ראית פעם את סופרמן מתעטש?

אישה מקנחת את האף

ישנם אנשים שכאשר יהיו בסביבת אבק או פריחה מסוימת יתחילו להתגרד, להתעטש ולהאדים ושאר העולם מתנהג כרגיל, והרפואה מציעה לאותם אנשים טיפול באמצעות משאף / תרופה אנטיהיסטמינית שיכולים להציל את המצב באותו רגע אך לדכא את מערכת החיסון ולהחליש אותה לטווח הארוך עד כדי החמרה של התקף האלרגיה הבא.

הרפואה הסינית מטפלת בשורש, לרוב יהיה מדובר בחיזוק של מערכת החיסון על מנת למנוע את ההתקף הבא,
כאשר הטיפול ייעשה כאשר הגוף יחסית חזק ולא בתקופת התקפים על מנת לשאוף לאיזון של בריאות האדם – באמצעות דיקור סיני, צמחי מרפא, תזונה ועוד.

הנה כמה עצות למי שיש לו את הנטיה לסבול מאלרגיה:

 ירוק ירוק ירוק– במידה והאלרגיות כוללות בדרך כלל אדמומיות וגרד בעיניים, מומלץ להוסיף לתזונה קצת יותר ירוק – אם בצורת שייק או סלט טרי ( קייל, ברוקולי, תרד, ספירולינה ועוד).

על פי הפילוסופיה הסינית לצבע הירוק יכולת לתמוך ולאזן את אנרגיית הכבד, שמשפיע גם על איזון ותגובתיות מערכת החיסון וקשור במיוחד לעונת האביב.

 הפחיתו סטרס– הכבד (האנרגטי, לא זה שנמצא אצלכם בגוף) מושפע מאוד מסטרס, לכן השתמשו בטכניקות כמו יוגה, מדיטציה או מה שמתאים לכם ועוזר לכם להוסיף רוגע ליומיום שלכם, במיוחד בתקופה מורכבת כמו שאנו נמצאים בה כעת, על מנת לתמוך בגוף ובמערכת החיסון ולהימנע מהתקף האלרגיה הבא או לפחות לא להחמיר אותו.

כוסות רוח במידה ועיקר ביטויה של האלרגיה הם שיעול, צפצופים ונזלת ההמלצה היא לפנות לטיפול באמצעות כוסות רוח, ובכך לעזור לפתוח את המעברים אל ומהריאות, לסייע בשיפור הסירקולציה באזור הריאות ולאפשר את שיחלוף האוויר בין חמצן לפחמן דו חמצני.

הימנעות מדברי חלב ומזון מעובד – אחת הדרכים הנוספות לשפר מצבי אלרגיה הם על ידי סילוק ליחה באמצעות שינוי תזונתי. הליחה מתבטאת באף המנוזל, שעלול ללכת ולהיסתם ולהיחסם, שקדים נפוחים, רירית מיובשת, כיח בריאות, אזניים סתומות ועוד.

על ידי הפחתה או הורדה של מוצרי חלב, מזונות קרים (אנרגטית), לא מבושלים (נאים), שומניים וסוכר ניתן לראות שיפור גדול במצב האלרגיה והליחה. ההמלצה היא להחליף את המזונות הללו בירקות מאודים, מזון מבושל וחם, דגנים מלאים ועוד.


רעות מויאל l רפואה סינית וטיפולי מגע לנשים בשוהם l 050-9293378


שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן