מאירועי ה 7.10.23 והם באים לידי ביטוי ביצירות המבטאות בעיקר תסכול וחרדה יחד עם דמיון מודרך של העולם האוטופי לו אנו מאחלים.

בתיה כהן: קופסת הצבעיםיוצרת בצבעי שמן, אקריליק, פחם אקוורל, בסגנונות הנעים מהפיגורטיבי למופשט ולקוביזם. התוצאה לא מתוכננת מראש אך היא פסיפס של כתמים וצורות דינמיות, מלא צבע וחיוניות. האווירה שמביעים הציורים בתערוכה החדשה הם של שמחה ואהבת החיים. היא משתמשת  בטכניקות שונות בציור ורישום

אוצרת התערוכות : איילת אמוראי בירן

ארוע חגיגי לפתיחת תהערוכה יתקיים ביום ד' ה 14.8.24 בשעה 20:00 , לקהל הרחב, ברחבה בחוץ במקביל לרחוב אינשטיין, אחרי "ארקפה" מול בריכות הדגים, הכניסה חופשית

התערוכה פתוחה לקהל הרחב בגלריית עופר רמת אביב

החל מה 1.8 עד ה 4.9

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאילנה, דניאלה רייבנבך תקשורת

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 132
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן