תערוכה חדשה בגלריית רמת אביב: "זרעי קיץ" מחווה לשירו של מאיר אריאל

ציור טבע

"נישאים ברוח, מעירים זכרונות, מעוררים ערגונות…" (מאיר אריאל)

תערוכה חדשה נפתחת ב – 22 ליוני, בגלריית רמת אביב: "זרעי קיץ"  מחווה לשירו הנפלא של הזמר מאיר אריאל

בתערוכה מציגים הציירים: אליאס עאקלה, עדנה בנס, מיכל דביר, פרי ברמן ואילה בדוסה, כל אחד בסגנונו הייחודי, את ניחוחות ראשית הקיץ ואת הפרשנות שלו לנושא התערוכה והמשוררת שלומית אהרוני ליר מציגה אחדים משיריה.

אליאס עאקלההמתמחה באמנות קונסיפטואליתואמפרסיוניסטית,  בוחן בתערוכה נושאים של זהות ואינטראקציה בין האישי לציבורי.כאמן חזותי, עבודותיו חוקרות את ההצטלבות בין הטבע האובייקטיבי לאנושות כמונח קולקטיבי, המקיף את התרבויות, החברות והעמים המגוונים,  ומאוחד על ידי היכולת שלנו לחשיבה ראציונלית, יצירתית ואמפתית.  העבודה של אליאס  היא השתקפות של מערכת היחסים העמוקה שהוא חש עם טבע

עדנה בנסבתערוכה "זרעי קיץ" היא מציגה  סדרת ציורים העוסקת בנופים אשר צבעיהם והאור הבוהק בהם אופייני לעונת הקיץ: שדות שבעמק, עצים על שפת המים, חוטמיות בגן הבוטני, השתקפויות במים ועוד. סגנון הציור שלה נטורליסטי ומבטא אהבה עמוקה לטבע ודרכו ליפי הבריאה. כשעדנה ניגשת לנושא הציור המשיכה הראשונית  שלה היא לצבע של האובייקט ואותו היא מעבירה אל הבד בחומריות רכה ובאהבה דרך משיכות המכחול.

מיכל דבירבתערוכה זו סדרה של ציורים מופשטים, באווירת ראשית הקיץ, בצבעי אקריליק על בד.  עונות השנה המתחלפות והמבט האוהב והסקרני אל מול יופיו של הטבע הם מקור ההשראה ליצירתה.

פרי ברמן   יוצרת ציורים גדולים באקריליק וטכניקה מעורבת על בד, מלאי אור וצבע. היצירות של ברמן משתמשות בצורה וצבע על מנת לשדר אנרגיה לסביבה והשילוב של ההרמוניות הצבעוניות מבקשות ליצור תדר ייחודי כמו אקורד מוזיקלי המשפיע על סביבתו. בכך מבקשת האמנית לתת ערך מרפא שיעמוד מעבר לערך האסתטי ולסגנון האמנותי שלה.

אילה בדוסהאמנית רבתחומית, מציירת ועוסקת באדריכלות ועיצוב פנים וכיום היא מתמחה בציורי יודאיקה בסגנון ״ריאליזם ספונטני״, המצויירים על גבי קנבס, בצבעי שמן ואקריליק בעזרת שפכטלים ומכחולים.סגנון הציור הידוע בשם "ריאליזם ספונטני" מציג תמונות המצויירות באופן ישיר, התופס את הרגע ומבטא רגשות וחוויות באמצעות שימוש בטכניקות ריאליסטיות.בתערוכה זו מתמקדת בדוסה בנושא: "זרעי קיץ" בהתייחסת לפעולת הזריעה,שהיא להבנתה, פעולה מרכזית  בתרבות היהודית. זריעה מייצגת את המערכת החקלאית היהודית, את התקווה לצמיחה ולחיים חדשים, הצמיחה היהודית המתמשכת, זריעת התקווה בעם ישראל ובמערכת הערכים של הפרט והכלל.

התערוכה תוצג החל מה 22.6 עד ה 13.7 בגלריית האמנים בקניון עופר רמת אביב

אוצרת התערוכה: איילת אמוראיבירן

ארוע חגיגי יתקיים ביום רביעי, 5.7.23 בשעה 20:00 ברחבה החיצונית של קניון עופר רמת אביב – הכניסה חופשית. בארוע יתקיים מפגש עם הציירים המציגים, קריאת שירה, והופעה של הרכב ג'אז.

לפרטים נוספים: אילנה ברדניאלה רייבנבך תקשורת:03-6360000

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן