עסק /ארגון /חברה שחפץ בהתפתחות וצמיחה צריך להכין תכנית עבודה מסודרת כל שנה .
משנה לשנה הרבה פעמים הכללים משתנים כגון חקיקה חדשה ,טעמים חדשים של קהל הלקוחות
טרנדים חדשים ועוד ..
כל חדשה שנה טומנת בתוכה הרבה הזדמנויות ואפשרות להשתפר ולהתפתח רק צריך לדעת
להבחין בהזדמנויות ולנצל אותן לטובת העסק /הארגון או החברה.
אתן דוגמה קטנה להזדמנות עסקית לסוכני ביטוח שלא הייתה להם בשנת 2016.
חוק פנסיה חובה לעצמאים ,פתחה בפני סוכני הביטוח אפשרות להציע קרנות פנסיה לכל
העצמאיים במסגרת החוק החדש.
על כן טרם כתיבת התוכנית חפשו את הזדמנויות והיכן עליכם להשתפר ובטאו זאת בתוכנית העבודה
שלכם השנה.
הפרמטרים שיש לכלול בתוכנית העבודה :
• סיכום של השנה שחלפה .
• מטרות אישיות לשנה הקרובה
• מטרות עיקריות לעסק לשנה הקרובה
• קביעת יעדים מפורטים וחשוב שיהיה אפשר למדוד אותם .
• חלוקת היעדים לחודשים ושבועות
• צעדים אופרטיביים להשגת היעדים ברמה חודשית, שבועית ואף יומית .
• תכנית שיווקית אשר תסייע להשגת היעדים כאשר רצוי שהתוכנית תכלול לפחות 4 ערוצי שיווק וקידום מכירות .
• בניית טבלת של מעקב אחר היעדים ולבצע מעקב אחר ההתקדמות .
אל תשכחו גם לאזן בין העבודה לפנאי (בטור הקודם דנו כיצד לעשות זאת ) בכדי שתהיו במיטבכם .
בהצלחה .
בת שבע גרינברג
M.B.A יעוץ ארגוני ועסקי
שאלות ניתן לשלוח למייל [email protected]
כתובת האתר www.movingup.co.il
טלפון 053-2298836
דף הבית » בת שבע גרינברג » שנת 2017 כבר החלה …האם יש לך תכנית עבודה לעסק לשנה החדשה ?
שנת 2017 כבר החלה …האם יש לך תכנית עבודה לעסק לשנה החדשה ?
- לחצו לקריאת עוד מאמרים של >> בת שבע גרינברג